{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Opføre sig underligt. {{forumTopicSubject}}

Sagen er at vi i søndags fik en skøn hoppe hjem og med hende er der ikke nogen problemer med, hun kan sammen med begge vallakker som hun står med nu.

Dog den islænder som står sammen med vores dv'er opføre sig virkelig dominerende over for ham.
DV'eren er kun 4 år og underkaster sig lyn hurtig og er virkelig en underhest uden tvivl.

Efter at hoppen er kommet hjem så hvis DV'en nærmere sig hoppen eller wrappen så fare islænderen hen og DV'en flytter sig jo lyn hurtig.

Vi har nu valgt for at DV'en ikke skal tabe sig, at sætte ham i boks.

De har før gået sammen med hopper uden problemer...

Som sagt kan hoppen med dem begge uden problemer... smiley

Hvorfor opføre islænderen sig sådan overfor DV'en? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opføre sig underligt.
  • #1   25. maj 2016 En tydelig " dette er MIN dame!" og at den ikke skal nærme sig!.
    Mit bedste råd er at tage den på boks om natten og så at de er ude og sammen mest muligt. Hav evt flere stationer med wrap, så den ikke står på tom mave smiley

• #2   25. maj 2016 Meget tydeligt....

Han er taget i boks om natten, har overvejet at lade ham stå på græs folden om natten i stedet for boks, så han får wrap der ud om aften og foder der ude også.
    Græs folden er alligevel liiiige ved siden af den anden fold hvor de går på.

Der er wrap forskellige steder, tre bunker en til hver hest for en sikkerheds skyld.

Jeg får snart en 3 års hoppe hjem, vil du tro at det ville løse problemet lidt eller gøre det værre? smiley

• #3   25. maj 2016 Det kan måske gøre det bedre, for tror det er for svært for ham at overvåge 2 hopper + dv'en på én gang. Men det er vist noget som skal prøves før det kan siges med sikkerhed.
    Græs om natten kunne også være en fin ide. Mine egne 2 har gået ude i 2 uger alene om natten på hver sin fold, og der var intet. Nu har de begge heldigvis får deres venner ud til dem så de også går der om natten smiley

• #4   25. maj 2016 Det vil jeg i hvert fald håbe på, for han vil virkelig gerne være sammen med dem uden at tage lederrollen overfor ingen af dem.
    Han mangler en ven kan man mærke på ham! smiley

Det kunne være at jeg skulle tage en snak med islænderens ejer omkring at det er i orden at han får lov til at gå på græs folden i hvert fald om natten, så han ikke står inde... Det er synd for ham når han plejer at stå ude smiley

Kommentér på:
Opføre sig underligt.

Annonce