{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

JUBII !!- R så glad .. {{forumTopicSubject}}

..
I dag da jeg var ude ved hestene red jeg på Lukka .. smiley Kig d her link :
(link fjernet)

Og det er første gang der har siddet nogen på hendes ryg.. Det er første gang hun er blevet redet på..

I starten lystrede hun overhovedet ikk, på lydene.. Meen så kom det.. Og så kig det bare der ud af..

Jeg har ALDRIG gået til ridning før.. Såå jeg er ikk så god til det.. Meen Simone Ø hjælper mig det bedste hun har lært.. - og det er jeg bare SÅÅ glad for..
Mange tark Sims (: - min bedste veninde..

Nå men videre med ridningen.. Jeg red sammen med Simone Ø, som red på hendes hest Stjarni.. Og så gik Nala sammen med Lukka fordi den er stadig utrolig mor glad.. (:
Simone sagde så hvordan jeg skulle gøre.. Jeg aner ikk hvor mange gange hun sagde at jeg skulle rætte rykken.. Tror hun sage det 1 gang hvert 2. minut.. Meen tilsidst gjorde jeg det da også hele tiden..

Først skridtede jeg på Lukka indtil hun vendte sig til at have rytter på.. Så begyndte Simone at trave som så senere blev til tölt.. Og Lukka töltede også.. Det skal lige siges at hun har en HAMMER god tölt..
Til sidst skulle vi da også lige have en lille galop tur.. Det startede med at Simone galoperede op i den anden ende af folden.. meen Lukka ville ikk rigtigt så hun stod lidt og vidste ikk rigtigt hvad hun skulle gøre..
Meen da hun så kom igang jordede hun ellers bare afsted.. Og mig som ikk er så god til at ride sad bare der.. Meen så sagde Simone så at det var nemmere for mig hvis jeg satte mig i joky (staves) stilling.. Så det gjorde jeg..
- og ja det var MEGET nemmere..

Og i aften skal jeg sove sammen med hende.. HElt kanon dag.. (:
Håber også i har haft en god dag..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  JUBII !!- R så glad ..
Kommentér på:
JUBII !!- R så glad ..

Annonce