Hvad blev der af at tænke selv?? {{forumTopicSubject}}
Hvad gjorde div. Piger da HG ikke var opfundet? Hvordan fandt de information til deres lektie, og i det hele taget hvordan overlevede de denne svære verden, hvis de ikke kunne spørge HG til råds om de simpleste og underligste ting??
Dette er egentligt bare en tanke jeg har haft over en længere periode, og tanken er nok kommet fordi jeg selv ikke vil spørge HG til råds om alt, og især ikke om ting der så let kan findes på google..
Sådan nogle spørgsmål som; hvilken farve passe til min hest - jeg kan ikke finde ud af mine lektier, lav dem for mig - hvad str. Skal jeg bruge - eller, jeg skal skrive om 2. Verdenskrig, men kan ikke finde information????
Er det blevet forbudt at tænke lidt selv? Eller er HG bare blevet det nye google??
Dette emne er oprettet lidt i sjov, for syntes det er sjovt og se hvor "hjælpeløse" nogle kan være, og hvor lidt folk vil tænke selv nu om dage
Hav en god dag!!!
okt 2009
Følger: 66 Følgere: 65 Heste: 1 Emner: 177 Svar: 1.842
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.295
Må tilstå at jeg blev pænt foraget over en, der mente at der nok var nogen der gerne ville sende noterne fra et helt fag til hende - så følg da med eller betal for f.eks. restudy eller brug frividen.dk!
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.269
Tror bare det den der med det lettere og få andre til det..
Fatter bare ikke nå folk ikke bare tænker selv som de der indlæg om hvad farve passer til min hest som er rød... Jah det kan du selv selv gå ud og tjekke og så kan du jo selv tænke hvad du selv syntes er pænt..
Eller den med hvad str bruger min hest.. Jah gå ud og mål hestens ryg hvis det dækken er det grime så lån en grime i de forskellige af andre.. især fordi ingen af os herude kan jo gætte den præsise str på hesten det jo ikke muligt..
Eller hvor mange gram dækken..
Jeg undre mig godt nok.. Men tror det dovenskaben længe leve.. Her find ud af det for. Bestem dette for mig.. Gør så jeg ikke skal tænke tak.. Sys meget det er en tildens mange unge har...
Min veninde sys åbentbart det var meeeeget svært og google så efter jeg googlede lidt ting hun spurte om for hende begyndte hun og ville have mig til og google alt hvor jeg til sidst blev irreteret og skrev at hun da bare selv kunne google det.. Ej men jeg var meget bedre til det og det var meget lettet jeg google det.. Øh jah for dig.. jeg sidder og prøver og finde info til dig som du skal bruge og som jeg ikke skal bruge til noget..
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
jun 2010
Følger: 2 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 46 Svar: 1.584
jan 2006
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 666 Svar: 12.495
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Det er lidt som om at forum bliver bombarderet med emner alt efter hvornår på året i er
Ca. Oktober: hvilket dækken
Ca november: hvad skal jeg ønske mig
Ca. December: hvad gør i med hestene til nytår
Ca. December: hvad fik i til jul
Ca. Maj: sommergræs
Osv osv osv. Man behøver ikke engang vide hvornår på året det er, man kan bare kigge på HG
sep 2009
Du glemte.. Hvad skal jeg give min hest i julegave. eller hvad giver i jeres hest i julegave hahah =D den er ret berømt og en kommer nok en del af i dec måned haha
maj 2007
sep 2009
sep 2009
<b> skolerelateret: </b>
<i>Jeg har ikke lavet lektier, hvad skal jeg gøre?</i>
Fortælle det til læreren og gøre det næste gang.
<i>Nogen der kan hjælpe med en oversættelse?</i>
Nej. Vi vil ikke lave dine lektier. Hvis du selv har lavet dem er der dog nok nogen, der vil være søde at rette for de værste fejl.
<i>Vil nogen se min stil igennem?</i>
Ja, men tag konstruktiv kritik pænt - det er ment til at du kan forbedre dig, ikke for at gøre dig ked af det eller vred.
<b>Heste</b>
<i>Hvad farve klæder min hest? </i>
Medmindre din hest har den mest specielle farve verden endnu har set - så start med at søge i forum. Der er rigtig mange "hvad klæder min hest" emner.
<i>Hvor mange gram dækken?</i>
Det der passer til din hest. Ellers så søg forum - den er ofte oppe.
Helt generelt kunne "søg" knappen godt være mere i brug.
<b> personlige ting </b>
<i>Jeg tør ikke sige det til min moaar!</i>
Men du tør godt slå det op på internettet hvor din mor med en simpel googling kunne finde det frem? Nos dig sammen og sig det.
<i>Jeg har problemer med venner, familie, etc ... ?</i>
Prøv lige at søg forum, hvis det er bumser har den helt sikkert været oppe før. Generelt er folk søde til at rådgive om personlige problemer.
Har du behov for jævnlig hjælp eller til meget personlige ting anbefales lukkede grupper. Så spammer du ikke hele HG med dit liv, og du slipper for at hænge på det i fremtiden på samme måde.
<b> blogs, hjemmesider og konkurrancer </b>
<i> Min blog har ingen læsere!?! </i>
Nej, det er måske fordi den er kedelig, ikke har det store at byde på eller er dårligt lavet. Hvis du spørger hvorfor skal du forberede dig på kritik, lad være med at flegne ud over at folk mener at "<3<3<3" efter hver besked, som forøvrigt er skrevet uden tegn eller store bokstaver, er træls at læse.
<i>Vil i tjekke min hjemmeside/blog ud?</i>
Hold det til dertil indrettede grupper. Ellers bliver HG spammet. En lad-os-se-hinandens-tråde er fine nok engang i mellem
<i> Stem på mig!! </i>
Nej, stemmetigning er snyd, ikke tilladt på HG og bare lad være. Det er unfair og får mig til at stemme på alle andre i konkurrancen.
maj 2007
sep 2009
Hvad blev der af at tænke selv??