{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
405 visninger | Oprettet:

Endeligt tilridning!!! {{forumTopicSubject}}

Vi har i 1 1/2 år bøvlet med at det røde krikkedyr blir ved med at komme til skade - vi er alle enige om det ahr været pga. for meget krudt i enden fordi han netop ikk er kommet i gang og har været klar i de 1 1/2 år efterhånden. Hver gang han skulle til og afsted hva skete der så. Flænger, dybe sår og flere flænger mv. HELE TIDEN OG HVER GANG!

ENDELIGT i søndags kom han afsted efter sidste skade som dyrlægerne aldrig fandt ud af hva var - hele benet fra hov op på underlår var mega hævet og han blev behandlet for infektion pga muk og for knævrid.- jeg fik så at vide jeg skulle sende ham i tilridning så snart benet så normalt ud for han ikk igen skulle komme til skade, og vente med at få ham røntget til hvis han under tilridningen skulle begynde at halte - så nu må vi se om han begynder på det. Jeg håber det ikk, for jeg snakkede med Jørgen i går som bare siger det hele pt. går super efter bogen som det skal. Og det skulle gerne fortsætte når nu han ikk kan gå og dandere den på fold uden det altid ender galt jo.

Årh andre der har haft samme problemer inden tilridninger mv.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endeligt tilridning!!!
  • #2   20. sep 2007 Det er et af problemerne med Paint og Quarter hvis først de er klar så er de klar - det hjælper jo ikk hvis krikken af den grund blir ved at komme til skade ved alt fordi han springer rundt hele tiden. Han har været klar i knap 2 år - men først nu er han kommet afsted og så virker det forhåbenlig så meget som vi tror det gør at han er kommet i gang.

Kommentér på:
Endeligt tilridning!!!

Annonce