{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

AMT
AMT
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703

Hvad blev der af at tænke selv?? {{forumTopicSubject}}

Hvad gjorde div. Piger da HG ikke var opfundet? Hvordan fandt de information til deres lektie, og i det hele taget hvordan overlevede de denne svære verden, hvis de ikke kunne spørge HG til råds om de simpleste og underligste ting??

Dette er egentligt bare en tanke jeg har haft over en længere periode, og tanken er nok kommet fordi jeg selv ikke vil spørge HG til råds om alt, og især ikke om ting der så let kan findes på google..

Sådan nogle spørgsmål som; hvilken farve passe til min hest - jeg kan ikke finde ud af mine lektier, lav dem for mig - hvad str. Skal jeg bruge - eller, jeg skal skrive om 2. Verdenskrig, men kan ikke finde information????

Er det blevet forbudt at tænke lidt selv? Eller er HG bare blevet det nye google??

Dette emne er oprettet lidt i sjov, for syntes det er sjovt og se hvor "hjælpeløse" nogle kan være, og hvor lidt folk vil tænke selv nu om dage smiley

Hav en god dag!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad blev der af at tænke selv??
  • #1   15. nov 2013 Der bliver opfundet flere og flere midler til at tænke for os. Jeg forstår det heller ikke, men vælger at bruge min egen viden og tænke for andre når de ikke vil selv smiley

• #2   15. nov 2013 Jeg tror "hvem er hitler" er den bedste jeg er stødt på.

Må tilstå at jeg blev pænt foraget over en, der mente at der nok var nogen der gerne ville sende noterne fra et helt fag til hende - så følg da med eller betal for f.eks. restudy eller brug frividen.dk!

• #3   15. nov 2013 Jeg forstå det virkelig heller ikke..

Tror bare det den der med det lettere og få andre til det..
    Fatter bare ikke nå folk ikke bare tænker selv som de der indlæg om hvad farve passer til min hest som er rød... Jah det kan du selv selv gå ud og tjekke og så kan du jo selv tænke hvad du selv syntes er pænt..

Eller den med hvad str bruger min hest.. Jah gå ud og mål hestens ryg hvis det dækken er det grime så lån en grime i de forskellige af andre.. især fordi ingen af os herude kan jo gætte den præsise str på hesten det jo ikke muligt..

Eller hvor mange gram dækken..

Jeg undre mig godt nok.. Men tror det dovenskaben længe leve.. Her find ud af det for. Bestem dette for mig.. Gør så jeg ikke skal tænke tak.. Sys meget det er en tildens mange unge har...

Min veninde sys åbentbart det var meeeeget svært og google så efter jeg googlede lidt ting hun spurte om for hende begyndte hun og ville have mig til og google alt hvor jeg til sidst blev irreteret og skrev at hun da bare selv kunne google det.. Ej men jeg var meget bedre til det og det var meget lettet jeg google det.. Øh jah for dig.. jeg sidder og prøver og finde info til dig som du skal bruge og som jeg ikke skal bruge til noget..

• #5   15. nov 2013 jeg tror folk spørger om lektierelaterede ting da de så kan kopiere direkte hvad der bliver skrevet - og derefter slette tråden så læreren ikke kan Google det og se de har skrevet af smiley

• #6   15. nov 2013 De værste emner er alle de "snart jul, hjælp hvad skal jeg ønske mig"! Hvis du ikke ved det selv, så har du for mange ting smiley

• #8   15. nov 2013 Jeg synes det er forfærdeligt, når det er noget, man kan Google sig til, når det er selvsagt at der er andre, det har stillet samme spørgsmål på nettet, det er jo SÅ let at finde svar så. Men jeg synes faktisk også tit at folk, der svarer, glemmer at bruge hjernen - altså lad dog være med at skrive, hvis svaret ikke kan bruges til noget, for eksempel "Det ved jeg ikke", øh nåh, men hvorfor fanden svarer du så?!

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#9   15. nov 2013 Camilla:
    Det er lidt som om at forum bliver bombarderet med emner alt efter hvornår på året i er smiley

Ca. Oktober: hvilket dækken
    Ca november: hvad skal jeg ønske mig
    Ca. December: hvad gør i med hestene til nytår
    Ca. December: hvad fik i til jul
    Ca. Maj: sommergræs
    Osv osv osv. Man behøver ikke engang vide hvornår på året det er, man kan bare kigge på HG smiley

• #10   15. nov 2013 Astrid

Du glemte.. Hvad skal jeg give min hest i julegave. eller hvad giver i jeres hest i julegave hahah =D den er ret berømt og en kommer nok en del af i dec måned haha

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#11   15. nov 2013 Camilla: gud ja!! smiley den havde jeg helt glemt

• #12   15. nov 2013 Jah puha og glemme den smiley

• #13   15. nov 2013 Hvad med at oprette "almene spørgsmål og svar på HG"

<b> skolerelateret: </b>
    <i>Jeg har ikke lavet lektier, hvad skal jeg gøre?</i>
    Fortælle det til læreren og gøre det næste gang.

<i>Nogen der kan hjælpe med en oversættelse?</i>
    Nej. Vi vil ikke lave dine lektier. Hvis du selv har lavet dem er der dog nok nogen, der vil være søde at rette for de værste fejl.

<i>Vil nogen se min stil igennem?</i>
    Ja, men tag konstruktiv kritik pænt - det er ment til at du kan forbedre dig, ikke for at gøre dig ked af det eller vred.

<b>Heste</b>

<i>Hvad farve klæder min hest? </i>
    Medmindre din hest har den mest specielle farve verden endnu har set - så start med at søge i forum. Der er rigtig mange "hvad klæder min hest" emner.

<i>Hvor mange gram dækken?</i>
    Det der passer til din hest. Ellers så søg forum - den er ofte oppe.

Helt generelt kunne "søg" knappen godt være mere i brug.

<b> personlige ting </b>

<i>Jeg tør ikke sige det til min moaar!</i>
    Men du tør godt slå det op på internettet hvor din mor med en simpel googling kunne finde det frem? Nos dig sammen og sig det.

<i>Jeg har problemer med venner, familie, etc ... ?</i>
    Prøv lige at søg forum, hvis det er bumser har den helt sikkert været oppe før. Generelt er folk søde til at rådgive om personlige problemer.
    Har du behov for jævnlig hjælp eller til meget personlige ting anbefales lukkede grupper. Så spammer du ikke hele HG med dit liv, og du slipper for at hænge på det i fremtiden på samme måde.

<b> blogs, hjemmesider og konkurrancer </b>

<i> Min blog har ingen læsere!?! </i>
    Nej, det er måske fordi den er kedelig, ikke har det store at byde på eller er dårligt lavet. Hvis du spørger hvorfor skal du forberede dig på kritik, lad være med at flegne ud over at folk mener at "<3<3<3" efter hver besked, som forøvrigt er skrevet uden tegn eller store bokstaver, er træls at læse.

<i>Vil i tjekke min hjemmeside/blog ud?</i>
    Hold det til dertil indrettede grupper. Ellers bliver HG spammet. En lad-os-se-hinandens-tråde er fine nok engang i mellem

<i> Stem på mig!! </i>
    Nej, stemmetigning er snyd, ikke tilladt på HG og bare lad være. Det er unfair og får mig til at stemme på alle andre i konkurrancen.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#14   15. nov 2013 Rynkerosinen: hvor det fedt skrevet:-D

• #15   15. nov 2013 Der kunne nok tilføjes rigtig mange flere smiley

Kommentér på:
Hvad blev der af at tænke selv??

Annonce