421 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Ridehjem syner stor, hjælp? Ridehjem syner stor, hjælp?

Jeg bruger en stor størrelse i ridehjelm men er meget slank i hovedet hvilket hurtigt får ridehjelmen til at se meget stor ud,
(se vedhæftet billede)
Nogle der kan anbefale en ridehjelm der syner mere anstændigt når man bruger de større størrelser?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridehjem syner stor, hjælp?
  • #2   24. nov 2016 Jeg har det lidt ligesom dig, jeg syntes også at hurtigt at det ser voldsomt ud.
    Lige nu har jeg en scharf, den er jeg rigtig glad for smiley

• #3   24. nov 2016 Er det stort?? Sådan har en ridehjelm altid set ud på mit hoved smiley :O
    Ja det er ikke så brugbart men jeg synes altså ikke den ser stor ud overhovedet! Så skulle du se mig med cykelhjelm smiley

• #4   24. nov 2016 Jeg kan ikke anbefalde samshield, da de syntes enorme hvis du altså køber med den nye godkendelse, jeg endte i en oke k ridehjelm, den syner dog stadig stor, men mindre end samshield.

Det er dog mere klodset med vg1 godkendelsen, da de er meget tykke i skallen.

• #5   24. nov 2016 Min hjelm ser enormt stor ud på mig! smiley men jeg kan ikke passe en mindre model smiley jeg har bare vænnet mig til det da vi ikke har pengene til at købe en ny pr smiley

• #6   25. nov 2016 Den syner da ikke stor - det er altså bare en fiks ide, du har fået smiley
    Mit bedste råd til dig må være, at du går ind i en velassorteret rideudstyrsforretning og prøver hjelme, indtil du finder den, som du synes ser bedst ud. Sådan noget kan man - efter min mening - ikke købe på nettet.

• #7   25. nov 2016 Jeg synes ikke den ser stor ud smiley

Jeg har også et smalt hoved, og jeg kan i hvert fald ikke bruge Samshield. Den kan sidde og klemme i panden, og samtidig være totalt løs på siderne - no go.

Jeg har for nylig købt en Scharf, den er god fordi den spændes ind og ud i nakken, så den passer det individuelle hoved perfekt. Selvfølgelig er det ikke alle der kan brugde den heller, men den er god til min hovedform smiley

• #8   25. nov 2016 Tilsyneladende er den danske befolkning delt i "langskaller" og "rundhoveder" smiley
    Hvis du er en langskalle, så skal du kigge på Casco. Det er de eneste af de "moderne" hjelme, der passer mit hoved, måske er du også heldig...

Kommentér på:
Ridehjem syner stor, hjælp?

Annonce