648 visninger
|
Oprettet:
Ømtået {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Det er sådan, at vi for ca. en måned siden fik pillet skoene af min hoppe, da jeg gerne vil springe. Hun havde kun forsko, men jeg kunne tydeligt mærke på hende når jeg sprang, at hun var RIGTIG tung på forparten.
Og til sommer når vi skal til spring stævne er det mange steder på græs, og det er ret glat med sko på.
(Mordax er desværre ikke en mulighed)
Så jeg ville høre om der er nogen af jer som har gode erfaringer med boots man kan ride med. Og evtuel springe med i naturen, da vi elsker jagter.
Jeg kunne godt både tænke mig, at hører både gode og dårlige erfaringer med boots.
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 28 Svar: 82
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
de har forhandlet dem ved jeg.
men generelt bør man kontakte dem hvis man skal have boots - det er så hjælpsomme og dygtige
aug 2015
Følger: 30 Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 108
nov 2013
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 243
Prøv at tjekke på hovfokus som AMT skriver, der står en guide til hvordan du måler hestens hove. Under hver slags boot (der er mange) kan du så læse om den slags virker til din hests mål. (Nogle heste har bredere hove en de er lange og omvendt.)
Vi endte med scoot boot, som jeg synes er rigtig god, fordi de ikke samler vand eller skidt som nogle af de andre gør.
held og lykke
aug 2013
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 3 Emner: 28 Svar: 82
Hun er ømtået af hulen til, og jeg er bange for, at hun bliver halt.. hun fejler ikke noget og er bestemt ikke forfangen
Ømtået