Saddel-spørgsmål igen? {{forumTopicSubject}}
Jeg har oprettet et par gange, men fik primært svar som ikke var relateret til mit spørgsmål, så prøver lige at specifikaseirer mig lidt
Altså, jeg vil gerne have en tursadle, som ikke er dressur, kombi eller spring.
Jeg tænkte så på western, da de er utrolig flotte og jeg altid har været facineret af dem.
Jeg blev så foreslået en australsk stock, som jeg egentligt synes lyder meget fornuftig.
Men jeg fandt så en bømløs og tænkte at den måske var bedre for min hest, da jeg har en ide om at puderne presser ham på ryggen (han har ikke ondt, bare en ide jeg har fået efter den måde han sætter muskler på).
Men en stocksadle skulle jo også ligge anderledes end en alm, til trods for at den er med puder?
Jeg faldt så over dette mærke/model af bomløs, og tænkte om nogle af jer havde erfaringer med den?
http://www.yesrd.com/treeless-saddle-black-girth-iron-stirrup-rope-halter-ts-012.html
Hvad ville i vælge?
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
Den du linker til prøvede jeg på min hest, en jeg synes den gled meget frem. Men hun var også lidt rund..
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
aug 2008
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.908
Men var også virkelig godt tilpas i min barefoot..
Det fede ved den du linker til er farverne!
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
Bare husk et underlig med tryk fordeler
aug 2008
Jeg helder mest til den der er beige/brun. Rød/sort og orange/sort er også virkelig fede
Men en stock er også utrolig flot, og er jo lavet til at ride med en hel dag. Så uha jeg synes det er svært at vælge
Saddel-spørgsmål igen?