1.155 visninger
|
Oprettet:
Vitamin/mineral til hest på døgn græs {{forumTopicSubject}}
Hej brug for jeres hjælp
Hvad for nogen vitaminer/mineral er gode til heste der gå på græs døgnet rundet ?
Hun er 2 år og er barok pinto
Det må meget gerne være nemt at give og os gerne give boost til immunforsvaret
Tak på forhånd og skriv gerne hvorfor i lige netop ville anbefale den type vitamin/mineral
maj 2011
Følger: 19 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 383
Mine heste er 7 og 13År
Jeg valgte dem da mon fjordhest har nældefeber og ikke skal skifte for meget rundt i foder
Samt så det i bolsje form, så nemt at give som godbidder under træning eller tage i lommen og gå ud på folden med
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.875
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 983
de er 20 og 2
ellers plejer jeg at fuldfodre hele året men i år er jeg gravid med termin juli.. så skal være noget manden let kan klare
apr 2006
Følger: 13 Følgere: 15 Heste: 4 Svar: 983
uanset hvilket hvilke du vælger vil jeg tro ingen af dem er perfekte.. dette er det der kommer tættest på og ser pænest ud på papiret .
hvorfor dælen skulle jeg fodre med lucerne på sommergræs? de ting du nævner giver ikke rigtig mening så kunne jeg jo ligeså godt fuldfodre dyrene ..
maj 2009
Følger: 104 Følgere: 146 Heste: 8 Emner: 42 Svar: 2.191
(ps - vi henter det i Tyskland men vi bor så også tæt på grænsen)
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
- Lige nu får min 2 års Equsana Balance, b-vit og sojaskrå. I løbet af næste måned begynder jeg at gå over til Horselux Grow.
- Min 6 års der er sendt i træning får nu Equsana Rocky. Jeg tænker at gå over til Horselux Easy piller, men da han er nøjsom går jeg og tænker på at vente lidt med dette og evt finde nogle egnede bolcher..
Mvh TT
jul 2015
Følger: 36 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 126 Svar: 379
Der er fuldt styr på foderet hun få når hun ikke gå på døgn græs
Der for hun equsana balance Equsana bodyboost Equsana grass olie og equsana enery olie
Så skal kun bruge tips til hvad vitaminer/mineral tilskud hun kan få på døgn fold når hun ikke få hendes foder som hun få når hun stå på boks fra ca oktober til april
Vitamin/mineral til hest på døgn græs