Ridehjem syner stor, hjælp? Ridehjem syner stor, hjælp?
Jeg bruger en stor størrelse i ridehjelm men er meget slank i hovedet hvilket hurtigt får ridehjelmen til at se meget stor ud,
(se vedhæftet billede)
Nogle der kan anbefale en ridehjelm der syner mere anstændigt når man bruger de større størrelser?
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.157
Lige nu har jeg en scharf, den er jeg rigtig glad for
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 34 Svar: 3.577
Ja det er ikke så brugbart men jeg synes altså ikke den ser stor ud overhovedet! Så skulle du se mig med cykelhjelm
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.068
Det er dog mere klodset med vg1 godkendelsen, da de er meget tykke i skallen.
mar 2014
Følger: 215 Følgere: 31 Heste: 8 Svar: 60
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.868
Mit bedste råd til dig må være, at du går ind i en velassorteret rideudstyrsforretning og prøver hjelme, indtil du finder den, som du synes ser bedst ud. Sådan noget kan man - efter min mening - ikke købe på nettet.
jun 2008
Følger: 115 Følgere: 102 Heste: 7 Emner: 176 Svar: 3.493
Jeg har også et smalt hoved, og jeg kan i hvert fald ikke bruge Samshield. Den kan sidde og klemme i panden, og samtidig være totalt løs på siderne - no go.
Jeg har for nylig købt en Scharf, den er god fordi den spændes ind og ud i nakken, så den passer det individuelle hoved perfekt. Selvfølgelig er det ikke alle der kan brugde den heller, men den er god til min hovedform
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.868
Hvis du er en langskalle, så skal du kigge på Casco. Det er de eneste af de "moderne" hjelme, der passer mit hoved, måske er du også heldig...
Ridehjem syner stor, hjælp?