780 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dyrlæge til flaskeføl omkring Randers, hvem er bedst? Dyrlæge til flaskeføl omkring Randers, hvem er bedst?

Min familie og jeg var så uheldige at stå en morgen for 3 uger siden med et nyt føl og en mor som døde kort tid efter fødslen. smiley
Vi tog kampen op og bestemte os for at beholde og opflaske føllet, hvilket indtil videre er gået okay, selvom vi aldrig har prøvet noget i den her dur før.

Jeg er så endt med at blive dens reserve mor, da jeg ikke skal arbejde fast som resten af flokken og alligevel er vågen om natten pga. sygdomsproblemer.
Den bette klarer sig godt, men... Hun er stadig det man definerer som et katastrofeføl og derfor er det meget vigtig for mig, at finde den bedste dyrlæge i området.
Pengene skal stadig ud af fars lomme, da det jo er hans heste, så det må helst ikke koste ham en arm hver gang.

Hvad jeg leder efter er:

- Nogle der er indenfor Randers området og som har forstand på denne slags føl, selvom hun ikke er af rideheste race, men en lille Shetlænder.
- Nogle som jeg kan føle mig tryg ved og som kan bombarderes med spørgsmål, da det jo ikke er noget vi har prøvet før.
- Nogle som ikke vil tage penge, hvis jeg ringer med et simpelt spørgsmål som f.eks. ormekur.
- Nogle som kan håndtere en mamasaurus, som er en anelse overbeskyttende og emsig omkring hendes lille pelskugle prinsesse smiley

Har selv haft kig på Hvidsten, som jeg brugte dengang jeg selv havde rideheste, og Nørhald.

Men hvem ville i anbefale?
Og hvis i har guldkorn i ærmet omkring den her slags oplevelser og om flaskeføl, så kast dem endelig den her vej!! smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge til flaskeføl omkring Randers, hvem er bedst?
  • #2   12. maj 2017 Ellers er der Højgaard i Århus.. de er også virkelig dygtige..

• #3   12. maj 2017 Vil nu ikke sige at Hvidsten kun er små dyr da de også har en dyrlæge til store dyr bruger Ham selv og er godt tilfreds .
    men det jo forskelligt hvad de har af specialer
    Har også brugt nørhald men vil gerne prøve dem i Silkeborg Nørlund hestehospital når jeg skal ha føl da jeg har været derned til foredrag om det at få hoppe i fol og folingen og hvad men skal huske bagefter og de har massere af erfaring inden for det område

• Lene S
    Lene S Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 5
    #5   12. maj 2017 Hvidsten køre ud til heste. Har brugt dem i 10 år uden problemer og per som ejer det er super god med råd og har altid tid at svare på spørgsmål.

Kommentér på:
Dyrlæge til flaskeføl omkring Randers, hvem er bedst?

Annonce