Når man er i tvivl.. {{forumTopicSubject}}
Jeg er ridepige og har været det i alle mine leve år, men står pt. uden hest/pony.
Queen blev aflivet her i April, og Winnetou kom tilbage og efterfølgende har jeg ikke fundet nogen ny hest, jeg var opsat på at min ride karrierer var slut nu. Men nu har jeg i nogle uger gået og savnet tiden med hestene, og tænkt på alle de skønne timer jeg har tilbragt sammen med de skønne dyr.
Jeg har i en længere periode nu gået og tænkt på at vil have en pony som jeg kan tage med på det fynske dyreskue, tilkøre, træne HMS, osv.
Jeg har fundet frem til at det ikke behøver være en ridepony.
Jeg har fundet nogle vildt skønne ponyer, som har min interesse. Jeg står bare og er sådan i tvivl nu, om jeg køre død i det nu hvor jeg har tænkt på at det ikke behøves være en ridepony. Men samtidig, kan jeg huske jeg også nogen dage ønskede (da jeg havde hest på fuldtid) at den ikke altid behøves at rides - Behøves en hest jo ikke, men det her var en ridehest.
Jeg kan simpelhent ikke gøre det op med mig selv, om det er en dum tanke jeg har fået mig eller... -.-' Hvad havde i gjort? xD
jul 2014
Følger: 15 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 245
En rideheste behøver jo ikke at være rideheste på fuldtid Så kan du træne med den, HMS, tilkøre osv og så ride den når du har lyst
nov 2014
Følger: 97 Følgere: 66 Heste: 8 Emner: 30 Svar: 481
mar 2011
Følger: 146 Følgere: 1642 Heste: 4 Emner: 1.745 Svar: 18.543
Mvh TT
mar 2007
Følger: 13 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 1.008
Jeg tænker nemlig når du ikke er helt sikker, så vil det være skønnest for dig og have part enten på en pony eller hest, da du nemt kan opsige parten og gå ud og købe en hest/pony når du er sikker på hvad du vil helt præcist
Når man er i tvivl..