{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Hvad ville i ønske massøren tilbød? {{forumTopicSubject}}

Hej igen - jeg beder lige om hjælp endnu en gang smiley

Jeg skal jo have gang i lidt flere "produkter", nu hvor jeg er færdiguddannet, og ikke har noget der begrænser mig.

(der er tale om hestemassage)

Lige pt. har jeg sådan en ordning, at de efterfølgende besøg ved samme hest er 50 kr billigere end første besøg (250 ved første, 200 ved efterfølgende)

Men jeg vil jo gerne have endnu flere forskellige tilbud at tilbyde - og jeg vil selvfølgelig gerne tilbyde det, som min målgruppe og kundekreds ønsker allermest - og findes der et bedre sted at spørge end på HG? smiley

Har selv tænkt på ting som fx,
- hver 10. besøg ved samme hest er gratis
- mængderabat ved fx 5 (?) heste samlet samme sted - evt. - 15% pr hest (?)
- gavekort (gaveidé til jul/fødselsdag) enten 1 behandling eller klippekort
- klippekort, enten 3, 5 eller 10 besøg (eller andet antal???), her er der selvfølgelig rabat, når alle besøgene er betalt på forhånd..

Hvad mener i om ovenstående idéer? er det noget i ville sætte pris på som kunde? har i andre idéer, til tilbud eller ydelser, der ville være praktiske eller gode, for jer som kunder?

Og hvad synes i om klippekort princippet?
Skal det være pr. hest eller pr. ejer? således at der står et navn på kortet, som kortet kun kan bruges af/til. På den måde undgår jeg at en hel stald splejser om et kort (hvis alle stalde gjorde sådan, ville min indtægt falde drastisk)
Og hvis det er pr. ejer, hvor mange heste skal det så kunne bruges til? 2? 3?, hvis ikke der står hvilke heste den må bruges til, opstår ovenstående problem igen, da ejer af kortet på den måde kan "sælge" eller give væk, besøg til sine veninder.