{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Halt... {{forumTopicSubject}}

Freja har aldrig været halt før, og hun har ellers givet den utrolig meget gas nede på engen.

Min far trak hende hjem i dg efter nogle timer på engen, ogher bemærkede han ingenting - hun travede ham endda i møde.
Så kom jeg ud rimelig kort tid efter, da der skulle fodres. Her lagde jeg mærke til, at hun hele tiden hvilede på venstre bagben. Så tog jeg hende ud efter at hun havde spist, vi skulle nemlig ride. Her kunne jeg høre ganske lidt,og hun gik lidt langsommere end normalt. Ude kan jeg se, at hun vil hvile benet hele tiden, og jeg ser en rift i ballen, så jeg troede, at det er derfor, at hun er øm, og ikke vil sætte den sidste del af hoven i jorden.
Far kommer så, og ser at hun næsten "knækker" eller "glider" i leddet (hvis der da er et der) mellem hoven og koden. Jeg synes endvidere, at hoven vender lidt udad (hun har ellers lige benstilling). Men hun går næsten normalt, og hun sætter 3/4 dele af hoven ii jorden, før dette "knæk" kommer. Mit gæt er, at noget er gået af led evt?
Nå, men vi puler benet med koldt vand, og en lille hævelse på ydersiden af benet kommer. Senere giver jeg hende enisforbindning på, og her er benet noget tykkere (men stadig ikke specielt meget). Hun har ørene lidt tiilbage, og vifter med halen. Jeg tror, at det er tegn på ubehag..

Jeg kontakter dyrlægen imorgen, hvis det stadig er der. Men hvad tror I, at der er sket?? Og hvor? Jeg tror, at det er på engen selvom hun travede ham i møde uden halthed.
Negative kommentarerer frabedes!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halt...
Kommentér på:
Halt...

Annonce