17. jun 2006 Følger: 106 Følgere: 101 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 331
Destiny! {{forumTopicSubject}}
Ville lige ud med det.. Men har allerede sagt det til veninderne og de fleste af dem er ikke hesteintereserede... Så vil lige skrive det
Jeg rider normalt på Benjamin om onsdagen... Men da jeg er blevet tilbudt part på en der hedder Destiny ville jeg lige ride hende lidt først for at se om hun var noget.. Jeg har redet hende flere gange på bane men i onsdags skullr vi i skoven.. Jeg var spændt.. For Destiny er en af de vildeste ponyer på rideskolen..! Der er kun få der kan styre hende! Nå.. men vi tog så i skoven og jeg red bag min veninde som har part på en anden pony der også er rigtig vild.. I starten da vi skridtede gik det fint men så begyndte Destiny og Lille Cherie (min venindes halvpart) at te sig.. Destiny stoppede og ville ikke gå længere.. hun begyndte at stejle lidt og ville pludselig gerne galopere op til de andre.. Heldigvis kunne jeg holde hende i trav op til de andre. Jeg kom ind på plads igen og så skulle i trave. Nu begyndte Destiny og Lille Cherie at te sig endnu mere.. De lavede små galopanspring i stedet for trav og lavede schenkelvigninger når vi skridtede, så deres rumper var inde i buskende ;p Da vi skulle galopere var hun op og køre. lige så snart de satte i galop sprang hun an og styrede udenom de andre for at komme forrest. Hun nåede kun op til Lille Cherie der jo var foran mig, før jeg fik hende på plads igen. Normalt synes jeg at de 2 galopture vi får i skoven er kort, men i onsdags føltes de som en evighed! I den anden galop gik hun endnu mere i agurk.. Hun stejlede sig fremad og jeg måtte klemme vil med knæene for at hun skulle holde bare lidt afstand til Lille Cherie. Lille Cherie bukkede ud efter Destiny og kastede vildt med hovedet så min veninde fik rigtig ondt i fingrene. Og i den sidste trav galoperede Destiny og Lille Cherie hele tiden.. Og det værste var næsten at to gange på turen, begge mens vi travede, stoppede hele rækken bradt op fordi min ridelærers hest var bange for nogle vandpytter Så kom vi til at ligne en harmonika. Haha ;p
Nå men det var jo første gang i skoven på hende og jeg skal jo bare lige lære hende at kende lidt bedre.. Så jeg er frisk på hende næste gang også!
feb 2005
Følger: 117 Følgere: 164 Heste: 1 Emner: 495 Svar: 4.547
Måske du sku prøve at ride på tur med en lidt mere rolig hest næste gange...
jun 2006
Følger: 106 Følgere: 101 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 331
okt 2006
Følger: 214 Følgere: 210 Heste: 3 Emner: 26 Svar: 1.142
Destiny!