{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

på "ferie" i ubestemt tid {{forumTopicSubject}}

Ja på lørdag ryger Charmeurog Gaia på "ferie", eller rette sagt på et opholden "udenbys" på ubestemt tid...
Heldigvis kun ca. ½km væk, ned på en nærliggende gård...

Grunden til det skyldes at hender der bor der lige har mistede hendes store dejlige ridehest (døde natten mellen tirsdag og onsdag af tarmslyng og han kunne desværre ik redes) Stakkels hende og hendes hypper for nu står hendes lille føllebølle/plag helt alene smiley
Hun ringet og spurgte så om den måtte komme i "dagpleje" oppe ved os, og det måtte den jo gerne det stakkels lille pus.

Så igår trak hun så den herop til os og vi prøvet at lukke den sammen med Gaia, men gimpen var jo selvfølgelig efter den og den var helt skræmt det lille pus, da den slet ik var van til omgivelser og så tæt på vejen som vore fold ligger.

Så i stedet tilbød jeg at jeg kunne sætte mine ned til hende (da hun har 3 bokse og vi kun har to).

Så jahCharmeur og Gaia tage lige på en lille ophold der indtil hun finder sig en ny ridehest...

sys det er så synt for hende og hendes heste...

og mine er vant til at komme ned til hende da jeg bruger hendes bane+ har stået inde i bokse nogle få gange (da vi her i vinter kørte i ridehus sammen)
såå og så er mine gode til at indordne sig "nye" steder
men sys i det er synt jeg sådan "flytter rundt" med mine...?

men på den anden side sys jeg det er mere synt at den lille plag står alene...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  på "ferie" i ubestemt tid
Kommentér på:
på "ferie" i ubestemt tid

Annonce