Hvad ville i ønske massøren tilbød? {{forumTopicSubject}}
Hej igen - jeg beder lige om hjælp endnu en gang
Jeg skal jo have gang i lidt flere "produkter", nu hvor jeg er færdiguddannet, og ikke har noget der begrænser mig.
(der er tale om hestemassage)
Lige pt. har jeg sådan en ordning, at de efterfølgende besøg ved samme hest er 50 kr billigere end første besøg (250 ved første, 200 ved efterfølgende)
Men jeg vil jo gerne have endnu flere forskellige tilbud at tilbyde - og jeg vil selvfølgelig gerne tilbyde det, som min målgruppe og kundekreds ønsker allermest - og findes der et bedre sted at spørge end på HG?
Har selv tænkt på ting som fx,
- hver 10. besøg ved samme hest er gratis
- mængderabat ved fx 5 (?) heste samlet samme sted - evt. - 15% pr hest (?)
- gavekort (gaveidé til jul/fødselsdag) enten 1 behandling eller klippekort
- klippekort, enten 3, 5 eller 10 besøg (eller andet antal???), her er der selvfølgelig rabat, når alle besøgene er betalt på forhånd..
Hvad mener i om ovenstående idéer? er det noget i ville sætte pris på som kunde? har i andre idéer, til tilbud eller ydelser, der ville være praktiske eller gode, for jer som kunder?
Og hvad synes i om klippekort princippet?
Skal det være pr. hest eller pr. ejer? således at der står et navn på kortet, som kortet kun kan bruges af/til. På den måde undgår jeg at en hel stald splejser om et kort (hvis alle stalde gjorde sådan, ville min indtægt falde drastisk)
Og hvis det er pr. ejer, hvor mange heste skal det så kunne bruges til? 2? 3?, hvis ikke der står hvilke heste den må bruges til, opstår ovenstående problem igen, da ejer af kortet på den måde kan "sælge" eller give væk, besøg til sine veninder.
Hvor lang holdbarhed synes i sådan et klippekort skal have? fx. 5 klip skal bruges inden for 12 mdr? er det for længe, for kort, eller passer det?
Evt. kunne man lave et kort til heste, som er igang med et udredningsforløb, og sige de 5 klip er endnu billigere, men skal bruges inden 6 mdr fx?
Hvad tænker i?
Og på fx. gavekortene - tænker i at prisen for gavekortet er inkl kørsel (dog max x antal km, da jeg ikke kører fra sjælland til jylland for en enkelt hest), eller skal modtageren (ejeren) af gavekortet, stadig betale for kørsel?
Hvad tænker i om det?
Og er der andet i synes ville være fedt?
Tænker i aldrig "IHHH det kunne være fedt hvis massøren tilbød det eller det eller..." så vil jeg MEGET gerne høre det, så jeg kan give jer præcis hvad i ønsker!
Håber på lidt hjælp
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 91 Svar: 1.068
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
dårlig = ingen kunder = en desperart behandler, der vare skal lokke folk på alle måder.
det er fin f.eks. at sige at hvis man samler mere end 1, så skal der kun betales 1x kørsel.
eller hvis man samler 10, så er det 10% rabat.
men det er udelukkende fordi at det gør de arbejde nemmere :-), og kan du kan få flere heste igennem på kortere tid.
apr 2009
Følger: 51 Følgere: 56 Heste: 3 Emner: 91 Svar: 1.068
Så du tænker ikke at fx. klippekort er en god idé?
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
jeg mener at folk skal vælge en af omdømme, og ikke fordi at de kan spare penge
men jegcer nok også den eneste der har det på din måde
jeg bruger selv en fys, som ikke har ydrenummer, så det koster kassen hver gang, og kunne havde fået det meget meget billigere hvos jeg valgt en med ydrenummer, men ham her er så dygtig at det er pengene værd
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Jeg tænker også, at for mange muligheder tit er en dårlig ting - det er bedre og køre nogle tilbud, fx fordi du har været uddannet i et år, har fødselsdag, et eller andet.
De fleste behandlere ( og smede, dyrlæger osv. ) som jeg kender, gør det billigere hvis man er flere, det plejer og være normalt. Hende jeg bruger trak en 100 kr fra prisen, fordi vi var 4.
mar 2013
Følger: 16 Følgere: 26 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 1.068
Min den ene for når han er i ridning massage hver 2-3 mdr. og der kunne jeg fx. godt finde på t trække en af mine hygge ponyer med under hvis det var klippe kort og på den måde vil du jo skabe dig en ny hest, og hvis jeg ser positiv virkning vil jeg jo selvfølgelig følger op på dette til hende også.
Hvad ville i ønske massøren tilbød?