{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Blåt mærke på mulen {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen
Det er sådan, at min dejlige hoppe har fået et slag på sin mule lige under næseboret.
Jeg opdagede det igår, og jeg troede faktisk bare, at det var et stik.
Jeg var selvfølgelig bange for, at der var sket noget med hendes tænder hvis det nu var et spark. Men hun var ikke rød, og der var intet, at se på hendes tænder.
Det var bare lidt hævet og lidt hårdt.

Men idag da jeg kom i stalden havde hun ikke spist sin morgenfoder op, og hun var rigtig hævet og øm og mega hård.
Vi fik så endelig lov til, at kigge hende inde i munden igen, og vi kunne se, at hun havde fået et ordentligt blå mærke... vi gætter på, at det er et slag hun har fået.
Hun spiser sit wrap når det ikke er i hønet, da hun ikke kan hive det ud af nettet. Så hun har fået det løst inde i boksen. Og hun har fået en stor balje vand ind, da hun ikke kan drikke af sin vandkop.
Hun var på fold lidt idag, da hun var ret trist da jeg kom derud imorges og det hjalp rigtig meget smiley smiley smiley .
Hun kan sagtens spise græs og godbidder og det hele.. men jeg kan ikke få mig selv til, at give hende bid på og ride...det synes jeg er synd, at gøre når jeg ved, at det gør ondt. Så jeg venter til hun slet ikke er øm og hævet mere.

Men mit spørgsmål er om der er nogen af jer der ved hvor lang tid der kan gå før sådan et blåt mærke forsvinder?

Og om der er en måde, man stille og roligt kan få hævelsen væk på.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blåt mærke på mulen
Kommentér på:
Blåt mærke på mulen

Annonce