{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Skal I på ferie i år? {{forumTopicSubject}}

Puha, ja i disse tider, sidder man jo rigtigt og tænker på sommer, varme, bikini'er, badning og gode minder smiley

Skal I på ferie i år? Hvorhen og noget specielt i skal se?

Jeg skal på ferie for allerførste gang! Eller, jeg har været på studietur i Østrig og så har jeg kort været i Sverige, Norge og Tyskland. Men i år skal min kæreste og jeg, hans bror og hans kæreste samt deres forældre til Italien. I campingvogn. Glæder mig som en i helvede. Suk der er langt tid til uge 31 smiley det var meningen vi skulle til Spanien men det var svært at få en god stand til campingvognen, så det blev Italien i steder. Ved ikke så meget udover at det er 10 min. fra stranden og at der skulle være enormt skønt der. Og der er flamingoer smiley det bli'r så lækkert. Og skønt med en på opleveren og at komme lidt ud i verden. Flybilletten blev bestilt i går! smiley og jeg har aldrig prøvet at flyve før, så det skal nok blive... interessant.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal I på ferie i år?
  • #1   2. apr 2018 Jeg skal bare være hjemme med hunden smiley
    Men håber dog på at skulle ud og ride lidt!

• #2   2. apr 2018 Nope det tror jeg ikke.. Måske bliver børnene sendt til Norge. Men der skal jo være nogle til at passe heste smiley

Mvh TT

• #4   2. apr 2018 Det lyder skønt! Italien er nice og varmt - god tur! smiley

Jeg er kind off på ferie lige nu, eller dvs nej, men har tilbragt næsten hele 2018 (og noget af 2017) indtil videre i New York.

Og så af planlagt ferie er indtil videre først Brighton og så London til maj.
    Så må vi se hvad det blir senere på året, for min familie elsker at rejse xD

• #5   2. apr 2018 Celina - TAK! Jeg glæder mig helt vildt smiley
    Vi har aldrig været ude at rejse før. Eller jo, men kun indenfor landets grænser, desværre. Det har bare ikke været nemt med dyr og alle de her ting. Men jeg vil bare sååå gerne væk her fra og ud og opleve verden, så det bliver skønt. Kunne også godt tænke mig en kærestetur til New York eller London til vinter.. Men nu må vi se smiley

• #6   2. apr 2018 Jeg skal også på campingplads - bare uden campingvognen - dog i Kroatien. Min familie og jeg var der også sidste år, og det var så skønt.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #8   2. apr 2018 nope, vi havde egentligt talt om at tage autocamper til sverige, men tror det bliver for dyrt i forhold til hvad vi vil, og hvad vores økonomi vil acceptere pt smiley
    men vi skal ohvertfald i zoologiskhave et par gange, legoland, og en masse til stranden og fange krabber. (for vi får jo mega godt vejr i år) smiley

• #10   2. apr 2018 Det ser ud til at vi skal til Kroatien med mine forældre i år og måske også afsted med svigerforældrene og kærestens lillebror, hvorhen ved de ikke endnu smiley Det er total luksus og er super taknemmelig smiley Min far har sendt nogle billeder fra mulige steder i Kroatien og nu kan jeg ikke vente med at se vandfald, drypstenshuler og ja alt muligt!! Jeg har været på ferie flere gange men plejer ikke at komme så langt væk så det er også specielt, men det er nu altid specielt på hver sin måde uanset stedet smiley

• #11   2. apr 2018 ingen grund til bekymring over flyveturen. Det skal nok gå. smiley

Min kæreste og jeg skal til Paris. og så i Disney land. smiley og så ville jeg ønske at jeg havde haft mulighed for at komme ud at ride. Men der er lang vej med et umuligt vægttab desværre.. Jeg har været meget ude at rejse i mit liv, og jeg har det faktisk bedst i lille Danmark. smiley

• #12   2. apr 2018 Min kæreste og jeg skal til Salzburg i Østrig smiley Så det er ikke traditionel badeferie som mange tager på. Vi skal i det hele taget bare se byen. Det er jo en gammel by, så forventer smukke omgivelser med fantastiske, gamle bygninger som Hohensalzburg Fortress og Salzburg domkirke. Salzburg er byen Mozart er fra - selvom det ikke lige er min genre, synes jeg stadig det er spændende. Jeg vil bl.a. gerne se ting som nogle hestemalerier, der er malet på noget væg, Mirabellgarten og panoramamuseum smiley Der udover regner vi med at skal se Ørnereden (det er godt nok i Tyskland, men ikke så lang igen en tur), op i bjernene, i saltminer og isgrotter, og jeg skal ud at paraglide, selvom jeg ikke får lokket kæresten med til det smiley
    Nogle dage er vi i byen, andre dage igen tager vi med busser rundt og nogle dage lejer vi en bil. Vi påtænker både hel- og halvdagesture uden for byen smiley Vi skal nyde den smukke natur. Ingen af os er til decideret badeferie, vi vil hellere ud at se de omgivelser vi kommer til smiley

• #13   2. apr 2018 Jannie: Salzburg er virkelig smuk og meget skøn! Glæd dig! smiley

• #14   2. apr 2018 Hvis pengene bliver til det, så kunne jeg godt finde på, at tage til mit elskede Grækenland med min søster.. smiley Det siger ikke manden noget at komme sydpå, så han bliver hjemme og passer dyr.. Men nu må vi se om der bliver råd, der er mange ting vi gerne vil med hus og have.. smiley

• #15   2. apr 2018 Vi er på udkig efter en campingvogn. Både jeg og manden elsker campinghygge.
    Men det er svært at finde én til en god pris, der har plads til tre børn og to voksne. smiley
    I år bliver det nok ikke til noget, men regner med at det hele er i hus til næste år smiley

Så vi tager nok legoland, akvarium, zoo både i Danmark og Tyskland smiley

• #16   2. apr 2018 umiddelbart skal vi ikke på ferie...
    Vi har planer om at købe gård til sommer, Så er der i nærmeste familie (forældre, søskende og deres børn) 2 konfirmationer, 1 barnedåb, 5 runde fødselsdage og så har vi selv kobberbryllup til november, så vi har vist rigeligt at bruge penge på i år smiley
    Men nøj hvor ville jeg gerne en Smuttur til Grækenland, suk!??
    Lige nu har vi råd til Det, men min mand har ikke tid til at holde fri fra job ??

Det lyder så lækkert, med de ferier i skal på, alle sammen!
    Har været kort både i Kroatien og se drypstenshuler og i Salzburg, begge var en fantastisk oplevelse, selv om vi kun havde én dag hvert sted smiley

• #17   2. apr 2018 Jep. Jeg skal på samme ferie som de sidste 30-35 år: Landsskuet i Herning smiley
    Så må vi se, om der bliver tid til anden rejseaktivitet, eller om ferien - igen - går med at kalke/male/ordne have og alt det andet, jeg ikke når til daglig...

• #18   2. apr 2018 Går lidt med tankerne om en tur til LA igen, det sku så være sep/okt.
    Sidste år var vi rundt, til SF over Yosemite til Las Vegas og tilbage til LA.
    Men denne gang sku det kun være LA og omegn.

• #20   3. apr 2018 Indtil videre skal vi en uge i mine bedsteforældres (mors side) ene sommerhus, som er traditionen hver år smiley Måske tager vi også en smule på camping, da min papfar har campingvogn, som vi må låne. Men ellers har jeg været på ferie med min far her i februar, hvor turen gik til det skønne Gran Canaria smiley

• #21   3. apr 2018 Jeg skal ni dage til Alanya med min kæreste først i juli. Også smutter jeg 44 dage til Afrika bagefter. Udover det skal jeg vist nok et smuk i sommerhus et sted i jylland med nogle venner smiley

• #22   3. apr 2018 Vi skal til Malta til maj med min familie, og så skal min svoger giftes i München til august - vi nupper en uge i Tyrol bagefter. Til efteråret besøger vi venner i London og/eller Glasgow/Edinburgh - ikke helt besluttet, hvad vi har mest lyst til endnu.

Ingen store rejser i år - sidste år var vi 3 uger i Canada, og til næste år er planen 3 uger i Japan smiley

• #23   3. apr 2018 Jeg skal 8 dage til Cuba med en veninden smiley
    glæder mig rigtig meget til at komme ud og opleve Cuba.
    vi skal ud og se deres regnskove, vandfald. ud og køre i gamle amerikaner biler i Havanna smiley samt skal vi ud og se en cigarfabrik. og ellers nyde solen smiley

Sidste år var vi i Budapest smiley

• #24   3. apr 2018 Jeg skal 16 dage til Italien med min kæreste og mine svigerforældre smiley Og måske min kæreste og jeg tager en kærestetur til Island eller Irland i løbet af sommeren, men det må tiden vise smiley

• #25   3. apr 2018 Italien er et lækkert sted, da jeg var mindre tog mine mor og papfar altid til italien, lidt forskellige steder der nede, de tog af sted med bil og campingvogn bagefter.. dog er det og rejse gået lidt i stå for dem..
    Skal nok mere bare holde sommerferie hos min kæreste, og bare hjemme i danmark. smiley
    Havde haft planer om en tur til spanien med min far og papmor, men det blev ikke til noget med mig da jeg ikke har pengene. smiley lidt trist for har aldrig været i Spanien før, så har haft ønske om at komme der til
    (Og som man nok har gættet er min mor og far skilt.) smiley

• #26   4. apr 2018 Italien er skønt, du kan roligt glæde dig smiley

Min kæreste har en tendens til hele tiden at købe ferier. Fra småture, til længere rejser. I vinterferien var vi et smut i Berlin og her i påsken har vi været i Florida. Til sommer tager vi en måned i USA. Man skal rejse mens man kan og huske at nyde hver eneste dag smiley

• #27   4. apr 2018 Hold da op jeg synes mange af jer rejser meget og lange ferier! fedt for jer!
    Men nøj hvor er jeg misundelig!! ??
    Har en drøm om at komme til USA men det bliver nok ikke i dette liv...

Kommentér på:
Skal I på ferie i år?

Annonce