{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
462 visninger | Oprettet:

Savner at ride {{forumTopicSubject}}

Ihh hvor jeg savner at ride lige nu... har ikke redet fast i 1½ år (siden jeg solgte min vallak) har redet lidt engang imellem på min tidligere hoppe (solgt for 3 uger siden) men hun var meget frisk og livlig, så blev ikke til så meget da jeg er syg smiley har så købt en dejlig fjordhest, som nok skal blive skøn at ride... men der går ½-1 år før jeg så småt kan begynde med hende.. og i langt tid kan hun jo kun rides meget lidt...
Øv savner en super rolig hest jeg kunne ride på bare 1-2 gange om ugen... men her i området koster det kassen, og det har jeg ikke råd til da jeg går sygemeldt..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Savner at ride
  • #1   27. jul 2008 hvorfor var det du ikke bare købte dig en rolig hest som du kunne ride nu ?

Men kender følelsen, savner ikke at ride har skam nok at ride på, savner bare at ride min egen hest .

• #2   27. jul 2008 Jeg kiggede også efter en på 4-6 år, men da den skal bruges til avl også var papire også vigtige.. og en smart fjordhest, med gode papire, godt temperament, god højde (da jeg ikke er så lille) rette alder og velredet... ja det var der ikke råd til... stamtavle, temperament osv kan man jo ikke ændre, men det kan man med ridningen, så måtte gå på kompromi der.. og så forelskede jeg mig bare i hende smiley var slet ikke hende jeg var ude hos avleren for at se smiley

• #3   27. jul 2008 Line: Ikke sådan rigtig... de andre i stalden kender jeg ikke godt nok til at spørge om jeg må låne deres heste.. og ved så heller ikke hvilke af hestene der er rolige og stabile..
    Har en veninde der lige har købt en rolig fuldblod.. som jeg gerne må ride lidt ind imellem... men den er meget tynd (og jeg er ikke en splejs) så vil ikke ride den før den har taget en del på... og så skal jeg jo også lige se om den stadig er rolig når den er kommet i form...

Kommentér på:
Savner at ride

Annonce