{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Hvad ville i ønske massøren tilbød? {{forumTopicSubject}}

Hej igen - jeg beder lige om hjælp endnu en gang smiley

Jeg skal jo have gang i lidt flere "produkter", nu hvor jeg er færdiguddannet, og ikke har noget der begrænser mig.

(der er tale om hestemassage)

Lige pt. har jeg sådan en ordning, at de efterfølgende besøg ved samme hest er 50 kr billigere end første besøg (250 ved første, 200 ved efterfølgende)

Men jeg vil jo gerne have endnu flere forskellige tilbud at tilbyde - og jeg vil selvfølgelig gerne tilbyde det, som min målgruppe og kundekreds ønsker allermest - og findes der et bedre sted at spørge end på HG? smiley

Har selv tænkt på ting som fx,
- hver 10. besøg ved samme hest er gratis
- mængderabat ved fx 5 (?) heste samlet samme sted - evt. - 15% pr hest (?)
- gavekort (gaveidé til jul/fødselsdag) enten 1 behandling eller klippekort
- klippekort, enten 3, 5 eller 10 besøg (eller andet antal???), her er der selvfølgelig rabat, når alle besøgene er betalt på forhånd..

Hvad mener i om ovenstående idéer? er det noget i ville sætte pris på som kunde? har i andre idéer, til tilbud eller ydelser, der ville være praktiske eller gode, for jer som kunder?

Og hvad synes i om klippekort princippet?
Skal det være pr. hest eller pr. ejer? således at der står et navn på kortet, som kortet kun kan bruges af/til. På den måde undgår jeg at en hel stald splejser om et kort (hvis alle stalde gjorde sådan, ville min indtægt falde drastisk)
Og hvis det er pr. ejer, hvor mange heste skal det så kunne bruges til? 2? 3?, hvis ikke der står hvilke heste den må bruges til, opstår ovenstående problem igen, da ejer af kortet på den måde kan "sælge" eller give væk, besøg til sine veninder.

Hvor lang holdbarhed synes i sådan et klippekort skal have? fx. 5 klip skal bruges inden for 12 mdr? er det for længe, for kort, eller passer det?

Evt. kunne man lave et kort til heste, som er igang med et udredningsforløb, og sige de 5 klip er endnu billigere, men skal bruges inden 6 mdr fx?

Hvad tænker i?

Og på fx. gavekortene - tænker i at prisen for gavekortet er inkl kørsel (dog max x antal km, da jeg ikke kører fra sjælland til jylland for en enkelt hest), eller skal modtageren (ejeren) af gavekortet, stadig betale for kørsel?

Hvad tænker i om det?
Og er der andet i synes ville være fedt?
Tænker i aldrig "IHHH det kunne være fedt hvis massøren tilbød det eller det eller..." så vil jeg MEGET gerne høre det, så jeg kan give jer præcis hvad i ønsker!

Håber på lidt hjælp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad ville i ønske massøren tilbød?
  • #1   16. okt 2016 Slet ingen der har nogle ønsker eller inputs? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #2   16. okt 2016 pas på med ikke at lave for mange tilbud osv. det kan hurtigt få dig til at fremstå desperart og dårlig..

dårlig = ingen kunder = en desperart behandler, der vare skal lokke folk på alle måder.

det er fin f.eks. at sige at hvis man samler mere end 1, så skal der kun betales 1x kørsel.

eller hvis man samler 10, så er det 10% rabat.

men det er udelukkende fordi at det gør de arbejde nemmere :-), og kan du kan få flere heste igennem på kortere tid.

• #3   16. okt 2016 Kørslen betales i forvejen kun 1 x pr stald dvs hvis der er flere heste i samme stald kan de dele kørslen smiley
    Så du tænker ikke at fx. klippekort er en god idé? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   16. okt 2016 malene: personligt nej.

jeg mener at folk skal vælge en af omdømme, og ikke fordi at de kan spare penge smiley

men jegcer nok også den eneste der har det på din måde smiley

jeg bruger selv en fys, som ikke har ydrenummer, så det koster kassen hver gang, og kunne havde fået det meget meget billigere hvos jeg valgt en med ydrenummer, men ham her er så dygtig at det er pengene værd smiley

• #5   16. okt 2016 Det kunne da være fint at min behandler havde et klippekort, når jeg bruger det til hesten så ofte - hver 2-3-4 måned, men jeg fravælger hende heller ikke, fordi hun ikke har og jeg ville heller ikke fravælge en behandler på det - eller tilvælge en af den årsag.

Jeg tænker også, at for mange muligheder tit er en dårlig ting - det er bedre og køre nogle tilbud, fx fordi du har været uddannet i et år, har fødselsdag, et eller andet.

De fleste behandlere ( og smede, dyrlæger osv. ) som jeg kender, gør det billigere hvis man er flere, det plejer og være normalt. Hende jeg bruger trak en 100 kr fra prisen, fordi vi var 4.

• #6   16. okt 2016 Klippe kort er smart, men så skulle det også kunne bruges til alle mine heste. Jeg gider ikke have klippe kort til hver enkelt hest, tænker det tilhøre samme ejer af dyrene. smiley
    Min den ene for når han er i ridning massage hver 2-3 mdr. og der kunne jeg fx. godt finde på t trække en af mine hygge ponyer med under hvis det var klippe kort og på den måde vil du jo skabe dig en ny hest, og hvis jeg ser positiv virkning vil jeg jo selvfølgelig følger op på dette til hende også. smiley

Kommentér på:
Hvad ville i ønske massøren tilbød?

Annonce