1.090 visninger
|
Oprettet:
spøgelser eller ???? {{forumTopicSubject}}
hej. jeg vil lige hører om der er nogen af jer der hjemme har haft nogen helt uforklarlige oplevelser. eller har nogen boende som ikke skal være der???
det har vi, og i dag får vi besøg af sådan en "troldmand" der skal fjerne det. vi har mange oplevelser som er svære at forklarer, og underlige lugte! har i prøvet at ha en ude for at "rense huset" vil gerne hører om det hvis det er, og om det har virket!!!
okt 2004
Følger: 1 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 33
Lidt uhyggeligt faktisk!
sep 2004
Følger: 40 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 115 Svar: 1.380
Så havde jeg en hestehvisker ude, hun kunne tale med dyr. Den hoppe jeg havde til at stå kunne fortælle at det var en tiggerdreng som sad og betragtede hestene! Han gjorde dem ikke noget, han kunne bare godt lide at se hvor godt hestene havde det, for det havde han ikke! Grunden til min hest var bange var at han kunne ane at der var noget men vidste ikke hvad!
Så jeg tror fuldt ud på sådanne noget, hver gang jeg fortæller om stalden og hvordan hestene stirrede i hjørnet siger folk bare til mig at jeg har da gak i låget!
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 4 Emner: 55 Svar: 162
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 62 Heste: 4 Emner: 61 Svar: 377
Jeg tror også på ånder....
Min lillesøster har været (psykisk) syg pga en ånd i mine forældres hus.
Min lillesøster blev bange for at gå i skole lige pludselig. Hun går på privatskole, så hun blev normalt hentet af bus hver morgen. Pludselig ville hun ikke stige ind i bussen mere og når min mor tvang hende til det besvimede hun af angst. Hun var til diverse psykologer og de prøvede at finde ud af om det hang sammen med mobning på skolen, men intet hjalp. Indtil min mor fandt hende klevorianten (folk som er i kontakt med den åndelige verden). Hun tog ud til hende med min lillesøster og hun sad selv med hende i en times tid. Hun kunne fortælle hvordan vores hus så ud osv... Hun spurgte min mor bagefter om vi havde en åben trappe i stuen hvor min lillesøster tit byggede huler og legede.... og ja, det gjorde hun meget tit!! Det kunne hun forklare var fordi at min lillesøster prøvede at finde et sted hvor hun kunne være i fred for ånden. Min lillesøster var selvfølgelig ikke klar over der var en ånd, det hele skete i hendes underbevidsthed. Klevorianten kunne fortælle at ånden var lidt over 20 år og ikke gjorde noget ondt, men grunden til det påvirkede min søster var fordi hun skulle i skole om morgenen og "forlade" min mor, som var på natarbejde dengang og var alene hjemme om formiddagen når hun skulle sove. Der var et eller andet i min søster som sagde at hun ikke måtte lade min mor være alene hjemme. Klevorianten kontaktede ånden og fik hende til at gå væk, så da min mor og min søster kom hjem føltes huset meget tomt og friskt. Siden den dag kunne min lillesøster begynde at gå i skole igen.
Det skal siges det var noget som gik over meget lang tid da hun ikke ville i skole. Min mor tog med hende i skole og sov på skolen da hun jo var på nattearbejde. Da min mor blev for stresset af at sove på skolen tog hun orlov for at tage med min søster i skole, men det kan man jo heller ikke gøre særlig længe, så til sidst tog min lillesøster ikke i skole mere.
Alt imens det skete prøvede de forskellige psykolger... Så det at hun begyndte at gå i skole igen var jo noget stort for os. Hun var kun 9 år dengang tror jeg... hun var i hvertfald ikke særlig gammel.
Inden alt det skete med min søster, har min mor altid sagt at der var en ånd i huset. Og hun vidste det var en dame, for hun havde set hende i et stort lys med skikkelsen i lyset hvor hun kunne se det var en dame pga hendes lange kjole. Hun kunne høre ånden hver aften kl. 23:35... og rigtig nok, vores lille hund gøede omkring halv tolv hver aften. Min mor kunne høre skridt på et gammelt gulv som knirker, men sjovt nok knirkede vores gulv ikke i huset. Hun kunne høre ånden åbne og lukke gamle skuffer og sjovt nok igen, så var der kun et nyt skrivebord på det værelse hun kunne høre på. Det var forresten mit værelse ånden altid gik rundt i, men vi troede jo ikke på min mor overhovedet, for jeg hørte aldrig noget. Ånden var også tit nede i køkkenet og kigge i køkkenskabene og skufferne, men så snart min mor hørte det og gik ud på trappen for at se hvem af os var vågen og nede i køkkenet, så var lyden væk. Den ene aften listede hun sig hen til trappen da hun kunne høre lydene igen og så sad hun bare på trappen og lyttede til hvad ånden lavede.... SKUMMELT!!! Men min mor er ikke bange for ånder overhovedet. Hun kunne mærke det var en "god" ånd som ikke gjorde os noget.
Den eneste ting jeg selv har oplevet var at jeg sad selv nede i stuen, kun med min kæreste, ingen andre var hjemme om aftenen. Pludselig gav hunden et gjæf fra sig og kiggede op på trappen, som knirkede kort. Jeg kunne ikke se noget, men det var VIRKELIG som om der var noget som gik ned af trappen og satte sig i lænestolen skråt overfor mig og kiggede på mig. Jeg blev så bange jeg var ved at tude, men følelsen af at noget stirrede på mig forsvandt og heldigvis var min kæreste der også. Ellers var jeg gået et andet sted hen...
Så efter min lillesøster blev syg og klevorianten gav os beviset på at der var noget, idet hun helbredte min søster, har vi troet på alt hvad min mor har fortalt. Og siden har jeg troet 100% på ånder... selvom det ikke altid er betryggende at tro på dem.
Jeg håber ikke jeg har kedet jer med min laaaange historie... men den er altså real!!!! Og jeg har ikke fortalt små detaljer for ikke at gøre det endnu længere...
Knus Martina
aug 2004
men jeg er glad for at hører at din søs har det godt igen!!!
er "hun" helt væk, eller har i oplevet andet siden???
jun 2004
Fortæl hvordan det er gået efter "troldmanden" har været hos jer!!! Det er meget spændt på...
Ja "hun" som hed Laura, har været væk lige siden. Men hende klevorianten har været hos os siden og kunne mærke en lille ting endnu, men ingen ånd i huset. Hun fik et billede af hvert familiemedlem at se... Det var vist kun min mor som var hjemme. Hun kiggede på billederne og kunne selvfølgelig mærke noget ved min mor og min søster, fordi de lige havde været igennem alt det. Men hun kunne ikke mærke noget ved min far eller mine to brødre, så jeg var jo den eneste tilbage. Så jeg skulle vist have en form for ånd hos mig hele tiden. Men jeg må indrømmejeg ikke har turde at rode mere rundt i det... Men nu er det ved at være så lang tid siden og det plager mig stadig, så nu skal jeg snart snakke med hende klevorianten om det...
aug 2004
jun 2004
jun 2004
aug 2004
maj 2004
Følger: 69 Følgere: 65 Heste: 7 Emner: 32 Svar: 129
og Ja, det er et meget svært ord... det der klev... kle.
Det staves:
Clarvoience og personen er Clarvoient...
(Det er jeg også..;o)
spøgelser eller ????