{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.392 visninger | Oprettet:

Få lavet tatovering {{forumTopicSubject}}

Skulle i dag have lavet en tatovering jeg i længe har glædet mig til at få. Det var en tatovør der ligger langt væk, har en time kørsel fra der hvor jeg bor. Nå men har en tid til kl 13. Kommer selv fem minutter for sent da jeg ikke kan finde en parkering. Nå men venter så pænt på det bliver min tur. Hende der skal tatovere mig, vælger at gå ud at købe frokost og kommer tilbage til butikken igen. Her har jeg så allerede ventet i 25 min. Nå men det viser sig så at hun først skal til at designe den tatovering jeg gerne vil have efter hun kommer tilbage til butikken. Høre hende og den anden tatovør snakke om at den ikke kommer til at blive pæn sådan som den er sat op nu, og at hun skal rette på den. Men det mener hun ikke hun kan. Her begynder det simpelhen at løbe mig koldt ned af ryggen. De bliver ved at snakke sammen også om private ting. Min tålmodighed og tid er her ved at være løbet ud. Jeg går op til kassen da jeg har ventet i 50 min og spørger om jeg ikke kan få en anden tid, da jeg skal nå hjem og hente børn og køre dem til fritids aktiviteter. Jeg er for det første super skuffet over den behandling jeg har fået, men er heller ikke tryk ved at få en tatovering hos dem alligevel efter hendes og tatovørens snak. Har desværre forud betalt min bestilling. Men har slet ikke lyst til at blive tatoveret der nu. Kan jeg kræve mine penge tilbage. For jeg ved jo hun har designet det jeg gerne ville have tatoveret nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Få lavet tatovering
  • #1   8. dec 2020 En tatovering skal være godt gennemtænkt, da man skal leve med den i mange år og helst ikke skal ha den fjernet igen, hvilket aldrig bliver helt godt. Du skal jo gerne føle dig tryg ved, at sætte dig i stolen og det er du tydeligvis ikke nu, efter du har oplevet deres måde, at drive forretning på. Selvom du var kommet til tiden, ville tatovøren nok alligevel være gået for, at købe frokost, hvilket jeg heller ikke syntes er i orden, når du sidder og venter.
    Du kan da prøve, at høre dem ad, hvad deres tegne tid koster og så må den tid de har brugt på, at tegne, trækkes fra det beløb du har indbetalt på forhånd. Vær ærlig og indrøm du ikke er tryg ved, at de skal tatovere dig og at du er skuffet over deres behandling af dig som kunde i deres butik.
    Du kan kun få et nej. Får du nej, så brug pyt knappen, da ingen tatovering, der ville være blevet grim, er bedre end en grim tatovering.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   8. dec 2020 Det er altså helt normalt at tegne tid er en del af tiden.

Tatovøren skal ikke bare tatovere hvad enhver kunde vil have, for nej, nogle tegninger skal ændres, ellers bliver de grimme - også er det pludselig tatovøren der er dårlig.

Jeg kan egentligt ikke se noget alarmerende eller galt i det forløb du omtaler. smiley

• #3   8. dec 2020 Måske ikke men havde bare aftalt det skulle være inden for en vis tidsramme da jeg skulle noget andet i dag. Så forstår ikke helt forløbet

• #4   8. dec 2020 Jeg synes også det er noget underligt noget du har en tid og så er hun først klar 50 min efter. Hun burde være klar, når der er en aftale.
    For at det skal være rimeligt, vil jeg mene du kun skal betale for det arbejde hun evt har gjort. Hun har trods alt ikke tatoveret noget, så det skal hun ikke have penge for.
    Synes du skal ringe og sige det til dem.

• #5   8. dec 2020 Det er ret normalt i tatovørfeltet, at de nogengange, tager sig lidt for god tid imellem at tatovere, men det må man tage som en del af oplevelsen. Medmindre du betaler per. time og lange pauser som tatovøren tager også tælles med, så ville jeg ik mene det er noget, at blive forskrækket over.
    Tatoveringer trækker næsten altid ud. Det kan være, at din tatovør havde en kunde før dig, som trak ud, og derfor må hun bruge din tid til at spise frokost i. Igen, så længe du ikke betaler for den frokostpause. Når først du kommer under nålen, finder du ud af, at ryge- og kaffepauser også er en del af processen. Sådan er dét.

Det som jeg måske synes virker lidt uprofessionelt er, at hun ikke har forberedt tegningen inden. Det har jeg selv kun oplevet én gang. Alle de andre gange, har tegningen været helt klar, men de bruger selvfølgelig stadig tid på at måle området på kroppen, så de kan printe stencil i korrekt størrelse osv.
    Det tager ALTID mindst 30 minutters forberedelse med set-up af maskine og blæk, samt stencil, før nålen rammer din hud.

Men hvis du ikke har følt dig tryg, især når de står og diskuterer om designet overhovedet er pænt, så forstår jeg godt, at du vælger ikke at gennemføre.

• #6   8. dec 2020 Forstår godt hun skal have pause. Hun er også et menneske jo. Det jeg bliver ret ked af er at vi har aftalt en tidsramme og den kan hun ikke nå at overholde. Det ok, men at hun så står og diskutere det design jeg gerne vil have, og siger hun ikke kan lave den på den måde jeg ønsker og hun ikke tror det bliver pænt og ikke forstår designet fatter jeg hat af. Spurgte hende om fire forskellige mønstre hvor hun skrev denne var den bedste. Så sidder jeg lidt paf tilbage

• #7   8. dec 2020 Men tak for svar det dejligt at vide.

• #8   8. dec 2020 Ja, det er uprofessionelt og det virker som om hun ikke kender sine egne begrænsninger. Hvis hun ikke kunne lave et tilfredsstillende design, burde hun have ringet/skrevet til dig, for at aflyse tiden og betale depositummet tilbage, da det var en for svær opgave.
    Det jo helt fair, at annullere et projekt, som tatovør. Men til gengæld foruroligende, at hun prøver at gennemtvinge det alligevel, når hun ikke selv tror på hun kan.

• #9   8. dec 2020 Jeg giver dig ret. Hun kunne også ærligt bare have bedt mig finde et andet design eller selv have lavet et forslag

• #10   8. dec 2020 Louise hun var først begyndt på tegningen efter 50 min.

• #11   8. dec 2020 Jeg har dælme mange tatoveringer - alle er tegnet og designet på selve dagen. Selvfølgelig har jeg fortalt mine ideer til hvad jeg gerne vil have - og så har vi arbejdet ud fra det. Jeg har både haft deres og min egen mening med indeover - jeg har en lidt større på armen, der satte jeg 4 timer af, hvor den ene time gik med design smiley

• #12   8. dec 2020 Tak

• #13   9. dec 2020 Det er fint alt sammen, at tegning er en del af den tid, der er sat af. Men så har tatovøren, helt klart, glemt, at informere ordenligt om, hvor lang tid det tar, at lave en tatovering og også om, hvordan deres fremgangsmåde er. Når jeg går til frisør forventer jeg da også, at blive klippet færdig, når h#n først er gået igang og ikke lige skal spise frokost indimellem, ryge en smøg eller drikke en hel kop kaffe. Jeg er godt klar over, at visse ting, også i frisør faget har virketid, men det retfærdiggør ikke denne tatovørs dårlige stil og måde, at behandle TS på. Hele deres dag skrider da ikke fordi TS kommer 5 min for sent ( selvom det selvf ikke er ok ) Men 50 min og der stadig ingen nål er taget i brug, det får da deres dag til, at skride, med sure kunder til følge.

• #14   9. dec 2020 Bed om pengene tilbage og drop tatoveringen for nu. Du er ikke tryg ved det, uagtet om ‘behandlingen’ er normalt inden for den branche.
    Jeg ville aldrig selv overveje en tatovering og jeg tror da også jeg vil sige til dig - drop det generelt smiley
    Eller i det mindste finde et sted du har tillid til...

• #15   9. dec 2020 Jeg aner ikke en pip om tatoveringer, men selvfølgelig skal du være tryg og stole på tatovøren, da en tatovering jo varer hele livet! Gå efter din egen mavefornemmelse så det ikke ender ud i noget sjusk smiley

• #16   9. dec 2020 Ellers ved jeg at Le Fix Tattoo i København er et af landets bedste tattovøre. De er vel til at stole på smiley

Kommentér på:
Få lavet tatovering

Annonce