{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Hvor sælger man brugt udstyr, samlet {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg stopper med at have heste efter 35 år, derfor er jeg interesseret i at sælge eller få alt mit gode og brugbare udstyr.

Jeg ved at mange tager i kommission eller opkøber større partier, men jeg ved ikke hvem, derfor håber jeg at i kan hjælpe mig.

Jeg har alt fra hegn, til hovrenser, sadler af mange typer, nye og brugte dækker, masser af underlag, flest helt nye, strigler, trenser, krybber, en stald, skurvogn, bord bænke sæt, fodertønder, badekar, vandbaljer, bid, hestetrailer og alt der imellem og lidt til.
jeg har haft 27 heste da jeg havde flest, men skal af med de sidste 3 nu da jeg pga sygdom må opgive min hestedrøm.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at finde steder, hvor jeg kan sende mine ting hen.

Str er dækkener 100-125
Trenser pony og cob
Sadler 17"
Underlag 17"/full
Gamacher cob/pony
Grimer pony
Så det meste er til pony, så det skal ikke være en forhandler der kun sælger til heste i heste str.

Jeg har det fint med at det er kommission, det vil bare være dejligt.

Findes der et sted hvor man også kan sende 3 ungheste hen i kommission, så ville jeg også gerne høre om det.

Tak for din hjælp.

Inden jeg bliver angrebet, så er det ikke en annonce, men en forespørgsel, jeg ønsker derfor ikke at annoncere, det er blot for bøvlet med alle de spørgsmål en køber har, derfor ønsker jeg ikke den kontakt, og søger en anden der vil stå for det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor sælger man brugt udstyr, samlet
  • #2   30. mar 2017 kan du ikke bare lægge udstyr osv op herinde?

• #4   30. mar 2017 Det gør jeg normalt. men kommer ikke lige til Jylland desværre:-)

• #5   30. mar 2017 Den grønne hest til alt udstyr, hold kæft det er nemt!
    Jeg ved at der også er nogle som sender deres udstyr til dem

• #6   30. mar 2017 Min plan var at sende, med undtagelse af stald, skurvogn, hestetrailer og ting der er godt slidt.

Det er fordi jeg syntes at købere er dybt utaknemmelige, når de kigger på brugt, det besvær de skaber kunne de aldrig finde på at skabe i fakta, når jeg ikke goder sende billeder af alle sadler til 27 mennesker som måske ikke engang skal have en sadel, du skal stadigvæk sende af dem alle.
    Jeg bliver bare tvær, men fred være med dem der elsker det, bare jeg kan blive fri.

Jeg ville fortrække at folk kom eller ringede, men ingen ringer mere, de kan ikke lide at ringe, hvor jeg syntes det går langt hurtigere.

Når folk endelig ringer, så er det sent og de taler til langt ud på natten, og blot for at misse de aftaler.

Jeg er bare træt af købere og siger jeg så min mening, så er jeg et fjols.

Hvis jeg kunne så havde jeg sendt det hele til et heste uland, for at slippe for købere, som ikke vil købe alligevel

profilbillede
  • #7   30. mar 2017 Du kan bare sende det til mig jeg klager ikke hvis det kommer med posten en dag smiley smiley smiley

• #8   30. mar 2017 Jeg er også fra Sjælland så det også lidt udland smiley
    Ej undskyld min useriøse kommentar

• #9   30. mar 2017 Hvis du bare vil af med det og ikke gider bøvl med købere - hvorfor så ikk bare køre forbi den nærmeste rideskole og læsse det af? (;

• #10   30. mar 2017 Hvad med internater for heste f.eks nyt hesteliv eller det der er i Jylland? (kan ikke huske hvad det hedder) smiley

• #11   30. mar 2017 Nyt hesteliv og Hestehøj ridecenter tager også gerne imod.

Ved nyt hesteliv støtter du heste der kommer fra en mindre god baggrund og hos Hestehøj ridecenter støtter du en lille rideklub smiley

• pia l
    pia l Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Følgere: 8 Svar: 7
    #12   30. mar 2017 Brugt hesteudstyr i Virum på Sjælland

• #13   31. mar 2017 Amalie J

Blot fordi man ikke ønsker at have kontakt til købere giver man nu nok ikke udstyr væk for de beløb og hvis du gør, så fint, men lad være med at opfordre andre til det, det har du ikke rettigheder til

• #14   31. mar 2017 Jeg ønsker ikke at give det væk, men giv gerne alt jeres udstyr væk

• #15   31. mar 2017 Miss; jeg "opfordre" ikke nogen til noget - og forstår ikke hvorfor mit svar skal give dig lov til at svare mig så negativt tilbage? Det er vel legit at foreslå en, som har en masse udstyr som vedkommende gerne vil af med, at der var den mulighed at give det til nogen som kunne bruge det. Derunder evt. Rideskole, eller som andre har nævnt til organisationer mm.

At DU ikke har lyst til at forære det væk, er der jo intet galt i - men UNDSKYLD at man foreslår dig en mulighed - men du behøver ikke blive negativ i din tone - det "opfordrer" mit svar på ingen måde til at du burde blive....

• #16   31. mar 2017 Hvis jeg kunne så havde jeg sendt det hele til et heste uland, for at slippe for købere, som ikke vil købe alligevel

du skriver selv dette så der kan man da godt tro du gerne vil give det væk:)
    jeg kan godt forstå du gerne vil have noget ud af det og ikke bare give det væk.
    men som du skriver der kan man da godt tro det.

• #17   2. apr 2017 Amalie J

Jeg spørger hvor man sælger sit udstyr til, så er det da mærkeligt at opfordre mig til at give det væk.

Jeg er bare lidt træt af folk der konstant vil have " jeg er så god point" for at råde andre til at gøre noget de aldrig selv ville gøre.

Hvis du havde de mængder udstyr som jeg nu har, så er der måske for 200.000. ,- i indkøb, jeg tror ikke på at du ville give det væk.

Undskyld, men 200.000,- kan faktisk ikke gøre det, for der er både stald, trailer, skurvogn, og 17 sadler, måske 20 gjorde, 30 trenser. 15 dækkener, og meget meget mere.

Jeg tror desværre ikke du forstår hvad du taler om lige her, og du skal ikke blive sur over at jeg ikke bare giver dig ret, det er da uhøfligt.
    Du må gerne være skuffet, men som sagt står der sælge ikke gives væk, for så ved jeg godt hvor det skulle hen, jeg er trods alt et menneske både med hjerte og øjne, jeg er dog hverken millionær eller har udsigter til at blive det lige i det her liv.

Der findes bare folk der har været priviligeret med 27 heste på en og samme tid, noget der kræver mere udstyr end hvis man har en pony opstaldet ude.

Jeg håber du nu har en større forståelse uden at blive sur, jeg har trods alt ikke pligt til at forklare mig, og du havde ikke fortjent det, fordi du på den måde prøver at gøre dig til et bedere menneske på min bekostning.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #18   2. apr 2017 del alle tingene op, så sælger det bedre.
    udstyr (evt. del det op i dækner, underlag, trenser, sadler mm. eller sælg samlet)
    stald inventar
    tilbehør til mark/fold
    hestetrailer
    osv osv.

sæt det til salg på relevante sider som hestegalleri, heste-nettet, guloggratis, forskellige hesterelaterede grupper på facebook.

• #19   2. apr 2017 Amt

Jeg magter slet ikke alle folks spørgsmål, hvor 50% er spørgsmål om ting der står i annoncen.
    Jeg magter ikke folks næsvise og flabede måde at være på, eller endnu værre at folk, skal sende privat beskeder, smser og alt andet som man frabeder sig, fx tager kontakt før 9 og efter 21, byder 150 for en sadel der har en nypris på mere end 18.000,- og tillader sig tilmed at blive sur over at at man påpeger det, jeg magter ikke folk der spørger til hvad hesten hed der gik med udstyret ikke sidst, men for 3 heste siden og hvorfor det er blå, når alle kan se at det er grønt, at folk ikke forstå at der intet er i full ellers større, ud over underlag str full, eller de utallige mennesker der laver aftaler, men aldrig kommer, for slet ikke at nævne de købere der ønsker at købe dækkener til deres marsvin, eller dem der ønsker at fortælle mig andre ting, som jeg ikke ønsker at vide om mine nærmeste venner og veninder, eller dem der ringer på en hest efter 21 og taler i 5 timer, og jeg først slipper af med når jeg har børstet tænder og jeg har bedt om at komme isen langt over 20 gange, den som sidder og græder over at familie forhold og meget mere.

Ja jeg har godt nok oplevet mere end jeg ønsker, blot den sidste uge, og et er sikkert, hvis jeg spørger tilbage, om hvorfor de gør som de gør, så har de helt sikkert enten ikke læst annoncen eller syntes jeg er både klam, et svin, en so, møgfisse, kælling, bliver blokeret, bliver generet og svinet til og straffet på alle mulige måder.

Det er også altsammen sket den sidste uge.

Hvis det er en hest man sælger er det lige så slemt, bortset fra at hvos man henvender sig for at høre hvorfor de ikke overholdte deres aftale, en aftale de ønskede så høre du kun, jeg eller mit barn blev indlagt lige før vi havde en aftale, som i samme dag, time og sekund næsten, og dt har jeg prøvet inden for en mdr at 9 ud af 13 aftaler blev jeg brændt af med den undskyldning, og ærligt talt, så kan det næppe være sandt, jeg tror simpelthen ikke på at det kan være tilfældet for 9 ud af 13 aftaler, kun en kunne sige det som det var, nemlig at de ingen interesse har, det er så den ene som man ønsker at sælge sin hest til.

Jeg har bare svært ved mennesker der lyver, ikke kan holde en aftale, der ulejliger folk uden grund, med dumme og ligegyldige spørgsmål, folk der skal hæve deres egen værdi på andres bekostning, folk der sviner andre til hvis man behandler dem som de selv behandler folk, folk der ingen opdragelse og pli har, folk der blot ønsker en ven og trækker det ned over hovedet på mig, folk der er urimelige og folk det i det heletaget ikke har forståelse og empati for andre end dem selv.

Jeg er ofte flov over at være menneske, når jeg fx er her i de og ser hvordan folk skriver til andre og aldrig tænker over hvad der ligger bag folks beslutninger og handlinger.

Hvis ikke man har opbakning eller støtte fra fremmede, så kunne det være at man skulle ændre adfærd, men at have ting til salg er det værste jeg ved, jeg kunne aldrig vænne mig til at indgå en handel med min elskede hest via beskeder, slet ikke når jeg nu skriver at jeg ikke ønsker beskeder, men opkald.
    Og jeg ved godt at mange ikke kan lide at tale i tlf, men som sælger, der ikke ønsker andet, så kan en køber vel respektere at det nok ikke er mig de skal handle med, når jeg ikke ønsker at skrive med folk.

Men jeg stiller måske alt for store krav.

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#21   3. apr 2017 holy moly.... smiley

hvorfor komme med en times lang læsning? du kunne bare skrive at du ikke vil bøvle med at sælge selv smiley

• #22   3. apr 2017 Amt det er pga dette indlæg at folk ønsker billeder i pb, så at folk ønsker noget uden at jeg ønsker at give dem det er vel meget fair.
    Ja jeg kontaktes af alle de rablende sindsyge folk, det er mit liv, jeg kan ikke gå på gaden uden at det sker, at fremmede kommer og fortæller mig om ting og sager, det forstår man vist ikke hvis ikke man har prøvet det.

Du forstod vist ikke den med empati den var myntet på dig selv, for den måde du ofte er på, men det er ok, for du kan af og til være sød ved andre folk, men sjældent at de også skal irettesættes på vejen, sikkert ofte fordi du keder dig, det er en skam.

Ofte kan man ikke sende ting til udlandet fordi de steder ikke har post som vi har, eller fordi tingene bliver stjålet inden de når frem.
    I de lande kan man blive overfaldet fordi din hest har en trense på der er ny og pæn, de har ikke forstand på at tilpasse udstyret og hjælper det så der? Nej

De steder jeg har kendt til i dk, de er snydepelse og ville da klart selv tage det fede udstyr til deres egen hest, fordi det er sådan mentaliteten er i dk, ud over det så vil jeg fortrække at sælge det og donere penge e til et sted, hvor jeg kan udnytte fradraget for at donere, det er vel klart når jeg står i min situation som jeg står i og du i gen anelse har om, fordi du ikke kender mig eller til mit liv.
    Det er altid nemt at sidde bag sin skærm og dømme andre, det er du vist god til i og med du skriver om filterliste, så har du nok prøvet det flere gange, det er ærgerligt.

Du ved med andre ord at du træder ved siden af og ændre ikke adfærd, det forstår jeg så ikke, altså at du ønsker at være sådan.
    Jeg ønsker ikke at opdrage dig, det er spild af tid, men du skulle måske selv ønske det.

Måske har du dine grunde til at være sådan, lige som andre er som de er, det må man da håbe, men er du stolt?

Bare du har det bedere, så skid med mig, jeg klare mig nok uanset hvad du kalder mig, men jeg ved du såre andre, det er dem jeg tænker på, og ofte også har forsvaret.

Jeg mener man skal hjælpe de svage og derved gøre dem stærkere, ikke holde dem nede.
    Jeg ved også at du har evnen til at dreje dette til noget helt vanvittigt, men spørg dig selv om det gør dig til et bedere menneske.

Billederne er der for at give folk et glimt af omfanget af udstyr, ikke for at sælge, jeg ønsker netop ikke at sælge her, så havde jeg jo bare lavet en annonce, men jeg har fået mindst 40 beskeder alene på at købe en bestemt ting i str som jeg slet ikke har, det er også sådan at de fleste er blevet svaret med et nej alene

profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#23   3. apr 2017 miss: okay, så nu skulle den smides over på min person? selvom at jeg faktisk er forstående overfor at du ikle gider sælge via nettet,,og egentligt bare skriver at du ikke behøver bruge så æang tid på at forklare det..

• #24   3. apr 2017 Miss// er altså enig med AMT.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#25   3. apr 2017 og... jeg nævner intet om filterliste smiley hvor kom den fra?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#28   3. apr 2017 maja: pas.. den er skrevet til mig smiley
    men syntes da heller ikke at jeg fortjener den sviner loge i hovedet smiley

ihvertfald ikke lige nu..

• #30   4. apr 2017 I er enige, så nyd det, jeg skal ikke være mor over for nogen af jer, det er spild af min tid og at kræve svar er endnu længere ude, i kan jo ikke selv tåle svar på tiltale, hvilket før er set.
    Min tråd handler om det jeg har behov for hjælp til og er derfor ikke en tråd hvor opførsel er til debat, men har i råd til hvor det kan sælges samlet er dette velkommen, resten er vist noget i kan tage i pb, men spild endelig ikke tid på at skrive til mig, jeg gider ikke bruge tid på jeres opførsel eller at finde de utallige indlæg hvor i jorde en der har andre holdninger end jer selv, dem er der nok af, og ofte er det dem der er her inde og læser næsten alt, der finder sammen i grupper og er efter andre, hvor der skulle være plads til alle.
    Jeg ved at folk bliver såret over jeres hetz af og til, hvilket de jo ikke har fortjent.
    Dermed ikke sagt at jeg aldrig er enige med jer, men ej heller at jeg syntes i er fair over for alle.
    Alle begår fejl også jer og det er svært at indrømme, hvis man selv tror på at man er perfekt.

Men kunne i have skrevet noget som helst anderledes og pænere?
    Så kunne i starte der.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#32   4. apr 2017 miss: prøv at se indad, og læs dine egne svar i denne tråd.

jeg prøvede faktisk at hjælpe dig, pg kom med forslag til hvad dubkunne gøre for at sælge dine ting, at du så vælger at kaste lort direkte i hovedet på mig (og alle andre som også kommer med forslag), det kan jeg kun undre mig over.

hmm, hvis du har sådan en dårlig dag at du har behov for at smide sådan en gang lort efter folk (som ikke rngang jeg kunne finde på - og det siger en del), så hold dog fra nettet til at dit humør er bedre.

også husk lige på hvem der starter med at kører en rimelig hardcore hetz, pg påtale opførsel, pg prøve at lege mor - det er dig!

når ja, jeg gav dog faktisk et råd, som jeg ved fungere, at det så ikke faldt i din smag kan jeg ikke vide. smiley

men beklager meget

• #33   4. apr 2017 Jeg gider ikke engang læse hvad i skriver, det er sikkert ikke pænt.

Jeg har fået hvad jeg ønskede og bad om, det betyder at der findes folk der både kan og vil holde sig til det som emnet handler om, uden at tale ned til folk, det kunne i nu nok lærer af

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#34   4. apr 2017 miss: hvad er der galt i den hjælp jeg gav dig i #18??

• #35   5. apr 2017 Hvad er der galt i at jeg ikke er interesseret i at diskutere med dig, det er jo det eneste du er her for

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#36   5. apr 2017 Miss: det er dig der smider en personlig sviner efter mig.

i følge din profil er du 40 år gammel, derfor burde du også være voksen nok til at forklare hvad der var forkert i det råd jeg kom med.

• #37   5. apr 2017 Amt
    Jeg får sku ondt af dig, du forstår tydeligvis ikke at du er besværlig, men dit svar med at dele mine ting op og sælge det på div sider, giver jo ingen mening når jeg ønsker at sende alt væk på en og samme tid, derfor gider jeg ej heller diskutere med dig, fordi du jo ikke forstår at du blot spilder min tid, du har ikke engang læst hvad mit ønske er, hvad jeg søger hjælp til eller har nok empati til at sætte dig i mit sted og have forståelse for at sådan en kommentar ikke er så hjælpfuld eller sjov, som du måske havde håbet/på tænkt.

Du føler måske ofte du får ret, men jeg har bare set et utal af gange at du "får ret" fordi folk har et liv uden for hg og derfor ikke magter /gider blive ved med at forklare dig den samme ting mange gange for at også du forstår. De lade den ligge, fordi du ikke forstår at trække dig, de får fred og du tror at du derfor får ret.
    Siger blot at i er nogle stykker som nyder at deltage i alt og jorde folk, det er træls at læse, det er synd for de folk som bare af og til er her, fordi der altid er en håndfuld der nyder dette.

Jeg ved at det er helt naturligt, mennesker danner grupper og det er derfor helt naturligt det i gør, men det betyder bare at i hersker over hg på en måde der ødelægger det for andre, og i nyder det, det er det værste, fordi i har lidt svært ved at lade andre have deres mening, og i bliver ved med at trampe rundt i det, kræver svar og forlanger beviset, og det der er træls ved det, for mig og andre det er at i styre folks lyst og mod på at oprette og deltage i debatter på hg.

I min verdenen har du ike krav på noget som helst, jeg skal ikke bevise noget over for dig, men jeg har ofte hjulpet andre i en debat hvor du med sikkerhed har deltaget, jeg er blevet kontaktet privat ofte fordi du gør folk kede af det og de søger trøst og forståelse hos mig, fordi jeg beskyttede dem.

Du har bare for meget magt i skrift, fordi du er stærk der, andre der er nap så hjemmevant og stærk på skrift får aldrig en chance, jeg ved det for jeg har selv trukket mig pga den gruppe/dig for jeg er selv ordblind.

Jeg har den dybeste respekt for at du er sådan, men respekten ligger hos de som du sårer.

Jeg har a og til som sagt holdt med dig i en sag, men langt fra altid, fordi jeg efterhånden har forstået at du netop har svært ved at give plads til forskellighed, om dette så er holdninger eller mængden af beskeder eller din evne til at skrive, det er underordnet, for det er ikke i orden at du sårer folk, at du gør dem ked af det, at du ikke kan lade folk have en mening uden at bevise noget, at du ikke kan/vil give dem plads.
    Respekter a at ikke alle ønsker dig i deres liv, i deres debat eller at de ikke ønsker at blive såret af dine hårde kommentar.

Jeg er også blevet kontaktet pga dette, får ros for at jeg ikke bare lader dig, at jeg forsøger at få dig til at forstå at du gør nogle ondt, desværre forstår du dt ikke, men jeg forstår det godt, for et eller andet sted er du jo bare stærk til at diskutere på skrift, og det er dejligt for dig, men ikke for alle.

Jeg ved da godt at det sikkert skyldes at du er svag på andre områder, at du har svagheder er menneskeligt, det har vi alle, men derfor og derfor alene bør du også have større respekt og rummelighed til og for andre.

Jeg er selv en af dem der kom her hver dag engang, men gider det ikke, og jo jeg kunne bare sætte dig på filterliste, men jeg mener jo netop at der skal være plads til alle, at alle har noget at byde ind med, at folk må gøre som de vil, hvis bare de har respekten til andre også dyr, at vores forskelligheder er en gave, at det er grimt ligefrem diktatorisk hvis man ønsker at andre skal ændre sig til en som man selv er, men samtidigt så kan ingen ændre noget de ikke ved de gør galt.

Ingen skal ændre sig fordi jeg ønsker det, men fordi de selv ønsker det, Jeg håber at du en dag forstår hvad jeg mener og at du selv ønsker at være et bedere menneske.

Du er helt sikkert et godt menneske, jeg har bare ikke lyst til at du skal være i mit liv, jeg ønsker heller ikke at lærer dig mere at kende, jeg har ellers lært mange at kende via hg, men dig har jeg fået nok af, blot ved at åbne hg, og det er sket hver gang de sidste 8 år vil jeg tro, jeg bruger hg mindre og mindre og du har en stor del af skylden.

Jeg tænker dog ikke på dig når jeg ikke er her inde, så meget har du aldrig fået lov at fylde, men hver gang jeg er her så støder jeg på dig i stort set alt, altså også her, og du kræver og forlanger og ødelægger en tråd og dette er helt uden grund, for jeg havde jo netop skrevet samlet, altså jeg søger et sted at sende mine ting til samlet.

Jeg håber at du tænker lidt over hvad jeg skriver og at du i fremtiden giver lidt plads til andre, for alle har noget at bidrage med, selv den mindste fugl synger og synger noget rigtigt, så giv dem plads og lad være med at kræve noget fra nogen, du har ikke noget krav på at de forklare dig noget som helst, de har derimod krav på at være her og deltage på lige for med dig og mig.

Til syvende og sidste, så er det ofte sådan at folk der minder meget om hinanden ikke kan tåle synet af hinanden, men også at folk der er stærke til noget er svage andre steder, så du har også dine svagheder, det har vi alle

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#38   5. apr 2017 miss: igen, du kunne bare havde brugt få ord - i dit aller første svar - og skrevet, at det ikke er en mulighed, og at du ikle ville bruge din tid på at sælge tingene selv smiley

istedet vælger at at skrive enormt æange romaner om hvor forfærdelig jeg er, hvor usympatisk og hvor meget jeg såre andre mennesker - faktisk giver du lidt en kvalmende moralprædiken og min ækle menneske, og hvor godt en menneske du selv er smiley

det havde du faktisk ikke behøvet at bruge tid på. for dit væsen og dine svar til mig og alle andre i dette emne viser det stik modsatte. smiley

men fred være med det. held og lykke med at få solgt dine ting - #18 var faktisk bare et råd til hvordan det kunne gøres nemt og hurtigt. smiley

god aften til dig

• #39   5. apr 2017 Amt

Endnu et bevis på at du forlanger, kræver og tager magten, overtager folks vilje og frie valg og med et argument som min alder,min alder har intet med om jeg kan/skal svare dig, hvem har bildt dig ind at ens alder diktere om man skal svare dig, svare dig på noget som ikke r emnet, altså en fravigelse af ønsket fra mig, magt, magt, magt og der fortrød jeg at jeg fik ondt af dig, for du havde ikke fortjent det svar, men du tvang mig til at svare, mod min vilje.
    Det er det der gør dig til et dårligt menneske, kræver mere end folk har lyst til at give dig, for blot at forsætte diskutionen, og jeg har flere gange sagt at jeg ikke ønsker den diskusion med dig, men du vil bare ha den uanset om jeg ønsker det eller ej, for det er din dårlige side.

Men aldrig mere ønsker jeg at svare dig, ha et godt liv, jeg håber du bliver et bedere menneske.

• #40   5. apr 2017 Du vil igen bestemme, hvad jeg skulle, du kunne bare have læst hvad jeg skrev i tråden til at begynde med ik?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#41   5. apr 2017 Miss: du er god til at overtolke.

og mange tak, jeg har allerede et god liv. så jeg klager ikke. smiley

men hey, er du sikker på at du ikke kender mig personligt?

• #42   5. apr 2017 Ja, du er ikke en del af mit liv og beviser ganske fint mine påstande, hvor kender du mig fra og til?

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

#43   5. apr 2017 Miss: super, det nok derfor at der kommer så mange tomme påstande ud af din mund smiley

men lad nu være med at synk ned på mit niveau, du skulle nødigt ødelægge dit gode væsen pga. mig...

• #44   6. apr 2017 Miss: måske skulle du overveje at bruge kortere tekster. man går jo helt kold i alle de ord.
    .
    men hvis det var mig så ville jeg dele tingene mere op, så folk lidt nemmere kan se det hele og så sælge det sådan, istedet for at sælge det i en "stor klump" hvis du forstår hvad jeg mener:-)

• #45   10. apr 2017 Jeg ønske ikke den kontakt til folk, derfor ønsker jeg at sende det samlet til en, som så sælger det, og får noget for det og jeg får også noget, jeg har idag besluttet at sende det hele til hjemløse, pengene altså ikke udstyret.

Jeg skriver altid lange tekster for at undgå mange spørgsmål, problemet er bare at folk ikke læser de annoncer og jeg bliver gal over dumme spørgsmål, og jeg siger det til dem, fx når der står i annoncen at jeg bor her og jeg så bliver spurgt om det 16 gange om dagen, eller jeg beder folk ringe og så skriver de en SMS, eller pb eller andet, ringe vil de bare ikke, og jeg vil ikke skrive.
    Jeg er en dygtig sælger ingen tvivl om det, jeg har levet af det altid, men via SMS det gider jeg bare ikke, så er det sagt, men alle under 30 ( næsten) vil ikke snakke i tlf.
    Og de forstår så ikke at de skal finde en anden at handle med.

Jeg skriver altid meget for at forklare mig bedst muligt og det er alt for tidskrævende.

Dem ser endelig ringer gør det ofte efter 21 eller før 9, altså på tidspunkter som jeg er opdraget til at man ikke ringer til fremmede, og jeg selv gerne vil have fred, men jeg syntes man er dum når og hvis man ringer til folk kl 02:30, hvilket jeg har prøvet, eller ringer kl 21:30 og ikke er til at komme af med før kl 02:30, sådanne mennesker har jeg ikke lyst til at bruge tid på.
    Jeg er som du nok forstår ikke et menneske der elsker mennesker, jeg kan lide mine venner og min familie, og undgår gerne andre, fordi jeg syntes de er uforskammede, selvoptaget og egoistiske.

Derfor ønsker jeg bare at sende det hele samlet afsted

profilbillede
  • #46   11. apr 2017 miss du er absolut ikke alene... Har en del der har solgt pakker til mig men præcis samme grundlag som dig smiley

• #47   12. apr 2017 Jeg ved det godt, for når jeg smakker med folk sige de alle uden undtagelse at købere stiller alt for store krav, og mange nævner at de tror folk kontakter en af bare kedsomhed, hvilket jo faktisk ikke er ok,
    Det er om ikke andet respektløst for den der sælger

Kommentér på:
Hvor sælger man brugt udstyr, samlet

Annonce