{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.239 visninger | Oprettet:

At få hesten på rette køl igen {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg er så hammer uheldig at stå med en pony, der på ingen måde trives i den nye stald han står i, og efter kun knapt 3 uger i stalden har jeg måtte sande, at han bare skal væk, helst igår! smiley

Men, der bliver en del at rette op på når vi har fundet et nyt sted, desværre. smiley

Hele hans system er slået ud af kurs, han har taget frygteligt meget på, men ikke på sådan en fedme måde, jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det (kan en hest blive tyk af at være stresset?)..

Hans afføring har ændret sig og er ikke så fast som normalt.

Hele hans bevægelses mønster er øv og træls at kigge på, ikke fordi han er halt eller ømmer sig, det ser bare træls ud...

Hans pels er ligeledes øv og træls at kigge på, og det er ikke bare fordi han er i gang med pels skifte, det ser helt anderledes ud.

Og sidst med ikke mindst er der det psykiske... smiley
Min altid glade, super cool lille fyr, har ændret sig til at blive aggressiv (hvilket jeg intet har set til siden han blev kastreret for 2½ år siden), han er konstant på dupperne og er ved at eksplodere ved den mindste lyd.
Han er begyndt at krybbebide og skraber bunden i boksen op.

Hans foder er ikke ændret, andet end at han (desværre) får mindre hø.
Han får Eggersmann Kraüter Müsli, Horselux Lucerne og Horselux Biotin.

Hvordan griber jeg lige dette bedst an? Jeg har aldrig stået i en ligende situation før, så jeg føler mig lidt på bar bund... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få hesten på rette køl igen
Kommentér på:
At få hesten på rette køl igen

Annonce