{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

[Debat] Hvis du ikk vil rose mig så .. {{forumTopicSubject}}

Ja, først vil jeg sige at det måske bare er mig der er forkert på den? MEN

Jeg er efterhånden træt af at der ved RIGTIG RIGTIG RIGTIG mange videoer står: Hvis du ikke har noget positivt at sige så hold mund!!

ARRGH!
Man kan da ikke sætte sine videoer her ind og så regne med at ALLE roser en til skyerne???

Skal man ikke have lov at sige sin mening?
Ja, jeg ved godt der er nogen der nærmest sviner de videoer til som de ikke kan li, og det er jeg også i mod.. Men kan det være rigtigt at man ikke må sige sin mening? Skal vi virkelig alle sammen være så sukkersøde hele tiden?
Kom med jeres meninger. Og ja, i må gerne være i mod mig smiley haha xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  [Debat] Hvis du ikk vil rose mig så ..
  • #1   18. okt 2007 Jeg er enig med dig..

Jeg bliver mere end glad over konstruktiv kritik smiley

• #2   18. okt 2007 du har ret..
    men folk kan sige det på en pæn måde.. er kommet forbi mange hvor de bar sviner personen til,

• #3   18. okt 2007 Syns du har ret i det du siger, hvis ikke man regner med både ris og ros, og kun ris, så skal man ikke søtte det ind:D:

• #4   18. okt 2007 syns godt at man kan sige sin menning men på ingen måde kalde folk ting eller beskylde dem for ting som de dybest ikke ved om er rigtigt. Syns det ret generelt herinde.

• #5   18. okt 2007 Pauline A: Ja, det vil jeg jo også mene. Okay kan godt forstå dem der bliver sure over ondskabsfulde kommentarer, men altså get over it.

• #6   18. okt 2007 Tjaeh, du har vel nok ret. Men synes generelt ikke at folk skriver særlig pænt til hinanden under videoerne..

• #7   18. okt 2007 jah har set det! det irritere også mig! ? men self. skal man ikke svine dem til! det har jeg OGSÅ set nogle gør ! fx. hende der synger, hvor alle bare har skrevet de ledeste ting! SÅDAN skal man ik sige sin mening, men ska være posetiv>negativ hvis man kan sige sådan ;)hi. . men jeg har også brug for at sige min mening hvis der en vidio som jeg bliver nød til at skrive noget til, men derfor behøves man ik skrive det ondt, jah svært at forklare.
    men enig med dig smiley

• #8   18. okt 2007 jeg mener, at hvis man vælger at lægge noget offentligt ud på internettet, skal man være klar til kritik i hvilken som helst form. Selvfølgelig er det fedest med ros, men kan man ikke tage den kritik, der måtte komme, så undlad helt at ligge det ud.

• #9   18. okt 2007 Man skal bare tænke på at dem der skriver onde tråde ike kender en selv og ikke kender ens hest/pony.. De kan skrive hvad de vil og ikke ane en skid om hvad de snakker om. hehe

• #10   18. okt 2007 Theis: HAHA xD

• #11   18. okt 2007 Theis :
    Et øjeblik troede jeg du mente det. haha. ej smiley

• #12   18. okt 2007 Theis: Hehe begynder også at græde hvis nogle ikke syns min hest er den alle smukkeste i hele verden smiley

• #13   18. okt 2007 jeg er enig med jer...

• #14   18. okt 2007 Theis
    DU HAR VEL IK HÆLDT KOGENE OLIE PÅ EN HEST VEL smiley

• #15   18. okt 2007 Emine K: Okay, nu kommer jeg i tvivl om du mener det der? hehe smiley

• #16   18. okt 2007 Theis
    ej det er ik seriøst vel
    du har ik hældt kogene olie på ham / hende smiley
    seriøst eller er der fiss

• #17   18. okt 2007 :S

• #18   18. okt 2007 Emine K: Det er gak og gøgl

• #19   18. okt 2007 HAHA

• #20   18. okt 2007 ej tror godt nolge kunne finde på det

• #21   18. okt 2007 Eii.. Det ville jo være som Friturestegt hest.. Måske man sku prøve det. haha xD
    Tror jeg dropper og sælge Rebel Prince, han kan lii være i min friture gryde.. smiley ej.. nu jeg vidst lidt syg. haha..

• #22   18. okt 2007 ..men man har jo kun det sjov man selv laver smiley

• #23   18. okt 2007 hehe.. smiley Tror vidst jeg keder mig lidt smiley

• #24   18. okt 2007 Trinøøh: JA, det kan der være noget om.. Men igen -man har kun det sjov man selv laver.. smiley Det er mit motte,. Og noget skal der sku til for at vække den her røvsyge debat jeg har fået lavet smiley smiley hah

• #25   18. okt 2007 Jeg giver dig ret i, at man skal have lov til at sige sine meninger ... Men, nogle meninger/kommentare <i>kan</i> også blive lidt grove. F.eks der er en herinde, der har sat billeder ind af sin nye frisører, så får hun at vide, at <i>hun</i> er grim og ikke frisøren! <i>Nogle</i> meninger synes jeg altså godt, man kan holde for sig selv!

• #26   18. okt 2007 Theis: hehe.. okay smiley Så fra nu af gælder det bare om at løbe hvis man møder dig i en gyde en mørk aften smiley haha

• #27   18. okt 2007 */-\nna&T!mon* < 3: Jamen kan kun give dig ret smiley

• #28   18. okt 2007 Tjah , det er vel rigitg det du siger.
    der skal være plads til b åde ris og ros.

men det er da også ræls at blive begravet i møg..
    hvis man nu siger noget som man ikke bryder sig om,
    så kunne det måske være godt hvis man også sagde noget af det som man syntes var godt.,
    så man både kommer med det ris og med ros smiley

• #29   18. okt 2007 ja, jeg synes også det er noget undeligt noget og gør egentlig at jeg slet ikke vil kommentere videoer der står sådan ved... Jeg vil helst komme med en konstruktiv kritik og da der i en konstruktiv kritik ofte både indgår negativt og positivt, er jeg ikke interesseret i at kommentere! Jeg mener selv, at når jeg skriver negative ting, gør jeg det på en pæn måde...!

Som du selv siger er der nogle som får formuleret meningerne lidt uheldigt...

• #30   18. okt 2007 Jeg synes det er fint, hvis der er nogen som frabeder sig dårlig kritik....

Synes i hesteverdenen generelt, at den ene er klogere end den anden... Man skal lige gøre et eller andet ved sin hest, så står der en og kigger og siger " Hmm hvorfor gør du sådan? " og så svarer man... De ønsker i virkeligheden slet ikke at vide hvorfor, de venter bare på at de kan komme af med ders mening, til det man laver...

Hvad for man ud af at sku gi dårlig kritik til nogen, som ikke ønsker det?? De vil alligevel ikke ta det til sig, hvis de i forvejen har frabedt sig det. Så vil de tænke IDIOT og så kan ens kritik jo være ligegyldig...

Konstruktiv kritik er super godt, men kun hvis folk har lyst til den, ellers tager de den ikke til sig alligevel....

( Og husk lige at jeg genereliserede rideverdenen i ovenstående, for sådan er alle heldigvis ikke.. Men man støder altid på en som tror de ved det hele og lidt til... I alle stalde.... Synes jeg...)

Når jeg ligger vidioer ind her... Er det for hyggens skyld.. Så det fordi jeg vil vise hele verden min skønne skønne hest.. Så det ikke fordi jeg ønsker at der er en, der skal fortælle mig at dækkenet sidder underligt eller jeg sidder forkert eller et eller andet mærkeligt:0)

Hvis jeg ønskede kritik af mit arbejde med min hest, ville jeg henvende mig til en berider eller hestekyndige i stalden....

Og det er bar min mening:0)

Kommentér på:
[Debat] Hvis du ikk vil rose mig så ..

Annonce