{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  købt hest
  • #1   20. aug 2007 Jeg har købt hest ved Team Søndergaard, men fik papirende på hesten da de kom med den,
    Er du sikker på, at din hest har papir ?

• #2   20. aug 2007 jeg har ikke købt hest der men jeg ved at der er andre der har som ikke har fået papirerne

• #3   5. maj 2008 vil så sige til det her indlæg af carina, det er noget der bliver gjort for at svine uffe søndergaard til, fordi hun og hendes arbejdsgiver(eller x arb.giver) simpelthen ikke kan lade være med sine chikaner af manden.... han er en ærlig og oprigtig mand, hestene du køber der, er det du ser og det du får at vide hvad er, det kan undertegnede med egne erfaringer med manden, skrive under på.. hestene bliver undersøgt af en rigtig god dyrlæge, og de bliver redet jævnligt og godt. og herunder god behandling, godt fodret, passet med smed og andet der anses som god behandling..
    jeg personlig synes dette, og flere indlæg der kommer fra carina,og eller stald dane kun for at chikanere uffe søndergaard, det er simpelthen forfærdelig at de kan synke så lavt kun for at sætte sig selv i godt lys... noget jeg personlig ikk synes de gør... jeg er slet ikke ude på at svine nogen mennesker til, men vil bare have min mening frem om hvad jeg synes om disse former for direkte krænkelse af andre mennesker...
    tænk jer lidt om inden i sviner andre til... det er selvfølgelig ingen der siger at man ikk har lov at sige ting om sine negative erfaringer... det kan man også gøre uden at svine folk til...
    MVH erika

• #4   3. jul 2008 eika A : det kan godt være hestene har det godt, men uffe er ikk så flink når det kommer til stykket!!!!!!

• Bella L
    Bella L Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 2
    #5   6. jan 2009 Jo, stamtavler og pas kan du få massere af af Uffe Søndergaard ellers hans sammensvorne, Lisa Nilsen, men der er bare stor sandsynlighed for at de er falske ellerr slet ikke tilhører heste/ponnyen - har et utal af konkrete beviser for det.
    Der er pt en opsamling på sager mod Team Søndergaard/Uffe Søndergaard/Lisa Nielsen - og så kommer der at køres en fælles retsag mod "virksomheden"

• #6   6. jan 2009 de køber også heste på vorbasse marked og slagte heste og forfalsker hestens navn!

• #7   7. feb 2009 Endnu engang ja jeg har købt hest ved Uffe og er blevet snydt min hest har spat hvilket Uffe udemærket godt viste da han selv har fået taget røgtenbilleder så ihh ja han er da en flinker mand.....
    Man skulle oprette en gruppe for alle dem der er blevet snydt af ham og så gå til mediaerne en mand som ham skulle stoppes det er hverken fair for hestene som drøner rundt i systemet eller for de rytter der bliver snydt.

Kommentér på:
købt hest

Annonce