Opstaldning pris? {{forumTopicSubject}}
Hvad kan jeg tage for opstaldning i Sønderjylland?
Jeg kan tilbyde;
Gode turmuligheder uden meget trafik, også på marker i sæsonerne for dette
Lang foldtid, muligvis løsdrift
Store udendørs bokse hvis ikke løsdrift
Fuldpas (jeg strør, muger, fodre, vander, og sørger generelt for alt)
Fri hø/wrap og halm, ønskes anden strøelse betales det selv
Vinterfold med fodring på mudderfrit underlag, med mulighed for læ
Jeg har ikke ridebane, men der er nogle i nærheden man muligvis kan låne ellers kan man låne min trailer til at køre i ridehal med, såfremt man vedligeholder den efter brug.
Boksene er ikke lavet endnu, men det står imellem store udendørs bokse med lang foldtid eller løsdrift hvor hestene selv bestemmer.
Der vil altid være stråfoder udenfor i vintermånederne.
Foder skal man selv sørge for at købe, da det er en jungle og man sjældent ønsker det samme.
Det er kun min hoppe der er der udover opstalder, og hun er nem at have medfart gøre, og har aldrig gjort andre heste noget. Det er muligt at låne hende til en tur i ny og næ, hvis man gerne vil ride sammen med en anden.
Det eneste jeg forventer, er at man har mulighed for at tage hestene, de dage jeg evt ikke kan pga ture eller andet. Dette aftales selvfølgelig inden ??
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
Jeg ville derudover tjekke op på om det rent faktisk er muligt at låne ridebane.
Hvor lang afstand er der til ridehal?
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
Dette kan jeg ikke undersøge pt, da de muligvis sælger deres heste og så ved jeg ikke hvordan det ser ud. Cirka 15 min til nærmeste ridehal vil jeg tro
feb 2011
Følger: 71 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 227 Svar: 2.191
feb 2011
Følger: 26 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 151 Svar: 902
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2126 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.515
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
aug 2016
Følger: 20 Følgere: 28 Emner: 30 Svar: 3.500
Du er nødt til at finde ud af, hvilke muligheder for ridebane og ridehal, der er i området.
Hvis der ikke er minimum ridebane med lys indenfor rideafstand, (hvor man kan nå hen i sikkerhed om vinteren) så vil mange ikke kunne få redet hesten efter arbejde i vinterhalvåret, eller kunne få undervisning resten af året.
Og det trækker voldsomt ned i hvor attraktivt det er.
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
Hende der har heste ved mig pt kommer således af med 17.500kr om året og hun har 2 heste og en lille pony gående
Opstaldning pris?