har det så dårligt {{forumTopicSubject}}
sad lige og så nogen film her på hg og kom pludselig til at tænke på at jeg har skubbet kasia længere og længere væk fra mig men hvorfor..?
Er det for at befri mig selv for den smerte der kommer når hun skal aflives...? jeg ved det ikke
Har det bare så dårlig med det har ikke engang lyst til at snakke med hende men købte hende jo af kærlighed men nu er alt væk hvordan kan man blive sådan overfor et dyr man elsker...?
sidder og tudbrøler lige nu ved ikke engang om jeg kommer til at se hende for sidste gang på søndag det kan være at hun bliver aflivet mens jeg er på ferie åh min stakkels tøs hvorfor var det lige dig det skulle gå ud over elsker dig af hele mit hjerte selv om jeg ikke har vist dig det...
måtte bare ud med det...
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
Da min gamle hest skulle aflives knyttede jeg mig endnu mere til ham, forkælede ham som aldrig før m.m men det blev også et større tab ...
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
apr 2007
Følger: 82 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 83 Svar: 889
apr 2007
Følger: 147 Følgere: 162 Heste: 5 Emner: 1 Svar: 807
jul 2006
Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.279
<i> Ashley.
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
hver sammen med hende og gør alle de gode ting i plejer så hun kan komme her fra lykkelig kan godt være det gør mere ondt på dig men du vil ikke fårtryde det får du vil se hende komme lykkelig her fra
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 1 Emner: 12 Svar: 1.163
Egentlig tror jeg ikke at min hest "føler" at jeg elsker ham mere når jeg kysser ham på mulen... det er egentlig nok mest migselv der kan mærke det.
Men ok, hvis man ikke bruger tid og opmærksomhed på dem, lægger de nok lidt mærke til det... selvom de ikke kender ordet elsker...
har det så dårligt