776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Skifte dækken eller ej?? Skifte dækken eller ej??

Godmorgen smiley

Nu har vejret jo været så fint det sidste stykke tid.
Min hest går med vinterdækken - 300 gram- er ikke klippet.
Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal skifte over til overgangsdækken, da det jo stadig er koldt om natten og om morgnen. Hun kommer ud ved 5 tiden om morgnen.
Hvad ville i gøre? smiley
Temp. kommer ned på omkring 0 grader om natten der hvor hun står.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skifte dækken eller ej??
  • #1   20. mar 2016 Mine har kun 100 grams på og er halvtklippet. Så du kan sagtens skifte smiley

• #2   20. mar 2016 Min der er fuldklippet uden pelssætning gik fra 350g ca til 250g ca i forgårs. De kommer ud ca kl 7.

Jeg ville skifte og så mærke under dækkenet når den bliver lukket ud, er den kold er det jo bare at skifte tilbage. Men vil nu mene at en uklippet hest sagtens kan klare de kolde morgner med mindre end 300g smiley

• #3   20. mar 2016 Min gik med 220 g og det har jeg taget af så den går uden noget så længe det er så fint i vejret.
    Den er kun klippet på halsen.
    Skulle der komme regn får den et regndækken på.
    Alt efter hvor tyk pelsen er på din hest så kan du jo gå ned i 150 g eller 100 g

• #4   20. mar 2016 Min er fuldklippet og har gået med 200 gram siden frosten i januar forsvandt. Har lige skiftet ham ned til 150 g og der er han stadig næsten for varm. Han står i udeboks, men både fold og boks ligger meget i læ smiley

• #5   20. mar 2016 Jeg ville skifte. Selvom den måske bliver lidt kold om morgenen, så kommer solen jo frem lidt senere, så det ville jeg ikke være så bekymret for smiley

• #6   20. mar 2016 Min blev fuldklippet i nov. og gik med 500 gram da det var koldest, han er bleven trappet ned og har nu siden det blev godt vejr gået med 100gram, han står så også i en forholdsvis varm stald om natten pågrund af kropsvarmen fra de andre hest og det er jo varmt om dagen og har ikke mulighed for at komme der ud om morgen smiley
    Jeg var nok trappet ned til 200 ihvertfald men kommer jo også an på hesten om den har det varmt under dæknet

• #7   20. mar 2016 Min er klippet og går med 100 gram og får dækkenet af om dagen når vejret er til det. Han er dog også en radiator.

• #9   20. mar 2016 Min er klippet og har 200 G på, så skift du bare.

• #10   20. mar 2016 Min har 100g på og er ikke klippet men udvikler ikke rigtig vinterpels, når jeg får mit 0g hjem bytter jeg det ud med det han har på nu. Hos os blæser det en del og er relativt koldt, men han har det lidt for varmt under 100g

• #11   20. mar 2016 Min har skiftet fra 500 til 350 i går.

Kommentér på:
Skifte dækken eller ej??

Annonce