Kan det være rigtigt? (sadelmager) {{forumTopicSubject}}
Jeg købte for et år siden en brugt sadel af min sadelmager, den blev tilstoppet og det hele for at passe til hende.
For nylig sagde min ridelærer så at den ikke lå ordentligt længere, så jeg ringer, tror det er den 28september, og beder ham om at komme ud - og selvfølgelig ringe når han ved hvornår han er der, så jeg kan være der.
Så kommer min far ned til Queen her tror det var fredag, sadelmageren havde været der om formiddagen og havde kasseret sadlen. Den passede overhovedet ikke og det ville den aldrig komme til. Min ridelærer var heldigvis dernede og havde været så sød at hente Queen ind til sadelmageren - og han gjorde sadelmageren opmærksom på at han selv havde solgt sadlen, det kunne han ikke huske!
Men her i morges ringer jeg så igen, for vil sådan set gerne tale med ham, men får fat i hans kone og får at vide at han ikke er til at træffe før onsdag.
Er bare så irriteret! Både over at han bare kommer dumpende TO uger efter at jeg ringede og så at han kan kassere en sadel som han har solgt for ET år siden!! Er selvfølgelig glad for at han siger at den ikke passer, men han skulle da aldrig have solgt den så, så meget har Queen ikke ændret sig på et år, ih!!!!
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2127 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
Kan jo have meget at sige...
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 37 Svar: 985
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
Forventer heller ikke at en sadel kan bruges evigt, kan bare huske da han solgte den, den lå helt perfekt osv osv og nu burde den aldrig have ligget på hesten? og end ikke en omstopning kan ordne det.
Det synes jeg er voldsomt, på trods af ændring i muskelmassen.
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 38 Heste: 4 Emner: 37 Svar: 985
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
Men har nu tænkt mig at holde lidt fast i ham jeg har nu, mest fordi jeg ikke mener at det kan være rigtigt, dels det med sadlen men også det med at der gik to uger + han så bare kommer dumpende en formiddag, hvad er sandsynligheden for at en med tilknytning til hesten er der?
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.487
hun er fra jylland.
jan 2006
Følger: 89 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 208 Svar: 2.487
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 26
Kan det være rigtigt? (sadelmager)