{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Savner at ride - nogen ideer? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har været i gang i et stykke tid med at finde en part, men det er ikke så nemt at finde noget tæt nok på, da jeg kun har cykel at komme rundt på og så self bus.
Jeg har også kigget på de rideskoler som lægger her omkring, for at starte til ridning igen, men de har dvs ik rigtig nogen heste, kun ponyer, og det er jeg for stor til.
Så mit spørgsmål er så, om der er nogen som har andre ideer til hvordan jeg kan komme til at ride? (Egen hest har jeg ikke råd eller tid til pt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner at ride - nogen ideer?
  • #1   2. maj 2018 Måske kan du være så heldig, at der er nogle ejere som søger part til deres hest et sted. Måske pga ejerene mangler tid til hesten? smiley Jeg passer selv to heste, hvor den ene bor i København og den anden studere i Odense (bor i Sønderjylland). Det har derfor givet mig den fantastiske mulighed, at passe og ride dem begge som mine egne. Prøv evt at hænge "efterlysning af part" sedler op i de lokale supermarkeder eller også prøve lykken i diverse facebook grupper. God jagt smiley

  • #2   2. maj 2018 Er der private heste på din lokale rideskole? For så kunne du måske prøve at hænge part opslag op der. smiley

  • #3   2. maj 2018 Hænge en part søges seddel op inden lokale rideudstyrs butik. Søge på facebook efter part på de forskellige hestesider. Hvor søger du henne. Har en hest der mangler motion. Men vi nok for lang fra hinanden

  • #5   3. maj 2018 Jeg har søgt part på flere fb-sider og hestegalleri og heste-nettet.
    Men jeg har ikke prøvet at hænge op på rideskoler, så det var da en ide.

    Jeg bor i Horsens.
    Jeg har ikke mange krav til part. Kun at det ikke skal tage for lang tid i transport og at hesten kan bære mig.

    Ida og guldponyen: betaler du så det hele for de 2 heste eller gør ejerne selv det?


  • #6   3. maj 2018 Så vi desværre for lang fra hinanden

  • #7   3. maj 2018 Melanie B: Det eneste jeg gør, er at muge den enes boks 3 gange om ugen. Dette er dog noget jeg selv har tilbudt frivilligt. Ellers må jeg være der så tit jeg vil, samt ride/træne når det lige passer mig smiley Jeg betaler intet, da begge ejere bare er glade for at få deres heste motioneret, og at hestene er i omgang med. De ser det bare som en kæmpe hjælp, men nu er opstaldningen også ret billig, da de står på en privat gård smiley

  • #8   3. maj 2018 Ida og Guldponyen: stod de der i forvejen eller er de blevet flyttet? smiley
    Det er da en fantastisk deal! smiley


  • #9   3. maj 2018 Melanie B: Jep, de står begge to samme sted. Også før jeg begyndte at passe dem smiley

Kommentér på:
Savner at ride - nogen ideer?

Annonce