{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVILKEN LB-KLASSE?
  • #1   3. maj 2018 Det kommer an på dig og din hest styrker og svagheder. Prøv at spørge din underviser, personen burde kunne guide dig til hvad jeres niveau er og om der er noget som skal trænes lidt ekstra inden i er klar til de enkelte programmer.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   3. maj 2018 Tal med din underviser, og øv de forskellige LB'er, så kan du se hvilken der fungere bedst for dig og hesten..

Point systemet er det samme, og der kræves det samme, den ene er ikke mere pointgivende end den anden.

• #3   3. maj 2018 Jeg kan bedst lide LB1 men jeg vil allerhelst undgå LB jeg starter hellere LA1 smiley

• #4   3. maj 2018 jeg synes den nemmeste er LB1 smiley

• #5   3. maj 2018 Min tidligere hest, var bedst i LB2.
    Men du vil ikke ku bruge andres til noget, for heste er ikke ens, de har forskellige styrker.
    Den nye er ikke kommet til det endnu.

• #6   4. maj 2018 Hvis hesten er godt redet så er alle LB-klasser nemme smiley

• #7   4. maj 2018 Hvis I har godt styr på galoppen, så er LB2 nemmest, efter min mening.

Hvis I har godt styr på schenkelvigningerne, så er LB3 nemmest, efter min mening.

LB1 er heller ikke så kompliceret, men det er min erfaring, at galopøgningen skråt igennem, hvor der skal tages ned i arbejdsgalop inden man når hovslaget/bogstavet, godt kan volde lidt problemer, hvis hesten ikke er helt på plads i sin galop.

- og hav in mente, at ovenstående handler om A-bane. På B-bane er det sikkert en helt anden sag...

• #8   4. maj 2018 Det kommer som andre skriver an på hvor dine egne og hestens styrker ligger.
    Jeg selv kan godt lide at ride LB1 og LB2 (LB3 virker ikke til at have det rette flow for min hest og jeg). Mange synes, at LB-klasserne er frygtelige og rider LC og hopper direkte til LA.
    Jeg synes synes LB (1+2) er to rigtige gode programmer og passer godt til min hest og jeg.

Kommentér på:
HVILKEN LB-KLASSE?

Annonce