Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne
  • #1   29. apr 2017 Jeg har endnu ikke været til et stævne hvor opråbet var tilladt i LC klasser - men hvis det er tilladt til dit stævne vil jeg mene at de fortæller dig hele tiden hvilken øvelse du skal udføre smiley

• #2   29. apr 2017 Jeg tror det er tilladt fordi det er et elevstævne

• #3   29. apr 2017 Hvis du ikke er 100% sikker ville jeg undersøge det først smiley det ville være træls at forvente at kunne få hjælp og så på dagen få at vide at det ikke er muligt smiley

Men LC1 er et rigtig godt program! Det er spejlvendt så først laver du ting på den ene volte - så skifter du volten og gør nøjagtigt de samme ting den anden vej smiley

• #4   29. apr 2017 Okay, det vil jeg klart finde ud af. Og jeg var ik klar iver at det var det samme spejlvendt men det var rigtig godt at vide, tak! smiley

• #5   29. apr 2017 først tjek om der er opråber i programmet, jeg har endnu ikke oplevet opråber i LC1 smiley

En opråber siger hele programmet, det gør de i alt fald her smiley

• #6   29. apr 2017 I Herning har vi haft opråber i LC klasser før (mest brugt af elevryttere), og der siger opråberen hver eneste øvelse, man skal ride.
    Men tjek hos den rideklub hvor du skal starte smiley

Kommentér på:
Stævne

Annonce