{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

ihh hun bliver nok god igen <3 {{forumTopicSubject}}

jeg kørte min lille hest ned til en sød dame i Ringe , som kan noget specielt med heste . Hun kørte nogle træ pinde hen over hendes ryg og lænd, som skulle hjælpe med at forlænge musklere, eller hvad det nu var hun sagde hihi . Da hun var færdige med det hele fortalte mig hvordaan og hvor ledes, og at jeg bare skulle klø på . (selvfølgelig genoptræne) . de første 10 dage kunne det gå begge veje . Men efter det skulle det gå frem ad . (fie har stået halt 4 måneder i træk nu . og endnu længere sammen lagt . Jeg begyndte at tilride Fie i August sidste år . og hun er kun tilredet mellem 3-4 måneder . ellers har hun stået stille . så har ikke nået at ride ret meget på hende Æv æv . :/. Hun har også været på dyrehospital og alt muligt , hvor de kun kunne fortælle mig at , hendes ben fejler intet . )

men nu burde hun være klar igen . jeg skulle bare sørge for hun fik bygget sine muskler op smiley

Jeg ved ikke helt om jeg vil beholde hende . Men ihvertfald så har hun ikke ondt mere åh hvor er det dejligt , for elsker sku den lille hest smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ihh hun bliver nok god igen <3
Kommentér på:
ihh hun bliver nok god igen <3

Annonce