Xpand, equisoft eller? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Jeg synes det lidt en jungle med alle de her gjorde der ska kunne udligne tryk og give mere vejrtrækningsfrihed.
Jeg har en rund bygget IC hvor gjorde før i tiden har ville glide frem, men efter jeg fandt frem til den bananformet gjord fra kerbl, har det fungeret super
Men her på det sidste har jeg lagt mærke til at han er begyndt at gerne ville holde vejret lidt, så når vi er færdig med at ride og jeg spænder gjorden løsere starter han forfra med at puste... men hvis gjorden er løsere vil sadlen dreje rundt pga hans bygning
Håber der er nogen der kender de gjorde godt og kan give nogle fif med på vejen
nov 2012
Følger: 35 Følgere: 18 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 22
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 9 Emner: 34 Svar: 1.262
Så du skal måske overveje et eftersyn af din sadel.
Selv er jeg og ikke mindst min hest, glad for Equisoft gjorden. Den passer til min hest.
jul 2013
Følger: 27 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 599
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 443
Du burde kigge på denne gjord, bruger den selv til min hest. Jeg har fået en helt anden hest efter jeg er begyndt at bruge den. Den er ALLE pengene værd
Den har ikke kontakt med brystbenet, så hesten føler ikke den har et hårdt pres ind på maven. Den kan også give sig fra side til side, så når hesten bevæger sig så følger den hestens bevægelser.
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Om det er nødvendigt med sådan en dyr gjord, må du selv vurdere. Jeg havde nok i dit tilfælde valgt en x-spand e.l. Da de koster under det halve af RP.
Mvh TT
sep 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 69
Sadlen er tjekket og hun sagde også gjorden passede ham rigtig godt
Vil du linke til den Scharf du har til din IC?
jan 2011
Følgere: 19 Heste: 4 Emner: 16 Svar: 170
sep 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 69
Det vil jeg prøve
Xpand, equisoft eller?