{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

Er du gal en løbetur !! {{forumTopicSubject}}

Heej.
Jeg har jo fået Pipi med ud til min faster i denne her uge.
De har to fjordheste, Rikke som er 32 og Thor som er 11. (Rikke er Thor's mor)
Nå, men mig og en veninde (Mia) vi bestemmer os for a tage ud på en ROLIG tur da Rikke jo er rimelig gammel. Mia tager Thor, og jeg tager Rikke.
Vi bestemmer os for a skridte lidt på en laaaang mark.
Rikke sætter lige pludselig i trav a sig selv, og Thor skridter (endnu) men fint tænker jeg, for hvis Rikke nu gerne vil trave, så lader jeg hende bare betsemme hvornår hun vil stoppe.
Mia havde en pisk med til Thor, for han plejer gerne a skulle sættes lidt på plads.
Nå, men så kommer Thor frem i en lidt hurtig trav, så sætter Rikke i galop, Lidt efter er Thor forbi os, i en pisse hurtig galop !!
Rikke følger efter med ca 3-5 meters mellemrum, jeg tænker jo shit man, tænk hvis den gamle hest snubler,
så jeg sætter hende ned i trav, men det må jeg hurtigt opgive, da hun bar vil med.
Nå, men hun kommer så efter Thor igen ret så hurtigt, og Thor når a være oppe i den anden ende i 0.5 sek elelr måske mere, så er hun der.
Men er du gal Thor løb hurtigt med Mia, fik så senere a vide det var fordi hun kom til a røre ham bag på med pisken, og han er meget følsom bag på. Og Mia hende der min veninde hun RYSTEDE helt bag efter så hurtigt gik det.
Og Rikke den gamle hest fuldte skisme efter !!
smiley
Vi sidder her og er helt måløse.
Nogen som har været ude for noget lign. med en så gammel hest ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du gal en løbetur !!
Kommentér på:
Er du gal en løbetur !!

Annonce