{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Har min pony det bare svært? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt svært ved at se om min pony bare er fræk eller om hun virkelig har det dårligt med at forlade de andre heste på folden. (Der er aldrig noget på ridebanen da det er lige op til folden med de andre.) Men som sagt vil hun under ingen omstændigheder forlade den gård hun er opstaldet på længere. Kan overhovedet ikke ride tur alene. Kan det have noget at gøre med at hun er røget længere ned i hirakiet efter der er ankommet to nye heste. Før var hun den øverste, men nu kan jeg se at en af de nye heste har overtaget. Kan det være fordi hun ikke vil forlade de to ponyer, som hun altid har gået med at hun ikke vil på tur. Vil meget gerne høre om I har hørt noget, der kunne minde om dette, og hvad jeg evt. kan gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har min pony det bare svært?
  • #1   18. jun 2007 Min gamle pony havde det på samme måde da vi fik nye pony ind i flokken. Det gik over et to-tre måneder. Imellemtiden gik jeg en masse ture med ham. Det hjalp meget på det.

• #2   18. jun 2007 Glemte lige at sige at 2-3 uger før de 2 nye heste kom, så blev en af de heste hun havde det bedst med solgt. Det kan vel også have noget med det at gøre? Men for mig er det svært at se, for hun påbegyndte at markere sig ved ikke at ville gå fremad før alt det her skete (hun stoppede op og bakkede.) Dog kunne jeg efter lidt overtalelse ride hende fremad, men lige siden denne omvæltning har fundet sted er hun helt umulig på tur. Hun vender direkte rundt og bliver stærk fortil. Så jeg aner ikke om det bare er en dårlig vane eller om det er pga. alt det der er sket her for det sidste.

• #3   18. jun 2007 Prøv at lave nogle tillidsøvelser.

Jeg håber hun snart bliver 'normal' smiley

• #4   18. jun 2007 Ja, det håber jeg også. Hvis bare jeg vidste om det er fordi hun er utryg ved at forlade de andre eller om det som sagt bare er en dum vane.

• #5   18. jun 2007 Jeg tror bestemt ikke det er en dårlig vane hun har fået sig! Jeg tror bestemt at hun er bange for at de andre forsvinder fra hende, hvis hun går på tur med dig! Hun har jo mistet sin plads - tænkt nu hvis hun kom længere ned at hiakiet - eller at en af de andre heste/ponyer hun er glad for også pludselig er væk, når hun kommer tilbage?? Ja, jeg vil nok sige at din pony har det svært... Ked af at sige det, men det tror jeg bestemt at hun har..! Du har sikkert ikke noget med det at gøre, jeg mener at du gør alt hvad du kan, men jeg vil godt give Camilia og Fenja ret i at det også har noget med tillid at gør. Tag en snak med nogle fra stalden og arrangere at tage på tur sammen - med tiden skal hun nok komme sig og blive rigtig god. Hun har brug for at sunde sig og finde ud af at alt er okay, også selvom hun ikke er tilstede smiley Held og lykke smiley

• #6   18. jun 2007 Tanja J:
    Ja, men som jeg har skrevet begyndte hun at stoppe op og bakke INDEN alt det her skete. Det er dét der får mig sådan til at tvivle. Jeg er begyndt at trække små korte ture med hende og det vil jeg fortsætte med , og så aftale noget med de andre, som du skriver smiley

• #7   18. jun 2007 - og tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Har min pony det bare svært?

Annonce