sjovt at tænke tilbage på da jeg fik . {{forumTopicSubject}}
.. Lucas :P..
det første halve år tullede jeg bare rundt på ham. så gik der et år hvor han ike blev redet , da mine forældre blev skilt og han blev flyttet hist og her s; .
så gik der et år mere hvor han sted stille, og var blevet en tåbelig syg i hans hoved.. jeg var blevet bange for ham, og når han endelig var i boksen, og vi tog trækketov på ham,i hver side , fordijeg ville strigle han, smadrede han trækketovene.. til sidst tog min mors kæreste fat i ham og vi fik lagt hovedtøj og sadel på med lidt vanskeligheder og så blev jeg sat op..
kan godt sige jer det var vildt Ö ! .
stejlede lidt og ville jorder væk osv. men da vi havde sadlet ham op ssådan i en uge, var han ligeglad og jeg kunne selv gøre det uden opsyn. halv år efter skulle jeg for første gang ride i trafikken/naturen.
det gik fint, men den gang hvor der var en traktor på vejen fandt jeg ud af at han kune jorder .
der var jeg satme bange xD..
men nu, godt 2 år efter er han den dovneste og roligste (efter min mening xD) pony jeg har kendt :') .
utroig hvad vi har oplevet..
- har i også haft sådan nogle "vilde" oplevelser da i fik jeres :)?
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
haha, det er utrolig han blev så rolig der xD.
han har ændret sig meget egentlig ;D
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Han stoppede ALTID til en springundervisning. Vi blev ALTID uvenner når vi red dressur og han stak stort set altid af med mig i skoven.
Til stævner gik han bare rundt mens jeg hang efter ham, fuldstændig kold om jeg var der eller ej. Når jeg skulle strigle ham stod han ok pænt, men jeg kunne absolut ikke lide at rense baghove på ham, for hver gang man havde renset en baghov sparkede han bag ud, og hver gang man striglede ham på maven bed han efter en og svingede kraftigt med halen - også selvom det var en blød børste.
Jeg synes selv vi er nået utrolig langt med træning og vores forhold.. =)
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.731
okt 2006
Følger: 124 Følgere: 110 Heste: 1 Emner: 737 Svar: 3.255
- han var altid været godheden selv. d;
okt 2004
det kan jeg ikke forestille mig om Rony !
jeg er 100%enig med at I er kommet langt med jeres forhold da ! xD
jan 2006
Nej, han har også forandret sig SÅ meget ..
Min veninde Amanda (herinde: Elsker dig drøm 8D) kan vidne til at han har stejlet lodret med mig ude skoven og derefter stukket halvt af - han prøvede
Og jeg indrømmer også at han måske var for stor en mundfuld til mig for 2 år siden.. Og der var også andre som kaldte ham for farlig, men jeg ville vise at jeg endelig kunne udrette noget, og det vil jeg sige at jeg fik gjordt ;D
jul 2006
okt 2004
jan 2006
Ikke når det er datid...
jul 2006
nov 2006
Følger: 207 Følgere: 241 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.350
Efter 1 uge begyndte hun at bukke (ikke så slemt) , jeg gjorde ik noget red bare videre. Så det blev værre . Så hver gang hun bukkede klappede jeg hende stille med pisken , & så svarede hun igen & så 'slogø jeg, osv. men jeg vandt jo så efter 1 mdr. stoppede hun, så begyndte hun at stejle . & kæft jeg blev bange første gang hun stejlede lodret !!!
Det skete mange gange hver dag efterhånden, så berideren måtte op på den, jeg turde slet ik nærme mig hende, og det opfattede angel så nu kunne jeg ik trække med hende uden hun stejlede !
Det hjalp ik med berideren. Jeg tog heldigvis kampen op, & nu har jeg en super sød(frisk&fræk) pony , Som stadig bukker lide engang imellem :b
I kan se en video om hvordan hun var i en af hendes bukke perioder, i min video en af angels flip dage Ö
mar 2005
Følger: 51 Følgere: 57 Heste: 1 Emner: 361 Svar: 4.242
Camilla: Det er fandme sygt, han er blevet en hel anden (: I hvert fald hvad man kan se ud fra videoerne.
Tja, da jeg fik Maddie kunne hun intet! Udover at hun havde rigtig gode evner indenfor spring, og sprang med god fremdrift og forsigtighed. Men jeg skulle så igang med at lære hende at springe ordenligt og gå bedre i dressuren. Plus at hun ikke kunne galop-anspring.
Men nu er der efterhånden snart gået 4-5 måneder, og nu springer vi omkring 1 meter (hvor hun før HØJEST sprang 40-50), og nu kan hun også springe bane, hvilket hun overhovedet ikke kunne før. Hun løb og var alt for ivrig, men nu er der rigtig meget styr på hende. I dressuren gå hun bare super godt nu, og bære utrolig godt, så det er bare godt
Plus at hun er blevet meget mere trafiksikker. Hun var slet ik trafiksikker før.
Så nu er det bare med at blive ved med det gode arbejde
okt 2004
jo det er nemlig dér man ikke skal xD
jan 2006
Jo man skriver d i gjort når det er datid, og uden d når det er nutid..
Altså:
Jeg fik gjordt bilen klar igår
Jeg har nu gjort bilen klar til dig
nov 2006
Følger: 207 Følgere: 241 Heste: 7 Emner: 7 Svar: 2.350
Skal lige siges at der er bokse til over 60 heste i den ene stald , 5 i den lille stald & omkring 40 i 58'stalden , (kalder vi den) . + der er de heste der går i løsdrift .
Så der er ellers nok heste ejere i stalden, men ingen turde ride den, ik engang longere hende. Folk sagde at den var farlig, at det var livsfarligt at sætte sig op på den hvis den væltede bagover når den stejlede .
Devil ville jeg have hun skulle hedde
okt 2004
jeg har gjort bilen i stand
jeg GJORDE bilen i stand xD .?
sjovt at tænke tilbage på da jeg fik .