534 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hjemmelavet godbidder Hjemmelavet godbidder

Hej jeg har 2 ponyer jeg gerne vil lave godbidder til både godbidder hostedrik m.m

Min ene pony kommer hjem på sommerferie så hun skal forkæles lidt men hun er ret tyk så skal derfor ikke have særlig meget sukker i de godbidder hun for nogle ideer ?

Min anden hest er en welsh i god kondi så han må få alt ( han hoster dog lidt nogle gange ) det er i uge. 30 han skal forkæles ( der kommer min veninde og vores ponyer skal forkæles den uge ( det er en "hygge" uge dog med seriøs ridning i uge 31 skal vi til stævne så igen knap så meget sukker og fedt dog gerne godbidder med lidt hostedrink i

Men kom med alle opskrifter i kan

På forhånd mange tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjemmelavet godbidder
  • #1   27. jun 2016 Billige godbider - jeg tog en overgang et billigt toastbrød, skar det i tern, og ristede det i ovnen, dette var et stort hit.

En hoste hest har vi også haft, han fik en sukkerknald med pebermynte dråber på, inden ridning, og hosten holdt sig væk.

• #2   27. jun 2016 Okay dog er det ikke slemt og det kommer kun nogle gange

Og nogle gange aldrig.

Tak

• #3   27. jun 2016 Køb billigt rugbrød fra Kvickly (eller hvad der nu er i nærheden). Det der der er ved at være for gammelt, for hvis du rister det i ovnen, så har du godbider som aldrig bliver dårlige.

Lad dem dog stå ude hele natten, efter du har lavet dem, så du er sikker på, at de ikke bliver fugtige nede i posen/bøtten, for fugt kan få dem til at rådne smiley

• Pia L
    Pia L Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 3
    #4   27. jun 2016 Husk at ALT brød bliver omdannet til sukker i hestens mave smiley Særligt slemt er hvidt brød som toast, franskbrød og boller osv. Derfor har heste bedre af at få gulerødder eller grønt-piller (foderpiller af presset græs fx - giv dem som godbidder). Brød består af kulhydrater og kulhydrater er det samme som sukker.

• #5   28. jun 2016 Ja, men det er altså begrænset hvor mange gram der kan være i et kvart stykke brød. og der er faktisk 10 % kulhydraterne i en gulerod. Hvis vi skal gå i meget små sko.

• #6   28. jun 2016 Hallo nu ikke kom op og skændes jeg spurgte om godbidder hvor jeg sagde der GERNE måtte være sukker i

• #7   28. jun 2016 Det skal vi nok lade være med, og i øvrigt er jeg fuldstændig enig med Pia L, at hvidt mel, bliver omdannet til sukker i organismen. - men i de mænger vi normalt tildeler godbider i, tror jeg næppe, det betyder det store idet samlede billede. Det var sådan set min pointe.

• #8   28. jun 2016 smiley

Kommentér på:
Hjemmelavet godbidder

Annonce