{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

Diesel var døden nær idag !:'( *STYRT* {{forumTopicSubject}}

F*** jeg blev bange idag.

Det hele startede normalt, Sara og jeg skulle ud at ride på vores efterskole, vi viste godt at det var mudret og glat men vi ville bare hygge lidt.
Da jeg var begyndt at trave, kunne jeg godt mærke at Diesel var MEGET Hingstet.
men jeg hyggede mig, og red lige hen til Morten og Nicolaj der stod i døren, og snakkede lidt, og satte noget musik på.
Da jeg så ville ride videre, blev Diesel pludselig forskrækket og satte farten op i et hjørne, hvor han så gled ind i nogle træer, og væltede ned over hele mit højre ben.
Jeg sad fast og var gået i panik og skreg. jeg tænkte KUN på Diesel, da Christina havde fået mig fri, og hende og Christine, havde kæmpede med at få mig væk fra Diesel (jeg ville ikke væk fra ham) kom Morten og tog mig, Jeg Græd meget højt, og Skreg stadig efter Diesel.
Så hørte jeg Sara råbe til Morten at jeg ikke måtte kigge tilbage på Diesel, gjorde jeg det selvfølgelig og så Diesel stadig lå ved træerne og lige gav et spjæt, Begyndte jeg at skrige igen, Jeg ville ikke væk fra ham.
Jeg troede han skulle dø.
Men han var gået i chok, så han lå bare oven i grene og var helt væk, Nicolaj kunne ikke komme i kontakt med ham.
De tog Sadlen af ham, og så kom der lidt liv i ham igen, da jeg var nået ud af stalden og videre mod mit værelse, kom Sara, som der havde haft ringet til 112 og min mor, og sagde at han havde rejst sig op, og var kommet ind i sin boks.
Jeg fik Sara til at ringe til Holger og Maja (Diesels rigtige ejere) og fortælle det, Da jeg var kommet over på værelset, var de nød til at klippe min støvle op, for at få min MEGET øme fod op af den.
Sara kom løbende med min mobil og fortalte at Diesel var i sin boks og dog stadig var lidt nervøs, og at der kom en bil efter mig om et kvarter.
Jeg ringede til Maja, og græd stadig, men hun fik mig beroliget (Hun er min bedste veninde) og jeg snakkede med Holger, og de sagde at nu var jeg altså lige mest vigtig.
Da jeg sad og ventede på den bil der skulle køre mig til sygehuset, fik jeg fortalt det hele, Og fik afvide at Diesel have været helt i chok, og at han på et tidspunkt ikke trækkede vejret i næsten et minut.
Fik også afvide at min sadel havde redet hans liv, Den havde nemlig gjort så han ikke fik en gren op i maven.
da jeg var faldet til ro ville jeg ned til Diesel så Morten bar mig derned.
og jeg fandt et sår på ham det var ikke særlig slemt, men han var stadig lidt i chok, han var MEGET sky.
Da jeg kom ud på sygehuset, blev jeg sat i rullestol, og fik taget billede af min fod, og jeg er ændt med en forstuvet ankel og knæ.
- Jeg for først dyrlæge på Diesel imorgen, men håber at der ikke er sket noget med ham.

Jeg blev så skide bange da jeg bare så "min" elskede Diesel ligge og spjætte.
Jeg troede seriøst han var død...
Fuck jeg var bange!

Nu er jeg hjemme ved mig selv, og tænker bare på den skræk man bare kunne se i Diesels øjne da han styrtede.
jeg kommer ud på skolen igen imorgen og får dyrlæge på Diesel.
jeg må først ride om 3-4 uger, og det er nok det samme med Diesel.
Men nu gælder det bare om at jeg for knyttet et bånd med ham igen.

Men hold kæft jeg var bange...
Jeg troede at Diesel skulle dø.

Skulle bare lige ud med hidtorien.
Jeg har fået det meste fortalt af dem der så det, fordi jeg ikke husker særlig meget selv.

Undskyld hvis det er stave fejl og skrive fejl...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diesel var døden nær idag !:'( *STYRT*
Kommentér på:
Diesel var døden nær idag !:'( *STYRT*

Annonce