Få lavet tatovering {{forumTopicSubject}}
Skulle i dag have lavet en tatovering jeg i længe har glædet mig til at få. Det var en tatovør der ligger langt væk, har en time kørsel fra der hvor jeg bor. Nå men har en tid til kl 13. Kommer selv fem minutter for sent da jeg ikke kan finde en parkering. Nå men venter så pænt på det bliver min tur. Hende der skal tatovere mig, vælger at gå ud at købe frokost og kommer tilbage til butikken igen. Her har jeg så allerede ventet i 25 min. Nå men det viser sig så at hun først skal til at designe den tatovering jeg gerne vil have efter hun kommer tilbage til butikken. Høre hende og den anden tatovør snakke om at den ikke kommer til at blive pæn sådan som den er sat op nu, og at hun skal rette på den. Men det mener hun ikke hun kan. Her begynder det simpelhen at løbe mig koldt ned af ryggen. De bliver ved at snakke sammen også om private ting. Min tålmodighed og tid er her ved at være løbet ud. Jeg går op til kassen da jeg har ventet i 50 min og spørger om jeg ikke kan få en anden tid, da jeg skal nå hjem og hente børn og køre dem til fritids aktiviteter. Jeg er for det første super skuffet over den behandling jeg har fået, men er heller ikke tryk ved at få en tatovering hos dem alligevel efter hendes og tatovørens snak. Har desværre forud betalt min bestilling. Men har slet ikke lyst til at blive tatoveret der nu. Kan jeg kræve mine penge tilbage. For jeg ved jo hun har designet det jeg gerne ville have tatoveret nu.
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
Du kan da prøve, at høre dem ad, hvad deres tegne tid koster og så må den tid de har brugt på, at tegne, trækkes fra det beløb du har indbetalt på forhånd. Vær ærlig og indrøm du ikke er tryg ved, at de skal tatovere dig og at du er skuffet over deres behandling af dig som kunde i deres butik.
Du kan kun få et nej. Får du nej, så brug pyt knappen, da ingen tatovering, der ville være blevet grim, er bedre end en grim tatovering.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Tatovøren skal ikke bare tatovere hvad enhver kunde vil have, for nej, nogle tegninger skal ændres, ellers bliver de grimme - også er det pludselig tatovøren der er dårlig.
Jeg kan egentligt ikke se noget alarmerende eller galt i det forløb du omtaler.
okt 2012
Følger: 45 Følgere: 24 Heste: 6 Emner: 35 Svar: 687
jan 2007
Følger: 3 Følgere: 99 Heste: 5 Emner: 25 Svar: 707
For at det skal være rimeligt, vil jeg mene du kun skal betale for det arbejde hun evt har gjort. Hun har trods alt ikke tatoveret noget, så det skal hun ikke have penge for.
Synes du skal ringe og sige det til dem.
aug 2017
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 469
Tatoveringer trækker næsten altid ud. Det kan være, at din tatovør havde en kunde før dig, som trak ud, og derfor må hun bruge din tid til at spise frokost i. Igen, så længe du ikke betaler for den frokostpause. Når først du kommer under nålen, finder du ud af, at ryge- og kaffepauser også er en del af processen. Sådan er dét.
Det som jeg måske synes virker lidt uprofessionelt er, at hun ikke har forberedt tegningen inden. Det har jeg selv kun oplevet én gang. Alle de andre gange, har tegningen været helt klar, men de bruger selvfølgelig stadig tid på at måle området på kroppen, så de kan printe stencil i korrekt størrelse osv.
Det tager ALTID mindst 30 minutters forberedelse med set-up af maskine og blæk, samt stencil, før nålen rammer din hud.
Men hvis du ikke har følt dig tryg, især når de står og diskuterer om designet overhovedet er pænt, så forstår jeg godt, at du vælger ikke at gennemføre.
okt 2012
okt 2012
aug 2017
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 469
Det jo helt fair, at annullere et projekt, som tatovør. Men til gengæld foruroligende, at hun prøver at gennemtvinge det alligevel, når hun ikke selv tror på hun kan.
okt 2012
okt 2012
jan 2008
Følger: 95 Følgere: 95 Heste: 6 Emner: 17 Svar: 94
okt 2012
jun 2011
Følger: 30 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 43 Svar: 1.646
apr 2011
Følger: 8 Følgere: 5 Emner: 10 Svar: 368
Jeg ville aldrig selv overveje en tatovering og jeg tror da også jeg vil sige til dig - drop det generelt
Eller i det mindste finde et sted du har tillid til...
aug 2020
Følger: 10 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 246
aug 2020
Følger: 10 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 50 Svar: 246
Få lavet tatovering