Telepati Telepati
Hej alle.
Hvilke erfaringer har I med telepati til heste? Og hvilke kan I anbefale på Sjælland som ikke koster en jetjager?
Jeg bor i Odsherred så det må gerne være en der ikke bor for langt væk så jeg ikke skal betale 400,- i kørsel
P.s. Gerne kom med en historie om hvordan det har gået med Jeres heste, og hvorfor I netop synes det har været godt. I må også gerne komme med historier på de telepatører som ikke har været så gode.
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.142
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 2 Emner: 64 Svar: 398
jul 2015
Følger: 4 Følgere: 10 Emner: 92 Svar: 1.640
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.972
Det jeg har fået, har jeg ikke rigtigt kunne bruge til noget eller genkende min pony i.
Det var fra en folk ellers er glade for. Men jeg var ret desperat og har været x flere, men har droppet den idé endnu og følger istedet mavefornemmelsen.
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 50 Heste: 4 Emner: 28 Svar: 1.211
Jeg har brugt Marie Pedersen (Fjerntelepati v. Marie Pedersen på fb). Jeg ved ikke om hun er så aktiv lige nu, der var nogle private ting der gjorde at hun vidst har skåret lidt ned, men man kan jo altid smide hende en besked
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 56 Svar: 439
Hun ved 100% hvad hun laver, og hun siger ikke bare alt muligt som ikke passer.
Da hun telepaterede med min hest "sagde" han fx at jeg hang i skuldrene under ridning, så det gjorde at han fik for meget vægt på skulderen. Det var 100% rigtigt, og Ditte har ALDRIG set mig ride.
Vi kom også ind på noget med fold, hvor hun spørger hvilken foldmakker han bedst kan lide, og så viser han et billede af en hoppe (det var hans gamle foldmakker), Ditte forklarer så at han ikke kan få hende, og så "siger" min hest hvorfor spørger i så, og da hun sagde han ikke kunne få hende, begyndte han at stå og trampe voldsomt i gulvet.
Kan kun anbefale Ditte:-)
aug 2017
Følger: 26 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 20
Blogger
Følger: 88 Følgere: 1939 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 1.512
Det er ikke hvem som helst jeg ville lade heale eller snakke med mine dyr, for jeg vil være sikker på at vedkommende er ren i sit arbejde og har hjertet med også. Det er SÅ vigtigt, for det er der de fleste fejl sker. Mathilde er jordbunden og har ramt plet med alle mine dyr. Jeg har fået informationer om mine dyr, som ingen andre end min familie ville vide noget om. Dyrene har fået lov at få ord og fået lov at få en stemme. Jeg har nødvendigvis ikke fået Mathilde til at kommunikere med mine dyr når vi stødte på konflikter, men i det hele taget til et "check up" en gang i mellem hvis jeg ville være sikker på at kunne forstå deres budskaber eller være sikker på mine egne fortolkninger af deres adfærd eller hvad de evt. kunne have på tale. Og uden nødvendigvis at fortælle Mathilde hvad problemstillingen er, skal hun nok få den af vide af dyret, hvis dyret mener det skal frem. Min hest f.eks. havde formuleret et meget meget personligt issue omkring mig, som jeg egentlig kun havde henvendt mig til min hest omkring. Det havde Blika uddybet i Mathildes svar - og de her ting ved Mathilde altså ikke på det her tidspunkt. Mathilde giver sig god tid med de sessioner hun laver, og det gør netop også at det man får er helt fantastisk.
Jeg vil til ENHVER tid anbefale Mathilde. Hendes arbejde med dyrene er helt igennem bemærkelsesværdigt og jeg stoler kun på Mathilde til kommunikationen med mine dyr.
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.472
Men jeg er ærlig talt også ret nysgerrig, så jeg spørger.
Hvordan skal telepati dog virke?
1) Hvordan skal tanker bevæge sig fra en person / dyr til en anden person?
2) Det lyder somom, at folks oplevelser er, at hestene har ret komplekse beskeder til deres rytter / ejer. Især sammenlignet med, hvor komplekse og abstrakte tanker heste normalt antages at kunne tænke???
(Og så er der, hvor samarbejdet mellem dyr og menneske fungerer så godt, hvor begge parter er så veltrænede, at det ligner tankeoverførsel - men reelt har dyr og menneske lært at læse hinanden rigtig godt - og det er jo noget andet...)
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.966
Tja, det siger jo ikke meget om hvordan det virker konkret, men uden på nogen måde at vide noget om det, tænker jeg at det meste i verden jo er lavet af eller indeholder energi, og at vi på en eller anden måde, ligesom computere der læser 0 og 1 taller, kan opfange en form for energi. Men jeg har hørt (kan ikke huske hvor) at kvantefysiskere studere meget inden for disse områder, og jeg synes det er spændende at følge med i. Kunne da være fedt, hvis de engang kom med et konkret bud på hvordan ting som telepati hænger sammen
mar 2011
Følger: 145 Følgere: 1641 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.477
Jeg stoler dog ikke på ret mange mennesker. Der er for mange fupmagere.. Så jeg vil ikke spilde mine penge på disse, medmindre det var sidste udvej..
Han vi brugte er gået på pension desværre
Mvh TT
Telepati