16. apr 2005 Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
på "ferie" i ubestemt tid {{forumTopicSubject}}
Ja på lørdag ryger Charmeurog Gaia på "ferie", eller rette sagt på et opholden "udenbys" på ubestemt tid...
Heldigvis kun ca. ½km væk, ned på en nærliggende gård...
Grunden til det skyldes at hender der bor der lige har mistede hendes store dejlige ridehest (døde natten mellen tirsdag og onsdag af tarmslyng og han kunne desværre ik redes) Stakkels hende og hendes hypper for nu står hendes lille føllebølle/plag helt alene
Hun ringet og spurgte så om den måtte komme i "dagpleje" oppe ved os, og det måtte den jo gerne det stakkels lille pus.
Så igår trak hun så den herop til os og vi prøvet at lukke den sammen med Gaia, men gimpen var jo selvfølgelig efter den og den var helt skræmt det lille pus, da den slet ik var van til omgivelser og så tæt på vejen som vore fold ligger.
Så i stedet tilbød jeg at jeg kunne sætte mine ned til hende (da hun har 3 bokse og vi kun har to).
Så jahCharmeur og Gaia tage lige på en lille ophold der indtil hun finder sig en ny ridehest...
sys det er så synt for hende og hendes heste...
og mine er vant til at komme ned til hende da jeg bruger hendes bane+ har stået inde i bokse nogle få gange (da vi her i vinter kørte i ridehus sammen)
såå og så er mine gode til at indordne sig "nye" steder
men sys i det er synt jeg sådan "flytter rundt" med mine...?
men på den anden side sys jeg det er mere synt at den lille plag står alene...
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.333
jun 2006
Følger: 104 Følgere: 107 Heste: 3 Svar: 1.451
Er du blevet medlem på LSR ?? Eller droppede du det igen??
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
jah men der var ik så meget respons på da jeg spurte om det ville være synd for mine sådan at flytte rundt med dem, og så for en uvis tid, og jeg vil gerne lige høre andres mening om det... sååå derfor...
apr 2005
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 1.656
Nej ik endnu.... kan ik bestemme mig for om det skal være LSR eller hestehavens, men måske man bare skulle melde sig ind i begge to hehe
på "ferie" i ubestemt tid