fejl beskæring??? {{forumTopicSubject}}
Ja idag har jeg ENDELIG haft smed til isabella.. efter hun har gået med en løs bagsko i over en uge....
han beskære hende som han plejer.. ligger dog en anden bag sko på (en med kun en optap på i stedet for to)
Det hele ser meget fint ud da hun står der... men da jeg trak hende ud kunne jeg godt se at der var noget galt.. dog intet der gjorde mig fortvivlet, for hun havde jo lige fået ordnet fusser jo...
Smeden plejer at sige til mig at isabella skal gå med skoene indtil optappen er slidt så meget at den går løs (fordi hendes hove ikke gror, og han derfor først vil skifte skoene når de er i stykker)...
dette havde jeg så også gået ud fra denne gang... og kunne da også se at hun var NOGET mere langtået end hun plejer... men jeg tænkte ike videre over det, fordi smeden plejer at sige som han gør...
Da jeg så hentede hende ind nu her for at ville ride.. kunne jeg se allerede på folden at den var helt gal... hun gik laaaangsomt... og ville ikke rigtig komme hen til mig...
jeg fik fat i hende.. op på klubben og lige hurtig i longe for at se hvordan det stod til..
jeg vil ikke syge hun er HALT... men man kan TYDELIGT se at hendes "bagfødder" gør av av av... hun er rigtig utilpas...
øv øv øv
så hvis det ikke er bedre i morgen ringer jeg til doktor dyr, så hun evt kan få noget for smerterne... er det en overilet reaktion???? for hun skal jo ikke have smerter
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 565 Svar: 1.985
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
denne har altså form som bagsko (det ER en bagsko)...
han sagde at dem med en spids bare var beregnet til køre heste eller noget i den stil
sep 2006
Følger: 25 Følgere: 200 Heste: 7 Emner: 1.490 Svar: 12.060
er bare så ked af det... jeg har det bare så skidt når min lille pruh har ondt
mar 2007
Følger: 50 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 383
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Heste: 5 Emner: 81 Svar: 6.910
jan 2007