Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ride pad ??
  • #1   25. okt 2019 Jeg har kun prøvet barefoots almindelige og en engelsk sadelformet lammeskindssadel. Den i lam er jeg ikke til. Jeg sad ikke godt, trods jeg red i den flere gange. Den fra barefoot var jeg egentlig meget glad for.
    Men til næste køb ville jeg nok lure lidt mere på dem fra www.taur.se for jeg synes lidt at barefoots er for springsadelformet i forhold til hvordan jeg sidder uden sadel. Hvis jeg skal sidde så benene ligger indtil de "rigtige" punkter, så sidder jeg for højt og anspændt med knæene.

• #2   25. okt 2019 Denne jeg har lagt op er dressur model:)

• #3   26. okt 2019 Jeg har Tikas billigste.

En lammefætter I syntetisk lam til den imponerende pris af 350 kr.
    Og den gør, hvad den skal.

Jeg kan godt lide at ride uden sadel.
    Hvis der findes guder, er de nogle idioter, der har gjort min hests pels for blank og glat.
    Lammefætter giver mig friktion, så jeg ikke kan glide uden at mærke friktionen.

Balance er summen af data fra øjne, indre øre og propriotion, dvs følesansens imput om led og musklers position.
    Det, at jeg kan mærke evt friktion under sædet hjælper bare en hel del på denne tantes evne til at holde balancen...

• #4   26. okt 2019 Jeg har Barefoot psysio modellen uden support.
    Jeg er super glad for den og har brugt en del.
    Den har været super god når hestene har været for runde til deres alm. sadler.
    Eller bare som en afveksling.
    Jeg fik virkelig trænet ro i mine ben, fordi man ikke er fikseret af stigebøjler.

• #5   26. okt 2019 Bruger denne fra baloun. Fantastisk og man får en helt anden fornemmelse af hesten. Jeg kan ikke lide at ride i sadel efter jeg har købt denne. Virkelig lækker. Plus den er af ruskind. Så hvis hesten springer sidelæns, (jeg har en ung araber), så har man stadig et godt sæde

profilbillede
  • #6   26. okt 2019 Her er endnu et billede. Skal bruges uden underlag, men jeg putter til tider underlag under alligevel.

profilbillede
  • #7   26. okt 2019 Har prøvet sådan en før og den var god men tror ikke der er nok støtte til mig når jeg regner med ikke og bruge sadle mere smiley

• #8   26. okt 2019 Jeg bruger kun den og ingen sadel. Men det er jo forskelligt hvad man er til. smiley Det er "bare" en gelé pude ja. smiley Men jeg rider så også kun ture og lidt distance. Der kræver det ikke så meget, som fx dressur

• #9   26. okt 2019 Jeg har en Barefoot Physio uden support (den gamle model), er super glad for den. Bruger den både til at ride tur og baneridning (hygge dressur og spring). Kan ikke sige noget om den model du har lagt op, men savner hverken at have en bagsvidsel eller knæstøtter med det jeg rider.

• #10   26. okt 2019 Den er super god, både psysio og den du har linket til smiley

• #11   26. okt 2019 Jamen er rigtig glad for jeres input skal bruge en da sadle pt ikke dur på min gamle basse

• #12   27. okt 2019 Jeg har den på billedet, til min frieser og islænder. det er de bedste 2000 kr jeg nogensinde har givet ud. Man sidder så godt i den, og der er så meget støtte. Hestene elsker den<3

• #13   27. okt 2019 Mange tak Lise det var lige det jeg ville høre :)??

• #14   27. okt 2019 Jeg har Barefoots ride-on-pad som jeg bruger med et trykfordelende underlag under. Jeg har ingen sadel og bruger min pad til alt. Jeg rider primært skovture og de kan snildt være 8-10 km en gang om ugen (det reguleres selvfølgelig efter form og hvor vi sidst var ude). Jeg elsker det men kan godt mærke at jeg ikke rider helt så ofte som jeg gjorde for nogle år siden smiley Mikrofiber overfladen gør at man sidder skidegodt fast. Jeg rider selvfølgelig også letridning uden bøjler på vores 10 km ture smiley

• #15   31. okt 2019 Jeg går med i koret med barefoot physio uden support. Red i min stort set hver dag i 3 år da den er meget bedre end en sadel. Jeg har også tilredet hest med den så den får tummel op herfra. smiley

• #16   31. okt 2019 Jeg har en Brockamp Dressage. Den er super. Jeg brugte den til min tidligere lånehest. Man sidder rigtig godt fast, også i en god galop.
    Nu bruger jeg den til ryttertilvænning/tilridning af min nye hest inden jeg begynder med sadel og nok også efterfølgende til afveksling.

profilbillede
  • #17   31. okt 2019 Den ser ellers ogsp lækker ud

Kommentér på:
Ride pad ??

Annonce