761 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

HesteGalleri.dk
HesteGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 159128 Emner: 80 Svar: 456

Nye ændringer på HesteGalleri.dk Nye ændringer på HesteGalleri.dk

Så er der nye ændringer her på HesteGalleri.dk!

Da vi efterhånden har modtaget en del henvendelser og foreslag til forbedringer, er der nu kommet følgende ændringer:

- Alle heste kan nu oprettes med op til 10 billeder af samme hest.

- Man kan nu skrive en tekst til hvert billede, hvilket gøres samme sted som man skifter/tilføjer billeder.

- Bedømmelses-systemet er ændret til 1-7 skala, for at undgå at 1-taller bliver for svære at trække op igen.
Point-skalaen er nu således:
1 = lav
2 = middellav
3 = middel
4 = middelhøj
5 = høj
7 = ekstra høj (beregnet til specielle heste)
Vi har nulstillet alle stemmer, for at starte på en frisk.

- Man kan nu ændre sine bedømmelses-point.

- Man kan nu selv kun udfordre én hest ad gangen pr. egen hest.

- Der er kommet næste-funktion på udfordringerne, så man lettere kan komme igennem udfordringerne.

- Alle nye heste skal bydes velkommen eller afvises af andre brugere, for at undgå fakes. Dette gøres ved at afgive velkomst- eller afvise-point. Kun brugere med oprettede heste kan byde andre heste velkommen eller afvise dem og jo flere udfordringer man har vundet, jo flere point kan man afgive. Dog er der et maksimum.

- Kun brugere med oprettede heste kan skrive kommentarer til andre heste, for at øge seriøsiteten.

- Bredere design af siden.

Vi håber at de nye features vil blive modtaget positivt og at de vil hjælpe til at gøre HesteGalleri.dk til et endnu bedre site.

Med venlig hilsen
HesteGalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye ændringer på HesteGalleri.dk
  • #1   20. jan 2004 Jeg syntes det er rigtigt flot det der er blevet gjort med at byde velkommen, det gør helt sikkert at der ikke bliver lukket så mange ind med de falske heste.
    Jeg syntes så det er ærgeligt, man KUN kan udfordre en gang pr. hest man har. Det kunne godt sættes op til feks. 5 udfrodringer, pr. hest. Ellers bliver det kun en gang om ugen man kan udfordre, og så tror jeg måske man ikke gider gå herind så tit som man/JEG er nu. Mange udfordrer jo slet ikke, og så kunne man måske forestille sig der bliver stille på udfordringer. Så det syntes jeg er dumt. Men det er jo ikke sikkert andre syntes det?? smiley
    Men ellers er alt det andet rigtigt godt.
    Hilsen Britta

• #2   20. jan 2004 Vi er glade for at høre du synes om de nye ændringer.

Vi har overvejet at give mulighed for at udfordre op til 3 stykker ad gangen. Det kommer på et senere tidspunkt.

Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

• #3   20. jan 2004 På nuværende tidspunkt er det sådan at en udfordring der ikke bliver besvaret, udløber efter en uge, men som sagt vil vi lave nogle ændringer til dette på et tidspunkt.

Med venlig hilsen
    HesteGalleri.dk

• #4   25. jan 2004 Kun en bekræftelse af det allerede skrevne rigtigt fedt med den nye sluse men meget ærgerligt at man ikke kan udfordre flere af gangen, det er jo beder end en god film men filmen dør jo lidt når hovedpersonen forsvinder, ellers en kanon side at være med på!

• #5   25. jan 2004 Kun en bekræftelse af det allerede skrevne rigtigt fedt med den nye sluse men meget ærgerligt at man ikke kan udfordre flere af gangen, det er jo beder end en god film men filmen dør jo lidt når hovedpersonen forsvinder, ellers en kanon side at være med på!

Kommentér på:
Nye ændringer på HesteGalleri.dk

Annonce