{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Jeg troede jeg skulle dø i nat {{forumTopicSubject}}

nu må jeg simpelthend ud med det!

er ved min søster i weekenden, for at sove ved hendes hunde sammen med min lillebror. den ene hund er en hvalp på ca. 11-12 uger mener jeg, den anden er 3 år.. det er begge hanhunde, men da vores tæve lige er kommet i løbetid ka vi ik ta dem hjem til os som vi plejer når vi passer dem.

Så i nat da jeg ligger og vil sove, er min lillebror faldet i søvn. Hundene sover også. Jeg lå bare og tænkte........

Pludselig hørte jeg et vindue der smækkede/lukkede i.
Der er 2 etager, og vi var i stuen. Det kom oppe fra.
Jeg blev mega bange! lå bare og tænke: FUCK, HVA GØR JEG??
turde ik ringe hjem, for så ville de høre det hvis der var nogen i huset. Turde ik rejse mig i frygt for at de sku høre mig. Turde intet, og vidste ik hva jeg sku gøre!
-så tænker jeg; Hva vil tyve da ogs her?? meen, så kom jeg til at kigge lidt rundt, og fik hurtigt et svar; Sad med et kæmpe kæmpe nyt fladskærms-tv overfor mig som hang ud fra væggen, ved siden af mig lå en bærbar, i køkkenet er der Amerikaner-køleskab. og det er jo et herre fedt hus, total moderne.

Så da jeg havde lagt længe nok og ik hørt mere, rejste jeg mig, og fik hurtigt skubbet tv'et helt ind på væggen igen så det ik ku ses udefra.

-Hvor det smækkende vindue kom fra, ved jeg ik. Men jeg troede godt nok jeg sku dø der!!!!!!!!! nøj har nok aldrig været så bange

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg troede jeg skulle dø i nat
Kommentér på:
Jeg troede jeg skulle dø i nat

Annonce