{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.460 visninger | Oprettet:

Indlæggelse Ansager {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Er der nogen herinde, som har prøvet at have hest indlagt på Ansager Dyrehospital før? Her er snak om en længere indlæggelse på ca. en uges tid. Medbragte I selv noget (ud over hest og pas smiley ).

Vi regner med at ringe derned igen i morgen, men lige nu er det udenfor deres telefontid, så måske vi er heldige herinde.
Vi står nemlig lidt om vi skal organisere således, at der er foder til ham dernede de dage vi ikke kan komme ned til ham.
Jeg går ud fra, at de har hø/wrap til rådighed dernede. Vi fik i hvert fald intet at vide da vi snakkede med dyrlægen her i sidste uge.

Vi er egentligt bare lidt i tvivl om, hvad vi skal sende med ham derned/bringe med selv når man indlægger hesten på Ansager. Er der nogen herinde, som har erfaring med dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indlæggelse Ansager
  • #1   22. maj 2018 Jeg havde ikke noget med til Brégo, da han blev indlagt, men det var jo også akut og gjaldt hans liv her og nu, så kan desværre ikke hjælpe med planlagt indlæggelse smiley

• #2   22. maj 2018 Håber det er det samme her. Det er meget nemmere ikke at skulle slæbe foder derned... smiley

• #3   22. maj 2018 Da min var indlagt på højgård havde jeg intet med smiley de havde wrap/ eller frisk hø og foder smiley de mente ikke det var nødvendigt at medbringe eget foder for en uge, men man var velkommen til det smiley

• #4   22. maj 2018 Dejligt at høre! smiley

Jeg skal nok lige forhøre mig om hvad slags foder de har dernede, for ellers smider jeg noget med ham. Han kan ikke bare spise hvad som helst, da han bl.a. ikke kan tåle lucerne... /-: Det må jeg lige huske! Tak for svar smiley

• #5   22. maj 2018 Vi havde foder og hø med til Stella, dog havde hun tildens til dårlig mave under stress ved flytning så vi tog bare noget med. Vi fik lov at lade traileren stå så kunne de selv gå yd og hente der fra. Men hun var også kun indlagt i 3-4 dage.
    Ekstra grime og staldgamacher pga sene skade. Og et ude dækken til når hun kom ud i vinterkulden.
    Men prøv at hør dem efter hvad de fortrækker og hvad der er smartest i dit tilfælde.

• #6   23. maj 2018 Da Ras var indlagt kom vi bare med hesten de hade alt andet men han spiste heller ikke foder da han skulle i bedøvelse smiley Men snak med dem
    VH Annette

• #7   23. maj 2018 Nu har jeg ikke prøvet ansager, men på nørlund hestehospital havde jeg malinos nede i ca 2-3 uger og stå efter en skade. her havde jeg intet med til hende smiley

• #8   23. maj 2018 jeg ville nok tage kryppe foder med.. der findes jo så meget forskelligt nu til dags og man skal passe på ved foderskift smiley

• #9   23. maj 2018 Jeg tænker nemlig også at tage krybbefoder med derned... Jeg snakkede med en kontordame i dag, og hun kunne kun svare mig på, at de fodrede med et eller andet Kraft-something jeg ikke kan huske. Hun vidste ikke mere, men hun skrev, at dyrlægen jeg snakkede med sidste gang, skulle ringe tilbage til mig... Men jeg påtænker at smide krybbefoder med ham derned.

• #10   23. maj 2018 Da min stod der nede en lille uges tid der havde jeg ikke noget med der ned.. Man kan sagtens selv tage foder med (tror måske også du får lille nedslag i opstaldnings pris under indlæggelsen hvis du har foder med selv)...

Da Isabella stod der stod hun i en stor lækker boks, med masser af stråfoder...

Til forskel fra da hun i tidernes morgen stod en periode på højgård på fyn i forbindelse med en scintigrafi - der stod hun på spåner og de fik sådan noget tørret græs halløj i baljer dengang.. Hun havde tabt sig helt vildt på bare 4 dage

• #11   23. maj 2018 Tak for alle jeres svar! smiley Jeg tror vi sender foder med ham derned. Ansagers dyretransport kommer og henter ham, så jeg håber, at de kan have de små foderbøtter med også. Ellers må jeg se på en anden løsning.

• #12   23. maj 2018 Jeg havde ikke noget med, de sørgede for alt.. Men det var akut.. Jeg ville tage foder med, så den ikke oplever et foderskifte.. De har hø og wrap og det hele, det er med i prisen på opholdet.. smiley

Kommentér på:
Indlæggelse Ansager

Annonce