FUCK VI STYRTEDE IGEN! {{forumTopicSubject}}
sidste efterår sprang jeg og jeg drejede for skarpt og min hest væltede ned over mig! der skete HELDIGVIS ikke noget med Nikita eller jeg. og idag gik det galt IGEN!!! det var bare en SUPER spring time! også til sidst spurte jeg min ridelærer om jeg ikke måtte prøve at springe en meter! og det måtte jeg da gerne! jeg komme rover første gang men river ned! så jeg skulle jo lige prøve igen! jeg rider over imod springet, og hun springer, men på en eller anden måde for hun ikke sine ben med ned igen når hun skal ned så hun vælter over springet med mig på ryggen!!!! DET FØRSTE JEG GØR ER AT LØBE OVER TIL MIG HEST!!!! jeg tænker overhovedet ikke på mig selv!!! hun ligger stadig der og gider ikke og op! men til sidst kom hun selv op! jeg skulle jo lige over et spring igen så hun satte den ned på 80 cm!!! og vi kom over!!! og efter det begynder hun at bløde ud af munden! og jeg tænker bare SHIT men det var heldivis bare nogle små hudafsrabninger hun havde fået under munden!!! hun er HELGDIVIS ikke halt eller noget! jeg fik bare en bule i panden og en lille hudafskrabning på hagen!!! men jeg har stadig mod på at springe igen!! OG VI SKAL BARE PRØVE AT SPRINGE 1 METER IGEN EN DAG!!!
Har i selv omlevet det? eller noget der var værre? er i blevet bange for at springe igen???eller for at ride?
mar 2006
Følger: 55 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 61
maj 2004
Følger: 64 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 329
Fanta var dog ret usikker på sig selv de næste 3-4 gange vi sprang, og stoppede på i alt 3 spring i den periode.. og det var første gang hun stoppede :s
jun 2005
Følger: 188 Følgere: 239 Heste: 22 Emner: 178 Svar: 3.801
jeg har ikke sprunget så meget, så har ikke prøvet det ;P
aug 2006
Følger: 70 Følgere: 69 Emner: 213 Svar: 3.007
dec 2006
Følger: 146 Følgere: 171 Heste: 13 Emner: 67 Svar: 1.752
Min veninde og hendes hest styrtede også i fredags. Heldigvis skete der ikke noget med nogle af dem, men igår stoppede den så så kraftigt at hun slog en ordenlig kollebøtte og hun var heldig med hun ikk brækkede nakken ! Istedet brækkede hun næsen
nov 2004
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 49 Svar: 113
Mvh. Maria
maj 2006
Følger: 86 Følgere: 122 Heste: 2 Emner: 1.006 Svar: 4.689
Har prøvet at jeg skulle over imod et spring og det ville min hest var ikke, så imens jeg rykker den ene vej imod springet rykker hun den ene vej, og hun får heller ikke sine ben med og glider over mig rigtig grim oplevelse, og efter det er jeg ikke sååååå vild med springning igen, men springer da stadig en lille smule Men der skete heldigvis ikke noget med mulle, men jeg "slap" med en rævne på mine ene knogle i benet, og nogle krykker i 1 månede ca x)
mar 2006
Følger: 103 Følgere: 96 Heste: 1 Emner: 355 Svar: 1.182
GODT DU HAR MODET! Det er bare fedt at du ikke giver op
Det er ikke alle der har det :b
nov 2006
Følger: 75 Følgere: 73 Emner: 91 Svar: 246
mar 2007
Følger: 112 Følgere: 111 Heste: 4 Emner: 32 Svar: 502
Godt at i kom over igen
Har ikke selv siddet på hesten, men så min veninde styrte på hendes hest igår - og hendes hoppe har stadig 'forbier' overfor høje oxer.
Det skete sidsgte år til et udv. klubstævne i spring på min klub.
Min veninde er igang med at varme op til mesterskabet. (Kan ikke huske højden)
Men da hun kommer mod oxeren som opvarmning for hendes pony bommen mellem benene eller lign.
og vælter volsomt ind i hele springet.
Min veninde fik nogle hudarskrabninger, og hendes pony fik et sår i hovedet, hun blødte ud af munden og næsten og havde fået et stort chok...
Hun skulle alligevel ind men blev disket for tre refuseringer ved oxen..
Det var så synd - og den dag idag vil bønne ikke altid over oxere ..
maj 2006
Følger: 44 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 755
Men dagen efter ømmede hun sig desværre og hun så syg derefter hvor hun blev helt stiv i bagparten pga mælkesyre og så måtte hun stå stille i små 1½ uge.
Jeg er ikke blevet bange for at ride, men jeg er blevet lidt bange for at springe høje spring, men vi kæmper bare på og en dag, skal vi nok komme op i højderne igen.
Min hest har dog også fået respekt for at springe, for hun springer altid højt over nu, og vi har ikke revet en bom ned siden styrtet.
FUCK VI STYRTEDE IGEN!