{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

FUCK VI STYRTEDE IGEN! {{forumTopicSubject}}

sidste efterår sprang jeg og jeg drejede for skarpt og min hest væltede ned over mig! der skete HELDIGVIS ikke noget med Nikita eller jeg. og idag gik det galt IGEN!!! det var bare en SUPER spring time! også til sidst spurte jeg min ridelærer om jeg ikke måtte prøve at springe en meter! og det måtte jeg da gerne! jeg komme rover første gang men river ned! så jeg skulle jo lige prøve igen! jeg rider over imod springet, og hun springer, men på en eller anden måde for hun ikke sine ben med ned igen når hun skal ned så hun vælter over springet med mig på ryggen!!!! DET FØRSTE JEG GØR ER AT LØBE OVER TIL MIG HEST!!!! jeg tænker overhovedet ikke på mig selv!!! hun ligger stadig der og gider ikke og op! men til sidst kom hun selv op! jeg skulle jo lige over et spring igen så hun satte den ned på 80 cm!!! og vi kom over!!! og efter det begynder hun at bløde ud af munden! og jeg tænker bare SHIT men det var heldivis bare nogle små hudafsrabninger hun havde fået under munden!!! hun er HELGDIVIS ikke halt eller noget! jeg fik bare en bule i panden og en lille hudafskrabning på hagen!!! men jeg har stadig mod på at springe igen!! OG VI SKAL BARE PRØVE AT SPRINGE 1 METER IGEN EN DAG!!!

Har i selv omlevet det? eller noget der var værre? er i blevet bange for at springe igen???eller for at ride?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK VI STYRTEDE IGEN!
  • #1   15. jun 2007 det var godt der ik skete noget med dig eller Nikita smiley smiley

• #2   15. jun 2007 jeg styrtede til et klubstævne engang på min pony Fantacy, men både mig og hesten kom hurtigt på benene igen, og blev nr. 2 i en 120 klasse bagefter :). billeder af styrtet kan faktisk ses i et af mine fotoalbums (hvor man også kan se billeder fra 120 klassen)

Fanta var dog ret usikker på sig selv de næste 3-4 gange vi sprang, og stoppede på i alt 3 spring i den periode.. og det var første gang hun stoppede :s

• #3   15. jun 2007 det var da ikke ret rart...

jeg har ikke sprunget så meget, så har ikke prøvet det ;P

• #4   15. jun 2007 Uuuuh ! smiley Der er SÅ ubehageligt.

• #5   15. jun 2007 Årh shit smiley Godt der ikk skete noget !
    Min veninde og hendes hest styrtede også i fredags. Heldigvis skete der ikke noget med nogle af dem, men igår stoppede den så så kraftigt at hun slog en ordenlig kollebøtte og hun var heldig med hun ikk brækkede nakken ! Istedet brækkede hun næsen smiley

• #6   15. jun 2007 Det lyder vildt. Men godt der ikke skete hende noget. Det er farligt med sådan nogle styrt. For godt og vel 3 måneder siden, kom jeg også ud for et styrt med min daværende part. Det var en voldsom oplevelse og jeg er stadig ikke kommet over det. Det førte til at ejeren og jeg blev uvenner, og derfor måtte jeg sige ham op (det var utrolig hårdt). Men jeg kom heldigvis op på en hest igen, godt og vel 1½ uge efter, men det var meget græse overskridende..

Mvh. Maria

• #7   15. jun 2007 Av av smiley
    Har prøvet at jeg skulle over imod et spring og det ville min hest var ikke, så imens jeg rykker den ene vej imod springet rykker hun den ene vej, og hun får heller ikke sine ben med og glider over mig smiley rigtig grim oplevelse, og efter det er jeg ikke sååååå vild med springning igen, men springer da stadig en lille smule smiley Men der skete heldigvis ikke noget med mulle, men jeg "slap" med en rævne på mine ene knogle i benet, og nogle krykker i 1 månede ca x)

• #8   15. jun 2007 en ting jeg har at sige!
    GODT DU HAR MODET! Det er bare fedt at du ikke giver op smiley
    Det er ikke alle der har det :b

• #9   15. jun 2007 tak:D det er bare træls med sådan en oplevelse! første gang jeg styrtede i efteråret var jeg lige begyndt at springe de der 90 cm! men så gik det ko galt, og jeg blev jeg lidt bange og mistede modet, men jeg gav IKKE op! så jeg var nede at springe de der 40 cm igen! og det gør det jo heller ikke bedre at jeg skal til stævne på søndag i spring og jeg skal springe min anden lc!!! men jeg skal nok KLARE DET!!!

• #10   15. jun 2007 Ej hvor forfærdeligt smiley
    Godt at i kom over igen smiley

Har ikke selv siddet på hesten, men så min veninde styrte på hendes hest igår - og hendes hoppe har stadig 'forbier' overfor høje oxer.

Det skete sidsgte år til et udv. klubstævne i spring på min klub.
    Min veninde er igang med at varme op til mesterskabet. (Kan ikke huske højden)
    Men da hun kommer mod oxeren som opvarmning for hendes pony bommen mellem benene eller lign.
    og vælter volsomt ind i hele springet.
    Min veninde fik nogle hudarskrabninger, og hendes pony fik et sår i hovedet, hun blødte ud af munden og næsten og havde fået et stort chok...
    Hun skulle alligevel ind men blev disket for tre refuseringer ved oxen..
    Det var så synd - og den dag idag vil bønne ikke altid over oxere ..

• #11   15. jun 2007 For en lille måned siden styrtede jeg også. Vi skulle springe på et lige spring på 75, men da afstanden ikke passer springer hun ind i bunden og kan derfor ikke lande, hun lander så på forbenen, og jeg laver en slato over hende. Jeg skynder mig så hen til hende og får hende op hvorefter vi springer et der er mindre, da hun ikke virker halt.
    Men dagen efter ømmede hun sig desværre og hun så syg derefter hvor hun blev helt stiv i bagparten pga mælkesyre og så måtte hun stå stille i små 1½ uge.

Jeg er ikke blevet bange for at ride, men jeg er blevet lidt bange for at springe høje spring, men vi kæmper bare på og en dag, skal vi nok komme op i højderne igen. smiley
    Min hest har dog også fået respekt for at springe, for hun springer altid højt over nu, og vi har ikke revet en bom ned siden styrtet.

Kommentér på:
FUCK VI STYRTEDE IGEN!

Annonce