{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Forstoppelse.. HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pony hoppe på ca. 9 år og ca. 105 cm.. Jeg fik hende maj 2006 sammen med en anden pony.. Siden jeg fik dem hjem, har hun haft kolik, eller forstoppelse 6 gange.. Senest i går.. Ved ikke hvorfor.. De er på fold hver dag, og får foder 2 gange daglig.. Havre og kalvepiller.. De får ca. en håndfuld.. Og selvfølgelig hø og halm.. Den største er ca. 115 cm og den er ret buttet, så hun har ikke godt af for meget.. Den er der aldrig noget i vejen med, har kun haft ondt i maven 2 gange.. Hun drikker godt med vand, i modsætning til den lille, som ikke altid drikker så meget.. nå, men i går så dyrlægen så på hendes tænder, og sagde at det godt kunne være derfor, da de forreste nederst var lidt for høje, men det skulle ikke være et problem, for jeg ser hende aldrig tabe foderet.. Jeg fik så at vide at jeg skulle give hende lidt olie i hendes foder de næste par dage..

-Kan forstoppelsen skyldes, at hun nogengange ikke drikker nok, og skal jeg mon give hende gulerødder og lignende der indeholder noget væske..??
Symptomerne plejer at være, at hendes mave bliver hård, man kan mærke attarmen er helt hård.. hun plejer som regel altid at ville spise, og plejer ikke at have feber.. Hun ruller sig også, det har hun gjort de fleste gange.. Plejer at give olie og gå med hende, og hvis det ikke hjælper, ringer jeg efter dyrlægen.. Tre gange gik det over uden vi behøvede at ringe til dyrlægen..

-Hvad skal jeg gøre..??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstoppelse.. HJÆLP!!
Kommentér på:
Forstoppelse.. HJÆLP!!

Annonce