{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Ihh!! Jeg er frustreret !! {{forumTopicSubject}}

Ja nu har jeg skrevet meget med en fra Norge af som skulle komme at se på min hest så fik vi endelig en aftale i hus som skulle værre idag kl 10 og hun ville skrive når hun kørte fra hotellet... Så var jeg tidlig oppe og var ude ved min hest kl 9 for at gøre hende smuk og ordnede lidt mit udstyr så det hele var uorden så blev kl 9:45 havde intet hørt...
Jeg skriver så om hun var her kl 10 eller? Så var hun i Hobro som ligger 1 time fra mig for at se på en sadle.. Og hun køre så først kl 11 der fra og hun vidste at jeg fik gæster idag kl 14...
Så min hest som har stået i en boks i 2 stive timer helt alene for ingen nytte ihh!
Hvor svært kan det værre at overholde en tid man har aftalt og vis man bliver forsinket at man så ikke skriver !!!

Så det var spildt af min tid og hendes så hun kommer nok ikke til at se min hest da jeg ikke kan få fat på hende nu !

Jeg blev lige nød til at komme ud med det da jeg er så gal over det !! Det er anden gang det sker dette her !!
Jeg går meget op i at man overholde tider man aftaler og man kommunikere sammen vis der sker noget det kan ikke passe at sælger skal kontakte køber bare for at få noget afvide !!!

Ihh sker dette os for andre sælgere og hvad gør i ved det ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ihh!! Jeg er frustreret !!
  • #2   9. mar 2013 Utrolig meget det ødelægger så meget sin dag dette her

• #5   9. mar 2013 Jeg håber mit humør bliver bedre når jeg skal fejre min fødselsdag idag med familien og min skønne kæreste

• #7   9. mar 2013 Heste mennesker- puha. Har virkelig prøvet det lidt for mange gange efterhånden.. Og det er vidst ret ofte- syntes heste mennesker er alt for upålidelige.
    Og jeg undres gang på gang..
    Det kan jo også være at jeg bare har været super uheldig.
    Men forstår din frustration, og kan forstå du er rigtig træt af det.
    Håber du nyder din fødselsdage fest og at det kan få dine tanker et andet sted hen..

• #8   9. mar 2013 OG lige præcis derfor gør jeg ikke heste klar længere før jeg VED de er der. Jeg fortæller køber som et er, at jeg ikke gider bruge tid på at shine hesten før jeg ved de kommer. Så først når jeg ved de er på vej eller at de faktisk står i stalden tager jeg hestene ind og gør dem klar til fremvisning eller spænder bilen for traileren.

3 ud af 5 fremvisninger dukker købere ikke op alligevel.

• #9   9. mar 2013 Nu sælger jeg mest hvalpe. Men jeg får altid køber til at skrive eller ringe når de er på vej. Der har vi forinden aftalt et ca. tidspunkt . Og jeg er aldrig blevet brændt af på dagen .

• #10   9. mar 2013 Og, tillykke med fødselsdagen smiley .

• #11   9. mar 2013 Er glad for det ikke kun er mig :)... Men jeg troede hun bare havde glemt at ringe men det jo klart når hun kigger på sadle i Hobro .... Tror os bare jeg henter hesten fra fold når de står på gården.... Men der er bare mange som vil havde at hesten er nærmest opvarmet inden de er der

• #12   9. mar 2013 Line vil give dig helt ret... Men man vil jo bare gøre det som køber vil havde det men det skal man måske stoppe med frem over vis det kun kan bringe problemer

• #13   9. mar 2013 Hvis det er alvorlige købere, er der ingen grund til at hesten er næsten opvarmet før man kommer - tænker jeg i hvert fald.
    Det er jo vigtigt at man ser hesten som den er - ser hvordan den er at hente fra fold, ser hvordan den er under strigling, opsadling osv. - alt dette bør man som køber være interresseret i at vide, så man kender hele pakken man køber, og ikke kun ride delen.

Da jeg var ude og se på hest var jeg EN gang ude for at komme for sent. Og det var fordi min gps døde og vi ikke kunne finde vej, og vi ringede og sagde det med det samme, og kæmpede en kamp men mødte alligevel op (30-45min for sent). Sælger var bare SÅ ubehagelig, at jeg endte med at gå uden overhovedet at have sat mig op på hesten. Tror det var den eneste hest jeg ikke prøvede, af alle dem jeg havde været ude og se på.

Jeg synes stadig at Accasilla ser super skøn ud, og håber virkeligt du finder et godt hjem til hende smiley

• #14   9. mar 2013 Er er bare nogle køber som er lidt ligeglade med hvordan den er på stalden osv bare de er gode under rytter dem har jeg nemlig mødt mange af hvor de bare skriver at den skal værre klar til de kommer med 2 spring osv. På grund af de eventuelt har flere heste de skal se på og derfor ikke har tid til at værre der ude i 1 time... Men jeg spørger nu os altid hvad vil de når de kommer vil de alt selv eller skal jeg bare havde den klar så det op til køber selv :)....

Men ja min hest er fantastisk på flere punkter... Håber bare snart at en køber kan se forbi hendes krybbebidning og så se hvor meget en god hest de kan få på grund af hendes fejl

• #15   9. mar 2013 Hvor lyder det dog træls.
    Ærlig talt, hvis hun hellere vil ud og kigge på sadel end at se sin måske kommende hest, så kan hun da ikke være særligt interesseret i den.
    Jeg havde klart afbrudt aftalen.

Dét med at hesten skal shines op inden afprøvning, finder jeg personligt ikke særligt vigtigt. Jeg ville personligt hellere se en almindeligt småstøves hest i stalden og således på banen, end en totalt shinet hest gå under rytter.

Dengang jeg ledte efter en pony, prøvede jeg engang en rød hoppe.
    På banen gik hun pænt, ikke voldsomt lækkert men pænt.
    Dog var der liiige den detalje, at den langt fra opførte sig lige så pænt i stalden og på folden.
    På folden gik den væk fra ejer, bed kraftigt fat i min hjælpers jakke (den var helt ødelagt), smadrede træktorvet og stak af. I stalden stod den truende og var lige på nippet til at sparke ejeren.

Min pointe er, at hvis jeg kun havde set den på banen, så havde jeg jo fået et HELT andet syn på den hest.
    Og hvis ikke køberen vil se hesten i stalden, så er vedkomne vel heller ikke tilstrækkeligt interesseret, til at de skal havde lov til at købe den smiley

• #16   9. mar 2013 Ja nu skal i høre alle sammen hun har lige skrevet at de ikke er i Herning længe så de gerne vil komme forbi så har jeg sagt kan kl 20 i aften så må vi se hvad der nu sker men så henter jeg hende først når de er her smiley

Men jeg havde nu heller ikke shinet hende som sådan op ind hvad jeg plejer bare lige klippet hendes man til fordi den havde brug for det men vis hun kommer i aften skal hun værre velkommen selv om det ikke har været fedt at "handle" med hende ind til videre

• #18   9. mar 2013 Nej vil give dig helt ret smiley

• #19   9. mar 2013 Har prøvet det mange mange gange beklager men det er stigende tendens øv øv. Det er træls tror mange blot drømmer om en hest og lader det køre for vidt. Held og lykke i aften

• #20   9. mar 2013 Ja klokken er nu 19:14 og har stadig ikke hørt fra hende nord manden om hun kommer i aften så tror ikke der sker noget

Kommentér på:
Ihh!! Jeg er frustreret !!

Annonce