Hvor sælger man udstyr henne? {{forumTopicSubject}}
Overskriften siger vel meget sig selv = hvor pokker kan man sælge udstyr henne? Har prøvet flere steder på Facebook, har annoncer på Ridr og har før haft her på Hestegalleri også
Ringe interesse og kun 1 RBH underlag solgt for flere måneder siden???
Det drejer sig om stævnejakker (endda en lækker rød Kingsland), underlag og en sprit ny ridehjelm - altså ikke bare skrammel der er til at smide ud
Er det bare mig der er højrøvet og synes mine ting er værd at købe og derfor er sur over at ingen andre viser interesse, eller ligger jeg mine annoncer de forkerte steder?? Kunne virkelig godt bruge pengene i stedet for at det bare ligger derhjemme og flyder men det er åbenbart svært at komme af med
dec 2007
Følger: 50 Følgere: 481 Heste: 6 Emner: 127 Svar: 2.172
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
Jeg tror salg kommer hjem varen præsenteres ordentligt, altså gode skarpe billeder, kort med præcis tekst, og ikke mindst en ordentlig pris.
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.061
Men som en anden skriver er tekst, pris og ordentlige billeder af rene ting alfa omega for et salg
Samt at du som sælger "er der" når køber er klar til at købe. Altså svare lynhurtigt på beskederne, for tingene sendt samme dag, eller aftaler afhentning indenfor maks 1-2 dage medmindre pengene overføres på forhånd osv.
maj 2011
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 67 Svar: 948
jan 2012
Følger: 91 Følgere: 72 Heste: 6 Emner: 353 Svar: 2.875
Omkring en time efter var næsten alt solgt, til trods for at jeg beholdt mine priser, så man må sige i fik ret i at billederne gør en del
Hvor sælger man udstyr henne?