{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

igen et spørgsmål om regndækner {{forumTopicSubject}}

dækken 1:
1200D rivefast
vandtæt med 4000 mm/m
åndbart 2000 g/m²

dækken 2:
600D rivefast
3000 mm vandtæt
4000 gram / m² åndbar

hvilket ville I vælge?
jeg har to heste som går ude hver dag hele året - ikke om natten. men er i tvivl om hvilket jeg skal vælge.
har haft købt to som viste sig at de ikke kunne holde vand, og det gider jeg ikke igen

det skal siges at begge dækner har næsten samme pris og er fra samme producent

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  igen et spørgsmål om regndækner
  • #1   23. sep 2017 Jeg tror jeg ville vælge dækken to, grundet den høje åndbarhed. Medmindre hesten let splitter sine dækner eller dens kammerater gør, så valgte jeg nok nr. 1. smiley

• #2   23. sep 2017 Hvis dine heste er nogle der løber meget på folden, ville jeg vælge dækken nummer 2, da der kan transportere mere sved væk.

Tilgengæld hvis det er nogle der er efter hinanden eller leger meget, ville jeg vælge dækken nummer 1, da der er mere holdbart ift bid osv.

Personligt ville jeg vælge dækken nr 1, da det kan holde tørt bedst i det her danske vejr.

• #3   23. sep 2017 de er ikke nogen som bider i dækner, hverken ens eget eller makkeren.
    derimod tager de nogle løbeture flere gange om dagen
    de er ude fra kl9 til 16-17 tiden hver dag. I alt slags vejr
    det er to 16 års heste så det er ikke ligefrem ungheste

• #4   23. sep 2017 Hvis de får dæknet af hver dag, for at få luft til pelsen, ville jeg vælge 1, så de kan stå mod regnen.
    Men hvis de ikke får det af hver dag, ville jeg vælge det 2 så de kan ånde i det smiley

Kommentér på:
igen et spørgsmål om regndækner

Annonce