{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

At elske sin hest - hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Stiller tit mig selv det spørgsmål?
Hvorfor elsker vi vores heste?
Hvorfor elsker vi dem, der kan skabe sig som bare fanden, og lege fuldstændig uforstående tumper når vi rider dem - hvorfor elske en, der af og til kaster en af sin ryg eller bider? de kan jo ikke engang tale med ord .. Så hvorfor holder vi så meget af dem?

For mig er det bare ubetinget kærlighed til Fusentast .
Han er mit et og alt, og han er der altid ..

- Men tit så kommer tanken igen ' hvorfor elsker vi vores heste?
Folk der ikke rider, fatter jo ikke hvordan man kan elske et dyr på den måde .

Fusentast er min bedste ven, det kan jeg virkelig ikke komme udenom - men det er da egentlig underligt ikke?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At elske sin hest - hvorfor?
  • #1   4. apr 2007 fordi de har en personlighed man ikke kan stå for. smiley
    Jeg kan grine af mig selv eller af Rasmine hvis hun har skabt sig helt vildt eller hvis hvis jeg har . d;


  • #2   4. apr 2007 Jo, egentlig underligt. d:

  • #5   4. apr 2007 Er ikke ét sekund i tvivl om, at jeg elsker Fusentast .
    Ligemeget hvor åndsvag og irriterende han kan være, så elsker jeg ham . Har aldrig hadet ham!


  • #6   4. apr 2007 Tja, de smider os jo ikke af med mindre de har forsøgt at fortælle os noget som vi bare ikke fatter en bjælde af. Jeg tror vi er de dumme xD

    Et eksempel.
    Fleur har næsten altid haft sadel på når vi kørte med hende i trailer. Så her for et par måneder siden begyndte hun at kaste sig til siderne inde i traileren. Og vi begyndte at få lidt læsnings problemer igen. Min mor foreslår så at vi prøver at lade være med at give hende sadel på. Og vupti med det samme går hun op i traileren, og deroppe står hun så helt stille smiley Kloge hest - Dumme mennesker xD

    Lige nu er vi ved at kommunikere om hvilket mad, og hvordan hun skal have hendes mad. For hun er blevet meget tynd, ormekur får hun på torsdag. Men noget af hendes skubber hun op ad siderne i spanden og så ligger det spredt i boksen xD Men hun spiser da i det mindste nu. Før gjorde hun oprør i den uge hvor hun ikke spiste op efter hun havde stået inde i boksen hele dagen fordi der var voldsomt isslag udenfor.

    Skøre lille hest, Men ja som du siger. Man elsker dem jo højere end stjernerne smiley


  • #9   4. apr 2007 Balthazar skaber sig meget, han kan finde på at bide, jeg er faldet af d;
    Men elkser ham alligevel ! Han er der altdi for mig, han vil gøre stor set alt for mig. Og jeg bliver altid glad når jeg er sammen med ham smiley
    Han har de skønneste øjne, og han kropsprog udtrykker meget. Så meget at ord ikke er nødvendigt ..


  • #10   4. apr 2007 Pipi er sær IKKE a holde a - synes jeg smiley
    Når hun står der med hovedet over boks døren og håber på¨a få en godbid, så sød hun er <33
    Men er godt nok røget a hende engang før, men det var min egen skyld smiley
    Men hun betyder bare noget for mig det skøre kræ xD


  • #11   4. apr 2007 Hvorfor elsker vi så vores familie ? Mange skændtes jo med dem hver dag , men alligevel elsker man dem ! Hvorfor elsker man så sine venner , når man også for nogle store skænderier med dem.-

  • #12   4. apr 2007 De siger noget, uden ord (:

  • #13   4. apr 2007 Nej ! det ikk underligt ,
    og du beskriver kun de "dårlige" ting ved hesten ...
    Jeg elsker Duchesse over alt på jorden , hun er mit et og alt .
    - selvom hun godt kan finde på at bukke og sådn ;D Hehee <33

    De har jo forskellige personligheder


  • #14   4. apr 2007 ja... man elsker sin hest helt vild... men alligevel er der nolge der sælger dem... det er ikk til at forstå!

  • #15   4. apr 2007 Jeg elsker Cassie fordi hun er mit liv og min kæreste eje.

  • #16   4. apr 2007 Jeg eelsker Polka over alt på jorden fordi hun er der altid.. Hun kan være træls.. men sådan har vi jo alle det.. ik... hehe... men jo det er endeligt underligt!

    Rebekka
    Polka<3


  • #17   4. apr 2007 Det kan ikke beskrives med ord smiley
    Jeg elsker alle heste smiley smiley
    Altså? - En venindes hest, en rideskole hest, en anden.
    Elsker dem jeg kender smiley


  • #18   4. apr 2007 Fordi man bruger så meget tid hos dem og kender dem nærmest ud og ind!
    Og som Kaptajn Julie Sparrow TEAM POKEMON ! siger: De siger noget uden ord, som man slet ikk kan stå få smiley


  • #20   4. apr 2007 Team-Topper! Jeg kunne ikke være mere enig med dig... det værste er ikke at sælge sin hest, det værste er at vide at man ikke kan opfylde alle dens behov og alligevel beholder den!

  • #21   5. maj 2013 Jeg vil sige, at jeg elsker ikke alle heste. Jeg har da mødt nogle lede kramper og nogle ondskabsfulde "bæster i min tid som hestepige. Heste som jeg ikke brød mig om, og som tilsyneladende heller ikke kunne lide mig. Og som AS siger, så har de måske mindet for meget om mig? Møder jeg en mopset hest, som ser sur ud, jamen så ER det mig. For jeg er ikke en, som bare går og smiler uden grund? Jeg har også mødt mennesker, som minder om mig, og dem har jeg sjældent brudt mig om. Så konklusionen må være. Jeg kan ikke lide mig xD
    Ej underligt. Jeg vil sige, at jeg elskede Petsy, og jeg elsker min kommende part Forglemmigej - har kendt hende, siden hun var 1 - men jeg elsker ikke Lady. Vi ligner hinanden meget. Et par sure, stædige kramper begge to, som let bliver irriterede. Men jeg kan da godt lide hende. Hun er rigtig sød, men at ride hende fungere sjældent. Jeg tror at jeg kan sige, at jeg holder af hende. Holder af hendes hissighed, og hendes sære vaner. Jeg tror jeg har lært at holde af hende. Men elske er noget man enten gør, eller ikke gør smiley


  • #22   6. maj 2013 Uha, skal næsten have lagt min video ind af min hest. Bare af lidt hygge i hallen, så tror jeg, folk ville forstå, at jeg elsker min.

    Hun er SÅ sød. Hendes mor har altid været sød som sukker, men hende her mere sød som chili (hehe).

    Men hun er faktisk også ved at blive sukker-sød, hun er kun 3 år, så hun skal også lige over teenage alderen osv.

    Men hvor er hun bare skøn. Jo mere jeg bruger hende/forlanger, jo sødere bliver hun.

    Hvis hun får lov at være foldbums i 2 måneder, får hun DAMP igen. smiley


  • #23   6. maj 2013 Jeg tror faktik jeg elsker min hest fordi den er en hest smiley
    Fordi den ikke kan snakke, og fordi den altid viser hvad den mener. Hvis der er noget der gør ondt eller noget som er rart.
    Og også det med at de ikke tænker som et menneske. De kan ikke bare nag til en eller være sure på en smiley

    det er nok det jeg aller bedst kan lide, men det hele er godt!


  • #24   6. maj 2013 Man elsker dem fordi de er så personlighedsfyldte smiley Kom da også til at holde af en hest i weekenden, selvom jeg aldrig havde mødt den før, men kun havde passet den lørdag-søndag smiley

    Og så er det bedste også følelsen af at blive genkendt, når man ikk har set dem i lang tid - Årh så bliver man så glad af når ens skønne hestebasse vil have et mys på mulen og puffer en kærligt i maven smiley


  • #25   6. maj 2013 Sært at i tager hul på et emne fra 2007 o.O

Kommentér på:
At elske sin hest - hvorfor?

Annonce