13. feb 2006 Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
Én til pind i ligkisten (når hesten er DUM) {{forumTopicSubject}}
Arhmen altså den hest -i guder hvor er jeg i perioder træt af den!
Den er simpelthen DUM
Nej, nok nærmere tankeløs
Og helt igennem gennemført uforbederlig !
Hvad den snart ik har lavet af Dumme ting...
Igår aftes blev jeg ringet op af pigerne i stalden.
De ku ik finde den
Den havde på folden samlet et ca 4 m langt stykke wrapplast op, det havde blæst lidt, så det blafrede jo. Så begynder de at løbe sådan lidt halvpaniske rundt (han har det stadig i munden). Den ene foldkammerat synes ik det er sjovt, at ha en hest m 4 m langt blafrende plastic i munden lige efter sig, så den render igennem hegnet.
Min følger efter, og en hest mere. Den 4. (Den sidste), får de afskåret fra at løbe ud, og de får fat i den. De 2 andre render lidt rundt omkring, men blir ved den sidste.
Da pigerne vender sig om, er min bare helt væk. Sidst de så den, tonsede den ud over en mark mod søen, stadig med plastic i munden og flagrende efter sig.
De får så ringet til mig (jeg er 25 min væk).
På vej i stalden blir jeg ringet op af staldmutter som har haft naboen i røret, om vi mangler en vild rød hest .
Hun guider mig mod min hest. Da jeg ankommer, er naboen på vej over markerne, men min vilde hest i en grime ...
Jeg kører udenom markerne og får mødt manden og min hest.
Totalt gennem skum svedt og hvid af skum fra top til tå under dæknet.
Hjem og skylle m varm vand, og på m et dækken så han kan skridtes tør...
Den begynder så at ulke, som en hund der skal kaste op, og virker meget generet i svælg og underhals.
Dyrlægen på vej
Dette fortager sig så, og jeg aflyser dyrlægen (nogen der ved hvad det kan ha været?)
Har tilset ham i nat og i morges, og taget stivelsen fra ham.
Han er rengående heldigvis, men jeg tænker den nok er træt i muskler og krop generelt.
Heldigvis er der ik sket nogen noget.
DUMME HEST
Andre der også har dumme heste?
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.850
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse-hest/355944-nu_driller_vi_fuglene___og_griner_bagefter
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 460
Super underholdende hest (når det ikke er ens egen). Jeg overvejer om din hest er for klog og keder sig.
Godt fortalt i hvert fald.
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
jun 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 11
feb 2006
Ja godt der ik skete mere
Vi kender jo ik hele ruten, men har nok rendt 500 m med plastic i munden
Derefter 500m (i fugleflugt) fra plastic til hvor naboen fandt ham
aug 2011
Følger: 55 Følgere: 59 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 135
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.762
De giver os grå hår, gør de ikke?
nov 2013
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 3 Emner: 19 Svar: 246
Vi skulle endelig have været igang med at ride her i weekenden efter hun havde haft et styrt på staldgangen for 3 uger siden.
Det bliver dog ikke til noget, da kræet lige pludselig besluttede sig for at smeden var dum. Han nåede at få rykket de to sko af på venstre side, og så kunne han ikke komme til hende mere. Så hun går pt. med to sko på på højre side og ingen på venstre, og dermed er der ingen ridning før, smeden har været der igen, og hun har fået lidt beroligende.
mar 2004
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 14 Emner: 569 Svar: 3.175
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557
Utroligt, hvad de kan finde på at putte snuden i. Min hest stjal engang sådan et engangsplastikkrus ud af hånden på en, vendte sig i boksen og åd det. Vi skyndte os ind til ham og måtte være flere om at åbne munden på ham og hive det op af halsen på ham igen o.O
mar 2009
Følger: 119 Følgere: 179 Heste: 10 Emner: 152 Svar: 2.887
Han har også tygget lidt på dens hale, en gang før
https://instagram.com/p/BE_9kLuia3m/
feb 2006
God ide med navn i grimen, men tør ik med et hundetegn
De leger grimeleg - tænk hvis de åd det
Én til pind i ligkisten (når hesten er DUM)